کارخانه تولید سود پرک صنعتی در ایران

کارخانه تولید سود پرک در سطح کشور این محصول را برای خرید مشتریان تولید می کند. نام تجاری برای تجارت این محصول سود کاستیک نام دارد. نام علمی این محصول سدیم هیدروکسید است که با فرمول شیمیایی NaOH می باشد که از این محصول در تولید مواد شیمایی متعددی نیز استفاده می کنند. 

کارخانه تولید سود پرک صنعتی در ایران

دسته بندی های مختلف سود پرک در بازار

دسته بندی های مختلف سود پرک در بازار اطلاعات موجود در مورد سود پرک نشان می دهد که این ماده در انواع حالت های متعدد برای خرید مشتریان در سطح بازار وجود دارد تا هر کدام یک از این دسته بندی های موارد خاص خود را برای استفاده کردن مشتریان دارا می باشند. 

یکی از دسته بندی هایی که برای خرید مشتریان در سطح بازار موجود است نوع جامد این محصول بوده است این مدل بدون بود بوده و دارای بلور های سفید و شفاف می باشد خاصیتی که این ماده در این حالت این است که حالت خورندگی داشته و رطوبت هوا را نیز به خوبی در خود جذب می کند.این مدل سود مورد نظر وقتی با آب حل می شود یک ترکیب خنثی را به وجود می آورد. در این واکنش گرمای خاصی را نیز از خود تولید می کند. 

سود پرک دارای ویژگی های متنوعی بوده است. این خاصیت در سطح کشور باعث می شود که در صنایع متعدد از این محصول استفاده گردد. از خاصیت های منحصر به فرد این محصول می توان به این مورد اشاره کرد که چربی بر بسیاری قوی می باشد. یکی دیگر از خاصیت های این محصول خنثی کننده محیط های اسیدی بوده است که در صورت نیاز از سود استفاده می شود. 

از این ترکیب برای تنظیم کردن PH نیز استفاده می شود. از این ماده شیمیایی در زمینه آبکاری فلزات نیز  استفاده به عمل می آید. موارد استفاده از این ترکیب بیشتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. 

در صنعت دارو سازی نیز برای تولید کردن انواع مواد دارویی از این محصول استفاده می شود. برای تولید کردن مواد آرایشی و بهداشتی نیز از سود پرک استفاده می شود.

در صنعت الکل سازی نیز از سود پرک استفاده می شود.  یکی دیگر از کاربرد های این محصول در صنعت سرامیک و کاشی سازی نیز بوده است. برای تولید مواد شوینده نیز از این ماده استفاده می شود.

برترین تولید کننده سود پرک در ایران

برترین تولید کننده سود پرک در ایران برترین تولید کننده سود پرک در ایران شرکت های متعددی هستند که این ماده را تولید می کنند. سود پرک صنعتی همان طور که گفته شد برای فعالیت های صنعتی به کار برده می شود. دمای ذوب این ماده 1390درجه سانتی گراد بوده است.