کارخانه تولید سود کاستیک پرک اصفهان

سود پرک ورقه های نازکی هستند که رطوبت را جذب کرده و سفید رنگ هستند. انحلال در آب از قابلیت های دیگر سود کاستیک است. کارخانه تولید سود کاستیک پرک اصفهان این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

کارخانه تولید سود کاستیک پرک اصفهان

مشخصات فنی سود کاستیک پرک

مشخصات فنی سود کاستیک پرک سود کاستیک یا هیدروکسی سدیم سود سوزآوری است که با فرمول شیمیایی NaOH تولید شده و جامد و سفید رنگ است. دمای ذوب آن ۱۳۹۰ درجه سانتی گراد و چگالی آن ۲,۱۳ بوده است. این محصول به شدت جاذب رطوبت است بنابراین برای نگهداری آن باید شرایط حفاظتی درستی ایجاد شود.

سود کاستیک پرک با قرار گرفتن سدیم، هیدروژن و اکسیژن در کنار هم ایجاد می شود. این محصول خاصیت قلیایی داشته و با نام های تجاری سود سوزآور، سود جامد، کاستیک سودا، هیدروکسید سدیم و … شناخته شده است. درصد خلوص این محصول ۹۸٪ و شکل ظاهری پولکی مانند دارد. نقطه جوش آن ۱۴۰ درجه سانتی گراد و نقطه ذوب ۱۲ تا ۶۲ درجه سانتی گراد می باشد. آب، اتانول، متانول و گلیسرول باعث حل شدن آن می شوند.

سود کاستیک در هنگام تماس با پوست دست به دلیل خاصیت خورندگی باعث سوختگی می شود پس در هنگام کار با این نوع محصول باید نکات ایمنی رعایت شود. سود کاستیک به دلیل ویژگی هایی که دارد اسید را خنثی کرده و در تولید مواد شوینده و صابون کاربرد دارد. استفاده در صنایع نفت و گاز، فراوری آلومینیوم، تولید سرامیک، تولید الکل، تصفیه روغن، دباغی، چرم سازی، تلخ گیری زیتون، پخت مربا، صنایع بازیافت، داروسازی، شستشوی ماشین آلات و مخازن، لوله بازکن، صنایع دارویی و پالپ و کاغذ از کاربردهای دیگر سود کاستیک می باشند.

 

نمایندگی فروش سود کاستیک پرک اصفهان

نمایندگی فروش سود کاستیک پرک اصفهان سود پرک یا کاستیک سودا کاربردهای متفاوتی در صنعت داشته و در کشورهای بسیاری از جمله ایران تولید می شود. فروش سود کاستیک در اصفهان و شهرهای دیگر ایران رواج دارد. سود کاستیک پرک که تولید کارخانجات اصفهان بوده فروش گسترده ای در کل دنیا دارد و درصد خلوص آن باعث کاهش و یا افزایش قیمت آن می شود.

نمایندگی های فروش سود مایع کلران تولید اصفهان، این محصول را با قیمت مناسب و درصد خلوص بالا به خریداران تحویل می دهد. علاوه بر نمایندگی ها، کارخانجات تولیدکننده سود کاستیک نیز به صورت مستقیم این محصول را به فروش می رسانند. وب سایت های معتبر داخلی مربوط به کارخانه تولیدکننده نوع خوب و با کیفیت این محصول برکاربرد را با قیمتی پایین در معرض فروش گذاشته اند. این محصول به دلیل استفاده فراوانی که در صنایع مختلف دارد عمدتا به صورت عمده خریداری می شود.