بهترین تولیدکننده سود پرک شفق


سود پرک شفق، تولید شده در کارخانه شفق ایساتیس ماهشهر، از بهترین مواد اولیه و با استفاده از دستگاه های مدرن تولید می شود. حداقل ناخالصی و تولید سود پرکی با خلوص بالای ۹۸ درصد، از محصولات این تولید کننده است که علاوه بر تامین بازار داخلی، به کشور های دیگر هم صادر می شود. 

تولید کننده ها با روش های مختلفی این محصول را تولید می کنند، که بهترین سود پرک، سودی است که دارای بالاترین خلوص باشد و در فرآیند تولید آن، محیط زیست هم آسیبی نبیند. 

بهترین تولیدکننده سود پرک شفق

نکاتی خواندنی درباره سود پرک

نکاتی خواندنی درباره سود پرک

سود پرک، در گذشته برای تولید صابون استفاده می شد؛ خاصیت قلیایی آن، باعث از بین رفتن چربی ها می شد. اما امروزه، این ماده، یکی از پر کاربرد ترین محصولات در صنایع مختلف محسوب می شود‌. سود پرک، در دمای محیط، ماده ای جامد، پولکی شکل، به رنگ سفید کریستالی و بدون بو می باشد. سود پرک ، ماده ای شیمیایی و خطرناک است، که در صورت برخورد با پوست انسان، می تواند باعث خوردگی، تاول، زخم و قرمزی آن شود. همچنین بلعیدن آن ، مشکلات گوارشی ایجاد می کند. هنگام کار با این مواد، باید از دستکش، عینک و لباس مناسب استفاده شود.

سود پرک در صورت مجاورت با هوا، رطوبت آن را جذب کرده و کلوخه می شود؛ این واکنش، از کیفیت آن می کاهد. بنابراین، این ماده باید دور از هوا و رطوبت قرار گیرد. بسته بندی و نگهداری آن باید در کیسه های چند جداره باشد و سر کیسه ها باید با دقت دوخته شود. 

کاربرد سود پرک در صنایع تولیدی، گسترده است؛ در  داروسازی و پزشکی، تولید آلومینیوم، سنگ های زینتی و ساختمانی، کاشی ، سرامیک، نساجی، صنایع غذایی، تولید کاغذ، چرم، مواد شوینده و بهداشتی، کشف و حفر چاه نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، تصفیه آب و فاضلاب، بازیافت، دامداری و دامپروری و … از سود پرک با میزان خلوص متفاوت استفاده می شود. 

شرکت های تولید کننده سود پرک، ماده اولیه خود یعنی سود سوزآور مایع را از کارخانه های پتروشیمی تهیه می کنند. سود پرک با دو روش الکترولیز و دیافراگم تولید می شود. هر دو روش از حرارت استفاده کرده و پس از تبخیر سود مایع در دمای حدود ۱۴۰۰ درجه، سود پرک به دست می آید. خلوص محصول نهایی، به کیفیت سود مایع و روش تبخیر بستگی دارد. 

قیمت انواع سود پرک شفق

قیمت انواع سود پرک شفق قیمت سود پرک ، در بازار های جهانی تعیین می شود؛ بنابراین، قیمت این محصول در ایران نیز متاثر از بازار های بین المللی است. سود پرک 98 درصد و بالاتر، قیمت بالاتری دارند. این محصولات در صنایع حساس استفاده می شوند. سود پرک با درصد خلوص پایین برای استفاده در دامداری ها به کار می رود. این سود قیمت بسیار پایین تری دارد.