بازار بزرگ سود پرک گوهر در تهران

سود پرک همان سود سوز آور یا هیدروکسید سدیم جامد است که به صورت پرک شده و به شکل چیپس است به همین دلیل به آن سود پرک می گویند.

سود پرک گوهر سفید رنگ و بدون بو است که میتواند نم و رطوبت هوا را جذب نماید. این ماده را در بازار می توان پیدا کرد ولی سفارش اینترنتی آن هم ممکن است چون این ماده تحت حفاظت امن که امکان تماس پوست دست با آنرا ندارد نگهداری می شود و باعث سهولت ارسال می شود.

سود پرک همان سود سوز آور جامد است که در برابر آب شدیدا واکنش گرماده دارد و اثر خورنده دارد به همین دلیل از کیسه های دوجداره برای نگهداری و ارسال آن استفاده می شود.

بازار بزرگ سود پرک گوهر در تهران

دسته بندی های مختلف سود پرک

دسته بندی های مختلف سود پرک

قیمت سود پرک با توجه به نوسانات بازار کمی متغیر است و بهتر است از طریق شماره موجود در سایت از کارشناس مربوطه استعلام قیمت روز را بگیریم.

در صنایع خودرو سازی برای گرفتن جرم و چربی بین قطعات دستگاهها از این اسید که با آب رقیق شده استفاده می کنند. 

دلیل وجود این اسید به شکل جامد اینست که چون مایع آن خطرناک و خورنده است به همین دلیل نوع خشک آنرا خرید و فروش می کنند و بعد با مقدار مورد نیاز آب ترکیب می کنند.

همانطور که می دانیم این اسید جامد موارد استفاده بیشماری در صنایع دارد و کارخانجاتی که از این ماده در تهیه محصولات خود استفاده می کنند.

عرضه کلی سود پرک گوهر با بهترین قیمت

عرضه کلی سود پرک گوهر با بهترین قیمت

سود پرک همان پراکسید سدیم جامد است که به سود سوز آور هم معروف است. بهترین سود پرک ناخالصی ندارد و از پولک های سفید و متراکم تشکیل شده است و بدون بو است و به قابلیت بالایی در ترکیب با آب دارد.

برای خنثی کردن حالت اسیدی ماده ای مثلا خاک کشاورزی می توان در کنار کودهای پتاسیم از سود پرک استفاده کرد.

از این ماده برای تصفیه mآب هم استفاده می شود و با اضافه کردن مقدار مشخصی از آن به آب، درصد املاح مضر کاهش پیدا می کند و دیگر برای بدن مضر نخواهد بود.

در صنایع چرم سازی برای زدودن چربی روی پوست، از این اسید که با درصد مناسبی با آب ترکیب شده است استفاده می شود.

در صنایع غذایی، نوشابه سازی و کارخانه های تولید قند، شکر و روغن هم از این ماده استفاده می شود.

قیمت سود پرک در بازار متفاوت است. و بر اساس مقدار سفارش داده شده متفاوت میباشد و از طرفی میزان خلوص آن هم در قیمت آن موثر است و هر قدر غلیظ تر باشد قیمتش بیشتر است.