برترین فروشنده سود پرک اصل

برترین فروشنده سود پرک اصل، با هدف تامین نیاز صنایع مختلف خصوصاً صنعت پتروشیمی، بهترین و با کیفیت ترین سود پرک تولید شده توسط واحدهای تولیدی کشور را ارائه می‌نماید. سود پرک یکی از مهمترین مواد شیمیایی است که در طیف وسیعی از صنایع مانند صنعت کاغذسازی، رنگ سازی و تولید انواع سوختها کاربرد دارد و صنایع سبک و سنگین عمده‌ترین مصرف کننده و خریدار سود پرک هستند.

برترین فروشنده سود پرک اصل

کاربرد سود پرک در حفاری

کاربرد سود پرک در حفاری

سود پرک که با نام صنعتی کاستیک سودا نیز شناخته شده است، در واقع هیدروکسید سدیم است که به دلیل خاصیت سوزانندگی و خورندگی در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع خالص سود پرک در صنایعی چون صابون سازی و شمع سازی استفاده می‎شود اما کاستیک سودا ناخالص در صنایع مرتبط با تولید مواد شیمیایی و سوختها کاربرد دارد.

اما یکی از مهمترین کاربردهای سود پرک در صنعت نفتت و حفاری است. سود سوزآور در گل حفاری به عنوان منبع یونهای هیدروکسیل برای کنترل pH استفاده می‌شود. همچنین محلول سود سوزآور برای کنترل اسیدیته و pH در فرآیندها و تجزیه مواد آلی استفاده می‌شود.

از جمله خواص سود پرک که منجر به استفاده گسترده آن در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شده است، قلیایی بودن زیاد، حلالیت زیاد در آب، الکل و گلیسیرین است. در صنعت نفت و گاز، کاستیک سودا یک ماده شیمیایی مهم برای حفظ وضعیت گل حفاری بر پایه آب است.

گل حفاری وظیفه بهینه سازی و بهبود کارایی و پایداری چاههای نفت را بر عهده دارد. حفظ ویسکوزیته و اسیدیته مناسب، مهمترین عامل در روند حفاری است. نقش تخصصی سود پرک در حفاری نفت و گاز، خنثی سازی گازهای اسیدی سمی منتشر شده از چاهها و افزایش ویسکوزیته گل حفاری است. مزیت ویسکوزیته بالا، حذف فلزات سنگین از چاه است. سود سوزآور سطح pH لجن اسیدی و گل حفاری را افزایش می‌دهد و انتقال گل حفاری به سطح زمین را آسان می‌نماید. 

بهترین تولیدکنندگان سود پرک اصل

بهترین تولیدکنندگان سود پرک اصل

بهترین تولید کنندگان سود پرک اصل، این محصول را با درجه خلوص بالا و استانداردهای لازم، برای مصرف در صنایع پتروشیمی در بشکه یا تانکرهایی با ظرفیت عمده تولید می‌نمایند.

پخش و تحویل استاندارد و ایمن سود پرک به تمام شهرهای کشور توسط شرکت عمده فروشی و پخش مستقیم این محصول صورت می‌پذیرد. خریداران عمده سود پرک مرغوب، جهت خرید کاستیک سودا با کیفیت بالا و قیمت مناسب، همراه با مجوزهای لازم و انطباق کامل با آنالیزها و استاندارهای صنعتی، می‌توانند با بخش بازرگانی شرکت پخش و فروش مستقیم سود پرک تماس حاصل فرمایید.

این مرکز پخش، بهترین سود پرک را با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی و به صورت عمده، برای تامین نیاز مصرفی صنایع مختلف، عرضه و به فروش می‌رساند و حمل و نقل ایمن و استاندارد این ماده شیمیایی را ضمانت می‌کند.