بازار فروش سود کاستیک بندرامام

سود کاستیک از جمله مواد شیمیایی می باشد که دارای کاربرد وسیع و گسترده ای است و توانسته است محبوبیت زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد. سود کاستیک از آن به عنوان سدیم‌ هیدروکسید نیز یاد می‌کنند، ماده ای سفید رنگ و بدون بو می باشد و به سبب داشتن خاصیت قلیایی در آب و خورندگی، استفاده از آن کاربرد وسیعی دارد. عمده فعالیت ما در بازار فروش سود کاستیک بندرامام می باشد و محصولات خود را با کیفیت بالا به بازار عرضه می کنیم.

بازار فروش سود کاستیک بندرامام

کاربرد سود کاستیک در صنعت

کاربرد سود کاستیک در صنعت همانطور که بیان شد استفاده از سود کاستیک گستره ی وسیعی را شامل می‌شود. این محصول بی نظیر در صنایع تولید انواع کاغذ و کارتن استفاده می گردد‌ همچنین یکی از محصولات مهم و پرکاربرد، در صنایع نساجی و رنگرزی جهت تولید ابریشم مصنوعی می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این محصول در تولید انواع فرآورده‌های غذایی از قبیل شیرینی نمودن انواع زیتون کاربرد دارد و برای تولید انواع کنسرت و صنایع بسته بندی و عرضه شیر نیز استفاده می گردد.

استفاده از سود کاستیک دارای تاریخچه ای دیرینه است و تولید آن در ابتدا، توسط سازندگان صابون صورت گرفته است. بنابراین می توان گفت این این محصول در ابتدا در زمینه عرضه مواد شوینده کاربرد داشته است. کشور چین را می توان یکی از قطب های اصلی تولید سود کاستیک در جهان دانست. همچنین از این محصول بی نظیر برای تولید انواع دارو، الکل و لوازم آرایشی بهداشتی نیز استفاده می گردد.

یکی دیگر از کاربردهای سدیم هیدروکسید استفاده از آن در آزمایشگاه ها می باشد و برای تعیین غلظت اسید های مجهول در تیتراسیون اسید از این محصول استفاده می گردد. سود کاستیک به دو صورت مایع و جامد تولید می گردد. در هنگام خرید سود کاستیک باید دقت گردد این محصول از مراکز معتبر خریداری شود. همچنین این محصول باید دارای بسته بندی اصولی و مقاوم باشد و در برابر نفوذ آب و رطوبت غیر قابل نفوذ باشد. همچنین حفظ ایمنی در هنگام حمل و نقل و عرضه به بازار از نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

توزیع انواع سود کاستیک بندرامام

توزیع انواع سود کاستیک بندرامام مجموعه ی ما افتخار دارد در زمینه فروش سود کاستیک فعالیت نمایند. این مجموعه محصولات دیگری از قبیل صابون رشته و دانه رنگی پودر شوینده را به بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می‌کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب از اصول مهم در این مجموعه می باشد و باعث گردیده است که بتوانیم علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی نیز حضور یابیم و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کنیم.