بازار عرضه محلول کاستیک سودا

محلول کاستیک سودا که نام دیگر آن هیدروکسید سدیم یا سود سوز آور است محلولی بوده که توسط فروشنده آن در بازار عرضه این محصول ارائه می‌شود و صنایع مختلف که به این سود نیاز دارند می‌توانند بی واسطه نسبت به درخواست آن برای خود اقدام کنند؛ این بازار پایین ترین نرخ ممکن برای محصول موردنظر به مشتریان ارائه می‌کند و به این ترتیب شرایطی را فراهم آورده تا بتوانند ارزانتر از هر جایی این محصول را به دست آورند

بازار عرضه محلول کاستیک سودا

چند نکته درباره خصوصیات محلول کاستیک سودا

چند نکته درباره خصوصیات محلول کاستیک سودا محلول کاستیک سودا که به سود مایع نیز معروف است یک ترکیب قلیایی است که دارای خاصیت سوزاننده می باشد و این محصول در زندگی ما انسان ها کاربرد بسیار زیادی دارد و از جمله خصوصیات ویژه آن گرمازا بودن واکنش این مایع با آب است که در تولید محصولات مختلفی همچون صابون و حذف چربی‌ها بسیار پرکاربرد است.

از این محصول در تولید رنگ های مختلف استفاده شده همچنین به عنوان چربی زدای بسیار قوی می تواند کاربرد داشته باشد؛ محصول چنانچه دارای غلظت زیادی از هیدروکسید سدیم باشد می‌تواند ترکیبی خطرناک شناخته شود به این ترتیب که اثر سوزاننده بر روی چشم و پوست می‌تواند داشته باشد بنابراین کار با این محلول باید احتیاط لازم صورت گیرد و دست ها با پوشش مناسب محافظت گردد و استانداردهای msds سود کاستیک باید رعایت شود.

از خصوصیات دیگر این محلول که می‌توان به آن اشاره کرد PH آن است که معمولاً نزدیک به ۱۳ است و در درجه خلوص بالای آن به ۱۴ می‌رسد؛ این محصول عمر انبارداری بالایی دارد و از جمله مایعات پایدار محسوب می‌شود منتها نباید در مجاورت هوا قرار بگیرد چون با مونو اکسید کربن موجود در هوا ترکیب می شود و در این حالت به شکل کربنات سدیم جامد درمی‌آید و عملاً استفاده خاصی ندارد.

نکته مهم دیگری که در مورد خصوصیات این محصول می‌توان به آن اشاره کرده بی رنگ و بی بو بودن آن است و این که واکنشگر بسیار خوبی با انواع فلزات از قبیل مس، قلع، منیزیم، آلومینیوم و برنج است و سطوح گالوانیزه فلزی به خصوص آنهایی که دارای روکش روی هستند نباید با سود در تماس باشند چون باعث از بین رفتن روکش روی می‌شود.

این سود همچنین با قندهایی همچون مالتوز و فروکتوز به راحتی واکنش نشان داده و منوکسید کربن تولید می‌کند و نهایتاً این که در سرمای زیاد و دمای زیر ۱۸ درجه سانتیگراد غلظت آن به شدت بالا می‌رود و حالت ژله ای پیدا می‌کند.

بررسی کیفی محلول کاستیک سودا

بررسی کیفی محلول کاستیک سودا محلول سود سوزآور یا کاستیک سودا از ترکیباتی است که کیفیت آن برای بسیاری از کارخانه‌ها و صنایع اهمیت بسیار زیادی دارد؛ این محصول باید از نظر شاخص های مختلفی از قبیل وزن مخصوص، نقطه جوش، نقطه انجماد و مهمتر از همه ph مورد بررسی قرار می گیرد تا همه امتیازات یک محلول با کیفیت را داشته باشد و در این صورت می‌توان آن را برای خود تهیه کرد و محصولات متنوعی را از آن تولید نمود.

