کارخانه عرضه سود پرک در کرج

کارخانه عرضه سود پرک کرج یکی از تولید کنندگان سود پرک باکیفیت با خلوص بالا در کشور است. این تولید کننده با تهیه سدیم هیدروکساید مایع از صنایع پتروشیمی و با تجهیزات مدرن و پیشرفته، سود پرکی با خلوص ۹۸ درصد تولید می کند که بالاترین میزان خلوص سود پرک است.

کارخانه سود پرک کرج، با تولید سود پرک هایی با خلوص متفاوت برای کاربرد های گوناگون، نیاز صنایع داخل و خارج از کشور را تامین می کند.

کارخانه عرضه سود پرک در کرج

آشنایی با روش های تولید سود پرک

آشنایی با روش های تولید سود پرک

سود پرک که نام علمی آن هیدروکساید سدیم با فرمول NaOH است قلیایی ترین ماده شناخته شده در طبیعت است. PH که معیاری برای تشخیص اسیدی یا قلیایی بودن یک ماده یا محیط است در بازه ۱ تا ۱۴ تعیین شده است.

موادی که دارای PH بیشتر از ۷ هستند، قلیایی بوده و با حل شدن در آب -OH آزاد کرده و مزه ای تلخ و گس دارند. سود پرک PH بالاتر ۱۳ داشته و هرچه این میزان بیشتر باشد، سود پرک مرغوب تر و گران تر خواهد بود.

سود جامد پرک از فرآورده های صنایع پتروشیمی است. کارخانه تولید مواد شیمیایی از جمله سود پرک، هیدروکسید سدیم مایع را که ماده ای شیمیایی و خورنده است در تانکر و مخازن مخصوص به کارخانه منتقل می کند.

سود سوزآور مایع، در دستگاه های مخصوص، تا دمای ۱۴۰۰ درجه سانتیگراد حرارت دیده و غلیظ می شود. در این فرآیند با توجه به روش تولید، علاوه بر تولید سدیم هیدروکساید جامد، مواد دیگری چون کلر، جیوه، کربنات سدیم و … هم به وجود می آیند.

سود پرک در کنار سدیم هیدروکساید گرانول و پودری، یکی از شکل های سدیم هیدروکساید جامد است که برای تهیه آن لازم است تا ماده حاصل از تغلیظ سود سوزآور مایع در دستگاه فلیکر یا پرک کننده قرار گیرد تا سود جامد پرک شده به دست آید. همان طور که گفته شد، خلوص و کیفیت سود پرک، به خلوص سود مایع و روش تهیه آن وابسته است.

بازار تجاری سود پرک کرج

بازار تجاری سود پرک کرج سود پرک جزو مواد اولیه صنایع تولیدی است و بازار تجارت آن در تمام کشور های پیشرفته و جهان سومی در حال گسترش است. سود پرک ماده ای خورنده است و باید تمامی نکات ایمنی در برخورد با آن رعایت شود

با این حال، این سود سوزآور در صنایع غذایی نیز استفاده می شود. برای از بین بردن طعم تلخ زیتون، از سود سوزآور بهداشتی استفاده می شود. همچنین در تهیه کنسروها و نوشیدنی ها نیز از میزان مشخصی سود پرک استفاده می شود.

سود پرک کرج نیز با تولید سدیم هیدروکساید باکیفیت نیاز صنایعی چون نساجی، داروسازی، آلومینیوم، پتروشیمی، تولید کاغذ، مصالح ساختمانی و …را فراهم می کند.

بازار تجاری سود پرک کرج علاوه بر داخل، شامل صنعت گران خارجی هم می شود و این محصول مرغوب به خارج از کشور نیز صادر می گردد.