بازار فروش محلول سود سوز آور مایع

سود پرک یا سود سوزآور یک ترکیب شیمیایی با فرمول NaOH  یا به عبارتی هیدروکسید سدیم می باشد که دارای کاربردهای بسیار گسترده یی در صنعت است.

بازار فروش محلول سود سوز آور مایع

باکیفیت ترین محلول سود مایع چگونه تولید می شود؟

باکیفیت ترین محلول سود مایع چگونه تولید می شود؟ از جمله صنایع بزرگی که سود سوز آور نقش مهمی در آنها ایفا می کند میتوان به کاربرد گسترده ی آن در صنایع شوینده و تولید صابونها و صنعت نساجی اشاره کرد .

فرایند تولید هیدروکسید سدیم یا همان سود سوز آور مایع به چند روش مرسوم است که عموما از طریق الکترولیز محلولهای نمکی انجام می پذیرد . در متدهای قدیمی تر از جیوه در این فرایند استفاده میشد که بعدها پس از شناسایی اثرات زیانبار جیوه بر محیط زیست ، صنایع پتروشیمی در بسیاری از کشورها در صدد حذف این فرایند و جایگزین کردن آن با استفاده از روش غشایی برآمدند. در هر حال ماده ی اولیه مورد استفاده همواره کلرید سدیم  (آب نمک)است . در فرآیند غشایی دو قطب  آند و کاتد توسط یک غشاء یونی مقاوم به نفوذ آب ، از یکدیگر جدا شده اند. محلول آب نمک از بخش آند عبور کرده و طی یونیزه شدن ،یونهای کلرید به گاز کلر اکسیده میشوند و یونهای سدیم نیز به سمت کاتد میروند سپس آب بدون املاح به این پروسه اضافه شده و هیدرولیز آن،گاز هیدروژن و یون هیدروکسید(OH) آزاد می کند که یونهای هیدروکسید با سدیم ترکیب شده و سود سوز آور مایع تولید میشود. سپس وارد واحد تغلیظ شده و به درصد خلوص مورد نظر میرسد.

خرید بدون واسطه محلول سود مایع از کارخانه

خرید بدون واسطه محلول سود مایع از کارخانه وزارت صنعت و معدن آمار رسمی واحدهای تولیدی در زمینه ی تولید سود سوز آور در کشور را حدود 10 شرکت و واحد تولیدی فعال برآورد می نماید که مجموع تولید آنها بالغ بر 300 هزار تن در سال میباشد ، از این مقدار پتروشیمی بندر امام به تنهایی تقریبآ  80 درصد از تولید داخلی را بر عهده دارد .

بدون شک بهترین خرید سود مایع کلران بدون واسطه از طریق سهمیه ی فروش داخلی این واحدها و یا شرکتهای وابسته به آنهاست .بسیاری از این شرکتها با درصدهای غلظت یا انحلال متفاوت اقدام به فروش سود سوز آور مایع می نمایند. خرید سود مایع عموما در قالب گالن 20 لیتری،بشکه 220 لیتری و تانکر 1000 لیتری با خلوص 30،20 یا 50 درصد قابل سفارش است ضمن اینکه اکثر این شرکتها قادرند درجه ی خلوص مورد نظر خریدار را فراهم نمایند.

با توجه به اینکه حداقل سفارش از کارخانه نبایستی از میزان معینی کمتر باشد( بسته به قوانین هر تولیدی) محموله میتواند به آدرس مشتری ارسال و حتی جهت صادرات در نزدیکی مرز تحویل داده شود. بسیاری از این شرکتها امروزه به روش آنلاین جهت اخذ سفارش،آمادگی دارند.