بهترین این محلول کاملاً بی‌بو است و این یکی از معیارهای شناسایی نوع مرغوب آن بوده است به طوری که بسیار راحت و ساده می‌توان این محصول را از نظر کیفیت شناسایی کرد.

نکته مهم دیگری که در مورد این ترکیب باید مورد توجه قرار بگیرد بی رنگ بودن آن است و چنانچه این محصول دارای تمایل رنگی باشد می تواند به راحتی آن را از نظر کیفیت شناخت چون بهترین این محصول بیرنگ است و شناخت این محصول از طریق رنگ آن امکان پذیر است و وجود رنگ در این محصول نشان از درجه خلوص پایین آن است.

کیفیت محصول از نظر واکنش پذیری آن نیز قابل آزمایش است به گونه‌ای که این محصول چنانچه دارای واکنش پذیری غیر گرمازا با آب باشد می‌توان نتیجه گرفت که درجه خلوص آن کم است و هیدروکسید سدیم کمی در این محصول وجود دارد.

نکاتی درباره خرید محلول کاستیک سودا

نکاتی درباره خرید محلول کاستیک سودا نه تنها آزمایشگاه های شیمیایی و صنعتی به محلول کاستیک سودا و به مقدار زیاد نیاز دارند بلکه این محصول می تواند در صنایع بزرگ کاربرد زیادی داشته باشد و حتی برای تولید مواد خوراکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین باید بهترین آن خریداری شود.

در این محصول باید به چند نکته بسیار مهم توجه شود تا بتواند از تمام خصوصیات مفید و مرتبط به این محصول بهره برد از جمله این نکات که باید حتماً مورد توجه قرار گیرد توجه به میزان خلوص این محصول می باشد که معمولاً بر روی برچسب ها آن درج شده است و مشخصات بیشتری از این محصول را در اختیار خریداران قرار می دهد.

در خرید این محصول باید توجه نمود که تاریخ تولید کاستیک سودا آن قدیمی نباشد چون به مرور زمان کیفیت این محصول به خصوص در هنگامی که در شرایط دمایی نامناسب قرار بگیرد کاهش می‌یابد؛مرحله دوم خرید این محصول دقت در نوع ظرف نگهداری آن است بهمنی که بهترین محصول دارای ظرف نگهداری خوبی است و این اطمینان را می تواند ایجاد کند که کاستیک سودا در آن از هوا به دور مانده است بنابراین مونوکسیدکربن نتوانسته تاثیر منفی بر روی آن داشته باشد.

بنابراین در خرید محصول باید قبل از هر چیز توجه کنید که میزان تازگی این محصول زیاد باشد و بسته بندی آن نیز می تواند برای این محصول عالی باشد و در نهایت این که این محصول تاریخ تولید جدید داشته باشد و کهنه نباشد.

فروش مستقیم محلول کاستیک سودا

فروش مستقیم محلول کاستیک سودا محلول کاستیک سودا از ترکیبات بسیار پرکاربرد در زندگی روزانه و صنایع مختلف در کشور است و کسانی که به این محصول نیاز دارند می‌توانند به صورت مستقیم نیاز خود را از این طریق تامین کنند و به این ترتیب با نرخ مناسب آن را به دست آورند و فروش محصول به صورت مستقیم انجام می شود.

کسانی که مایل به تهیه این محصول به صورت عمده و در حجم بالا هستند می‌توانند با عرضه کننده آن تماس برقرار کرده و شناخت بیشتری را در مورد این محصول و نرخ فروش و نحوه ارائه آن به دست آورند و به این ترتیب این محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنند تا در حداقل زمان ممکن این محصول بتواند در اختیار آنها قرار گیرد.

فروش مستقیم به صورت اینترنتی انجام می‌شود و در این فروش خریداران می‌توانند خرید سود کاستیک مایع را بی واسطه تامین نمایند همچنین کسانی که به این محصول به صورت عمده نیاز دارند می توانند از راه دور استعلام قیمت کاستیک سودا مایع را در کمترین زمان انجام دهند و به این ترتیب آن را برای خود تهیه نمایند.