بهترین فروشنده سود پرک در اصفهان

سود پرک یا سود کاستیک از سود مایع پتروشیمی ها تولید می شود. سود پرک اصفهان یکی از بهترین سودهای تولیدی در بین پتروشیمی های کشور است. در قانون شیمی به ازای هر تن ساخت کلرین هزار و صد تن سود پرک و بیست و هشت کیلوگرم هیدروژن تولید می شود.  سود پرک بدون رنگ و بو و سفید است و چون به صورت پرک و پولکی است به آن سود پرک می گویند. سود پرک از فرایندی که بر روی آب نمک (سدیم کلرید) به دست آمده و به محض تولید آن را در بسته بندی دو جداره پلاستیکی ریخته چراکه این ماده در صورت تماس با هوا به صورت کلوخ در آمده و درصورت تماس با پوست بدن باعث سوزش  آسیب به آن می شود.

بهترین فروشنده سود پرک در اصفهان

کاربرد سود پرک در صنعت کاشی و سرامیک

کاربرد سود پرک در صنعت کاشی و سرامیک انواع سود پرک (سدیم هیدروکسید) به چهار صورت عرضه و مورد استفاده قرار می گرد که شامل سود پرک، سود مایع، سود گرانول و پودر سدیم هیدروکسید است.  سود پرک در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله این صنعت ها می توان به صنعت کاشی و سرامیک اشاره کرد. از سود پرک در این صنعت به عنوان گذار آور استفاده می شود. مواد گداز آور موادی هستند که برای کاهش نقطه ذوب لعاب از آن استفاده می شود. این مواد هنگام پخت لعاب بر روی کاشی و سرامیک ذوب می شوند و هنگام سرد شدن لعاب حالت شیشه ای در آن ایجاد می کند که موجب افزایش استحکام محصول نهایی و پخته شدن بلورهای موجود در بدنه می گردد. از سود پرک برای از بین بردن چربی ها نیز استفاده می شود.    

بررسی تخصصی قیمت سود پرک در اصفهان

بررسی تخصصی قیمت سود پرک در اصفهان کاربرد سود پرک در صنایع مختلفی چون صنعت کاغذ، کاشی و سرامیک، چرم و نساجی، گاز و نفت و پتروشیمی و… است. قیمت این محصول به میزان خلوص آن ( که معمولاً 98 یا 99 درصد است)، کیفیت تولید و کیفیت بسته بندی و هزینه های تمام شده برای تولید آن بستگی دارد. شرکت های زیادی از جمله شرکت سود پرک در این زمینه مشغول فعالیت هستند. این شرکت با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، استفاده از مواد اولیه مرغوب و به کارگیری نیروهای متخصص بهترین سود پرک را تولید و روانه بازار مصرف می کند. علاوه بر تامین بازار داخلی، با صادرات به کشور های دیگر موجب ارز آوری به کشور و اشتغال بیشتر نیروی کار گردیده است. در ضمن این شرکت با ایجاد سایت علاوه معرفی محصولات خود به مشتریان زمینه خرید غیر حضوری را به آنها فراهم نموده است.