کارخانه سود پرک صنعتی کلران

سود پرک با نام تجاری سود سوز آور ماده جامد و سفید رنگ به شکل پرک  است که این روزها در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب شیمیایی معروف بیشتر در صنایع غذایی استفاده می شود. به همین دلیل خرید و فروش عمده سدیم هیدروکسید رونق بسیاری یافته است. کارخانه سود پرک کلران در تهیه و توزیع سود پرک فعالیت می کند.

کارخانه سود پرک صنعتی کلران

سود پرک صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

سود پرک صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟ سود پرک صنعتی یک قلیای قوی است ویژگی های زیادی دارد و به همین دلیل باعث مصرف زیاد آن در صنایع مختلف شده است. 

از ویژگی های سود پرک صنعتی می توان موارد زیر را نام برد :

۱. سود پرک چربی بر بسیار قوی است

۲. محیط های اسیدی را خنثی می کند.

۳. ph را تنظیم می کند.

از سود پرک استفاده های زیادی در صنعت می شود که به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

۱. سود پرک خاصیت سوزانندگی پروتئین دارد و بافت پروتئین را از بین می برد. از این رو برای نابود کردن اجسادی که به بیماری های واگیر مبتلا هستند، بر روی ان ها ترکیب آب و سود سوز آور اضافه می کنند. جسد به سرعت تجزیه شده و تنها استخوان های آن باقی می ماند.

۲. از سود پرک برای دفع زباله ها استفاده می کنند.

۳. در تولید صابون جامد از سود پرک استفاده می شود.

۴. در صنایع تولید لبنیات و بستنی از این سود استفاده می شود.

۵. ترکیب سود پرک با زیتون، باعث نرمی دانه ها می شود. چرا که دانه زیتون پس از چیده شدن بسیار سفت است. این ماده تلخی دانه های زیتون را کم کرده و باعث شیرین شدن آن ها نیز می شود.

۶. به دلیل خاصیت قلیایی بودن سود پرک از آن در تصفیه آب استفاده می شود. چرا که افزایش ph آب باعث می شود فلزات سمی از قبیل سرب و مس در آب حل نشوند.

۷. از آن برای خمیر کردن ، سفید کردن و از بین بردن جوهر کاغذ های باطله و تولید کاغذ جدید نیز استفاده می شود.

۸. برای شست و شوی میوه ها و سبزیجات می توان از سود پرک استفاده کرد.

مرکز فروش سود پرک کلران با بهترین قیمت

مرکز فروش سود پرک کلران با بهترین قیمت برای اطلاع از قیمت سود پرک کلران می توانید از خدمات این سایت استفاده کنید. شیوه های بسته بندی و وزن های مختلف آن، شرکت تولید کننده و درجه خلوص محصول را ببینید و با کارشناسان و مسئولان فروش گفت و گو کنید. محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت سفارش دهید و با اطمینان از کیفیت محصول درخواستی آن را درب منزل دریافت کنید.