بهترین قیمت سود سوزآور آب نمک در بازار

ابتدا بهتر است با سود سوزآور بیشتر آشنا شویم، سود سوزآور در واقع یک معرف قوی است که خصلت قلیایی یا بازی دارد.

اهمیت تولید انواع سود سوزآور

سود سوزآور آب نمک را از طریق الکترولیز محلول های نمکی بدست می آورند. این محلول با غلظت های مختلف قابل تولید است ولی بیشترین غلظتی که در صنعت استفاده می شود ۳۰ و ۵۰ درصد است. یک محلول بی رنگ و شفاف و بی بو است و هر چقدر ناخالص تر و بی کیفیت تر باشد این پارامتر ها بطور عکس تغییر می کنند. سود سوز آور الکترولیز شده یا همان آب نمکی واکنش پذیری بسیار بالایی دارد حتی در مجاورت هوا با کربن دی اکسید هم واکنش نشان می دهد.

سود پرک در بورس از جمله موادی می باشد که به صورت جامد سفید رنگ می باشد و در تولید کاغذ و پلاستیک سازی استفاده می شود و طرفدران بسیار زیادی دارند البته این نوع سود را برای تولید الیاف مصنوعی و نفت نیز استفاده می شود.

بهترین قیمت سود سوزآور آب نمک در بازار

از سود سوز آور در بسیاری از زمینه های صنعتی استفاده می شود و همین موجب رونق و افزایش نیاز به تولید سود سوزآور در داخل کشور می شود چون از نیاز های اولیه صنعت به شمار می رود. کلا طبق آمار گرفته شده می توان گفت تنها ۲۵ درصد از سدیم هیدروکسید یا همان سود سوز آور تولید شده در صنعت غذاسازی استفاده می شود و بقیه در سایر بخش های مهم و پر سود صنعتی بکار می روند.

از عمده ترین و مهم ترین نقش های سود سوز آور در صنایع می توان به تنظیم pH مواد و محیط، قلیایی کردن محیط، خنثی کردن اسید و ایفای نقش ماده افزودنی و کاتالیزور اشاره کرد.

این نوع سود اهمیت بسیار زیادی دارد با توجه به خواص ویژه شان قیمت های کاملا استثنایی را دارند و فروششان نیز به نسبت مواد دیگر بسیار بیشتر می باشد.

اهمیت تولید انواع سود سوزآور

بازار فروش سود سوزآور آب نمک

فروش سود سوزآور آب نمک بازار بسیار خوبی دارد چرا که نمونه‌هایی تهیه شده در داخل ایران با کیفیت بوده و مناسب مصارف صنعتی هستند. در ضمن هزینه تهیه محصول داخلی پایین تر و به صرفه تر نیز هست. از سود سوزآور آب نمک در صنایع پتروشیمی، چرم، غذایی و کشاورزی، کاغذ سازی و صنایع تکمیلی از قبیل دارو و آرایشی و بهداشتی استفاده زیادی می شود و در تمام این صنایع جزو مواد ضروری اولیه به حساب می آید در بین اینها مهم ترین و بیشترین مصرف سود سوزآور در صنعت تولید آلومینیوم است .فعالان در این زمینه همیشه به دنبال با کیفیت ترین و ارزان ترین هستند تا بصورت عمده خرید کرده و تولیدات خود را رونق ببخشند و سود آوری داشته باشند.

ما می توانیم بهترین و با کیفیت ترین سود سوزآور آب نمک را با مناسب ترین قیمت برای شما فراهم کنیم. برای دریافت مشاوره از بخش فروش و پشتیبانی سایت در زمینه کیفیت محصولات و بروز ترین قیمت آنها و یا ثبت سفارش های خود می توانید از طریق پنل های ارتباطی سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این نوع سود ها در تشکیل بسیاری از مواد کاربرد دارند که در کارخانه های شیمیایی باتوجه به فرمول خاصی که برایشان ایجاد می شود از آنها مواد خاص را تولید می کنند.

بازار فروش سود سوزآور آب نمک

دانستنی هایی درباره سود سوزآور

سود سوز آور با فرمول شیمیایی NaOH و رنگ سفید شناخته می شود که از یون مثبت Na و یون منفی OH تشکیل شده است.

سود سوز آور مایع در دو غلظت سی درصد و پنجاه درصد موجود می باشد. سود مایعی شفاف بی رنگ و بی بو می باشد و در آب به راحتی حل می شود.

سود مایع به عنوان یک ماده ی شیمیایی بسیار قوی در صنایع گوناگون و متنوعی مثل صنعت آب آشامیدنی ، صنعت ساخت کاغذ و خمیر کاغذ ، منسوجات ، شوینده ها و صابون ها کاربرد بسیار بالایی دارد. همچنین یکی از مهم ترین صنایعی که سود سوز آور در آن نقش دارد صنعت تولید آلمینیوم می باشد.

محلول سود سوز آور خورندگی بسیار بالایی دارد و در آب می تواند با آلمینیوم واکنش دهد و باعث خوردگی آلمینیوم شود.

برای استفاده کردن از سود سوز آور به علت قلیایی بودن این ماده و خاصیت خورندگی بالای آن حتما باید دستور العمل های استفاده از سود سوز آور را مطالعه کنید.

همچنین سود سوز آور جامد در فرآیند های مختلفی مثل سفید کردن پارچه ، تهیه سدیم ، صنعت شیشه سازی ، ساخت صابون ، صنایع نساجی در تولید ابریشم ، تهیه انواع چسب ، تولید محصولات شیمیایی ، کاربرد در استخراج و حفاری ( استخراج فلز ، استخراج نفت و گاز ) ، کاربرد در صنایع رنگ و پوشش و … استفاده می شود.

استاندارد های لازم آن جهت تولید و پخش آن این می باشد که این محصول اگر وارداتی است در گالن و بسته های مخصوص و دارای نشان تاییدیه باشد و اگر تولید داخلی باشد و صادراتی باید مورد تایید کارشناسان و متخصصان این رشته نیز قرار بگیرد.

دانستنی هایی درباره سود سوزآور

عرضه سود سوزآور آب نمک مستقیم از کارخانه

گروه تولیدی گوهر شیمی سالیان زیادی را صرفت تولید سود سوز آور کرده و کار خود را از سال هزار و سیصد و هفتاد و هفت آغاز نموده است.

برای تهیه سود پرک صادراتی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت می توانید آن را مستقیم از کارخانه خریداری نمایید.

عرضه سود سوزآور آب نمک مستقیم از کارخانه

اگر سود سوز آور آب نمک را به مقدار بسیار زیاد (به صورت عمده ) و یا حتی به مقدار کم می خواهید می توانید آن را مستقیما از کارخانه دریافت و خریداری نمایید.