بازار خرید سود پرک شفق شیمی

بازار خرید سود پرک شفق شیمی در سال های اخیر رونق بیشتری پیدا کرده است. سود پرک تولید شده در شفق شیمی از نظر کیفیت و خلوص در سطح مطلوب و مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده و به همین دلیل صنایع مختلفی آن را به صورت عمده خریداری می کنند. در بازار خرید سود پرک درجه یک معمولا به صورت کلی انجام می گیرد، چرا که هم قیمت ها در فروش عمده پایین تر است و هم مشتری با هزینه کمتری که پرداخت می کند، مقدار بیشتری از محصول را می تواند یکجا خریداری کند.

بازار خرید سود پرک شفق شیمی

مهم ترین مشخصه سود پرک اعلا

مهم ترین مشخصه سود پرک اعلا

هیدروکسید سدیم جامد را سود پرک می نامند. این ماده به صورت جامد بوده و رنگی سفید دارد، بسیار آب دوست است و به محض آنکه مقداری آب به آن اضافه شود، حل شده و قابل استفاده می باشد.

سود پرک اعلا و با کیفیت امروزه با خلوص 98 درصد تولید و به بازار عرضه می شود. البته هیدروکسید سدیم به جز شکل پرک شده به صورت دانه ای و بلوک قالبی هم تولید می شود.

مهمترین مشخصه سود پرک، کف کردن آن است. به همین دلیل در صنعت صابون سازی و تولید انواع مواد شوینده و بهداشتی به وفور از آن استفاده می شود.

بیشترین استفاده از سود پرک با خلوص بالا در صنایعی چون فولاد، تولید کاغذ، آلومینیوم و فاضلاب است. سود پرک حالت قلیایی دارد و به راحتی می توان آن را برای باز کردن انواع لوله ها مورد استفاده قرار داد.

قیمت عمده سود پرک شفق شیمی

قیمت عمده سود پرک شفق شیمی

قیمت سود پرک شفق شیمی در فروش عمده برای مشتری رضایت بخش است. همین هم سبب شده تا خریداران و صنایع بزرگ برای سفارش به فروشنده عمده مراجعه کنند. امروزه برای کاهش هرچه بیشتر قیمت سود پرک به نفع خریداران، عرضه آن به صورت اینترنتی و از راه دور هم انجام می گیرد.

در این روش فروش قیمت سود پرک ارائه شده به دلیل عرضه بدون واسطه بسیار کمتر از قیمت کف بازار بوده و لذا مشتری هم راحت تر می تواند نیاز خود را تامین کرده و البته مبلغ کمتری را بپردازد.

ما به عنوان تامین کننده عمده در تلاشیم تا سود پرک شفق شیمی درجه یک را به صورت اینترنتی به خریداران محترم در سراسر کشور عرضه نماییم. ثبت سفارشات از طریق سایت امکان پذیر بوده و شما می توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

فروش محصول مستقیما از تولید کننده صورت می گیرد و شما محدودیتی هم از نظر مقدار و زمان سفارش دهی نخواهید داشت. ثبت سفارش خود را می توانید به صورت 24 ساعته و هر زمان نیاز داشتید انجام دهید.