بررسی میزان صادرات سود پرک به کشورهای خاورمیانه

سود پرک جزو پرکاربرد ترین محصول شیمیایی در صنایع مختلف به شمار می آید، که توسط کشور ما به کشور های خاورمیانه صادر می شود.

صادرات سود پرک به ترکیه

سود پرک ماده ای شیمیایی به شمار می آید، که از خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتریال برخوردار است؛ از این رو کاربرد گسترده این محصول، سبب صادرات سود پرک به ترکیه و سایر کشور ها می شود.

سالانه مقدار زیادی سود پرک توسط شرکت های داخلی تولید می شود، که مقداری از این محصول در داخل کشور به مصرف کنندگان عرضه می شود و حجم زیادی از این محصول باقی می ماند، که با فروش آن به کشور ترکیه سود خوبی نصیب کشور ما می شود.

سود پرک تولید شده در ایران، با کیفیت و درجه خلوص بالایی که دارد به خارج از کشور صادر می شود، همچنین با شرکت های بزرگ نیز در رقابت است.

سود سوز آور با توجه به کاربردی که در صنایع: تولید دارو، تولید مواد شوینده، صابون سازی، تولید پارچه و غیره دارد جزو محصولاتی قرار دارد که به سایر کشور ها و ترکیه صادر می شود.

سود پرک

کاستیک سودا به صورت جامد و مایع، با میزان خلوص متفاوت در کشور ما تولید می شود، که نوع جامد آن برای صادرات بسیار مناسب است؛ چرا که نوع جامد این محصول به راحتی جابه جا و حمل و نقل می شود.

سود پرک به دلیل نقش مهمی که در تولید مواد غذایی، شوینده ها، کاغذ، دارو، پارچه، سلفون و ابریشم مصنوعی، صابون، شیشه، سوخت و انرژی تجدید پذیر دارد به عنوان محصولی صادراتی شناخته شده است.

از این محصول در ایران، ترکیه و سایر کشور ها در صنایع: کاغذ سازی برای سفید کردن کاغذ و کاهش هزینه های تولید، در تولید مواد شیمیایی به منظور تولید اسید ها و لوله بازکن ها و در تولید مواد غذایی برای تولید نوشابه، قند، مواد لبنی و غیره استفاده می شود، که کارایی گسترده سود پرک، میزان صادرات این محصول را در کشور افزایش می دهد.

بسته بندی برای صادرات سود پرک

سود پرک یا کاستیک سودا نوعی ترکیب شیمیایی به شمار می آید، که در صنایع مختلف به عنوان مواد اولیه کاربرد دارد.

بسته بندی برای صادرات سود پرک باید به گونه ای باشد، که محصول صادراتی، خاصیت و کیفیت خود را از دست ندهد.

این محصول از نظر ظاهری به شکل ورقه های سفید رنگ شفاف هستند که بو ندارند و خاصیت قلیایی بالایی دارند.

سود پرک هایی که در ایران تولید می شوند به صورت مایع و جامد هستند، که با درجه خلوص متفاوتی تولید می شوند، لازم به ذکر است هر چه درصد خلوص این محصول بالاتر باشد از خاصیت پاک کنندگی بیشتری نیز برخوردار است.

هم چنین باید توجه داشته باشید که خریداران خارج از کشور، به شکل و نوع بسته بندی ها اهمیت زیادی می دهند، که این مسئله در میزان خرید آن ها تاثیر گذار است.

این محصول در کیسه های دولایه ۲۵ کیلویی  بسته بندی می شود، که این کیسه ها از جنس پروپیلن و با پوشش پلی اتیلن هستند و در حفظ کیفیت محصول نقش مهمی دارند.

برای صادر کردن سود پرک، تولید کنندگان باید با ارائه محصولی با کیفیت در بسته بندی های جامبوبگ و پالتی نظر خریداران را به خود جلب کنند.

صادرات سود پرک با بسته بندی های جامبوبگ به این شکل است، که 40 تا کیسه 25 کیلویی از این محصول در بسته هایی به نام جامبوبگ قرار داده می شود، تا در مسافت های طولانی نسبت به عوامل مخرب مانند: تابش نور خورشید و رطوبت و هوا محفوظ بماند.

همچنین در بسته بندی های پالتی، تعدادی از کیسه های 25 کیلویی بر روی پالت های پلاستیکی و چوبی قرار داده می شوند و اطراف آن را به طور کامل پوشانده می شود و این بسته بندی مناسب مسافت های کوتاه می باشد.

کاستیک سودا ها با توجه به خاصیت قلیایی بسیار بالایی که دارند، باید از بسته بندی هایی برای صادرات استفاده کنند که امکان نفوذ هوا و رطوبت به داخل بسته ها وجود نداشته باشد.

بسته بندی سود پرک برای صادرات باید بسیار شکیل و زیبا باشد؛ چرا که خریداران خارجی به همان مقداری که به کیفیت محصول اهمیت می دهند، به زیبایی و تمیزی بسته بندی ها نیز اهمیت می دهند؛ چرا که آن ها بر این باورند که بسته بندی های زیبا میزان فروش را افزایش می دهد.

کاستیک سودا

خرید سود پرک صادراتی

کشور های زیادی در سطح جهان وجود دارند که سود پرک را از سایر کشور های تولید کننده خریداری می کنند، که با خرید سود پرک صادراتی، فعالیت صنایع در کشور های وارد کننده متوقف نمی شود.

برای خرید سود پرک مرغوب باید به عواملی مانند: کیفیت ، میزان خلوص و نوع بسته بندی محصول دقت کنید، همچنین می توانید برای دریافت لیست قیمت این سود پرک بهتر است  با عرضه کنندگان این محصول تماس حاصل فرمایید.

صنایع و کارخانجات گسترده، میزان بالایی از این محصول را به عنوان مواد اولیه استفاده می کنند؛ به همین علت خواستار خرید سود پرک با کیفیت بالا و حجم زیاد هستند.

صنایع مختلف، برای تولید محصولات خود سعی بر این دارند، که هیدروکسید سدیم را با خلوص بالا تهیه کنند تا محصولات را با کیفیتی بالا تولید کنند و میزان هزینه ها را کاهش دهند، به همین علت به این افراد توصیه می شود، سود پرک خود را از تولید کنندگان تهیه کنند.

با خرید از تولید کنندگان، افراد می توانند سود سوزآور با کیفیتی را با قیمت مناسب خریداری کرده و خریدی مطمئن را تجربه کنند.

امروزه قیمت کیسه های 25 کیلویی سود پرک موجود در بازار 980000 تومان الی 1300000 تومان می باشد، که این قیمت تقریبی بوده و با توجه به نوسانات ارزی موجود در بازار می توان گفت، قیمت ها متغیر هستند و بهتر است قبل از خرید از عرضه کنندگان استعلام قیمت بگیرید.

سود پرک

همان طور که در قسمت بالا گفته شده قیمت ها تقریبی می باشد؛ زیرا نوسانات ارزی به صورت مستقیم بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد، لازم به ذکر است که سود پرک به عنوان کالای عرضه شده در بازار بورس شناخته شده است.

مجموعه ما به عنوان یکی از بزرگترین تامین کننده سود پرک با کیفیت در کشور فعالیت دارد، که سود پرک را به صورت بسته بندی های 25 کیلویی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

چنانچه حجم مصرفی متقاضی زیاد باشد محصول را به صورت جامبو بگ ارائه می دهد، باید بدانید هدف اصلی ما جلب رضایت مصرف کننده می باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات لازم با مشاوران ما در ارتباط بوده و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.