توزیع انواع سود پرک در تبریز

سود پرک تبریز، سودی با درصد خلوص بالا و مورد استفاده در صنایع تولید داخلی و خارجی است. این محصول از بهترین سود های سوز آور مایع و در کارخانه های مجهز تولید می شود. میزان خلوص این سود پرک، بالای 98 درصد بوده و از نوع بسیار مرغوب می باشد.
 با توجه به گستردگی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در کشور، مواد اولیه تولید سوز پرک در ایران به قیمت مناسبی تامین می شود. سود پرک تبریز، برای تولید صنایع مختلف در سطح استان و کشور توزیع می شود.

توزیع انواع سود پرک در تبریز

کاربرد سود پرک در صنعت داروسازی

کاربرد سود پرک در صنعت داروسازی سود پرک، ماده ای شیمیایی، جامد، سفید رنگ و بدون بو  با خاصیت قلیایی است؛ یعنی PH  آن بیشتر از عدد 7 است. هر چه خاصیت قلیایی این ماده بیشتر باشد ، کیفیت آن بالا تر می رود. سود پرک از مواد اولیه پر کاربرد در صنایع مختلف است. این ماده شیمیایی از سود سوز اور مایع به دست می آید. از آنجا که نگهداری سود مایع سخت و خطرناک است، به سودی جامد تبدیل می شود تا حمل و نقل و نگهداری آن آسان تر شود. برای تبدیل سود مایع به پرک لازم است، تا سود مایع حرارت دیده و بخار شود. ته نشین این عمل، ماده ای پولکی شکل و بدون بو، به نام سود پرک است. این ماده با مولکول های هوا ترکیب می شود و خاصیت آن تغییر می کند. از این رو لازم است تا در بسته بندی های دو لایه لمینتی قرار گیرد. سود پرک برای استفاده در صنایع تولید مختلف ، دوباره به حالت مایع برگردانده می شود.
کاربرد سود پرک در صنایع مختلف فراوان است؛ حفر چاه های نفت و گاز، تولید آلومینیوم، صنعت نساجی و تولید کاغذ، لبنیات و … به سود پرک نیاز دارند. 

سود پرک در صنعت دارو سازی نیز بسیار مورد استفاده است. در تولید بسیاری از دارو ها از کاستیک سودا استفاده می شود. مسکن ها، دارو های ضد انعقادی از جمله این موارد هستند. در داروسازی از سود سوز آور مایع استفاده می شود. در طی فرآیند تبدیل سود مایع به پرک، مواد دیگری چون، کلر، جیوه، پرکلرین، آب ژاول و … نیز تولید می شوند که در صنعت داروسازی و پزشکی مورد استفاده هستند. 

فروش تضمینی انواع سود پرک در تبریز

فروش تضمینی انواع سود پرک در تبریز سود پرک خالص با عیار بالا از سود مایع با کیفیت  و با استفاده از دستگاه های مجهز و مدرن به دست می آید. سود مایع با درصد خلوص 48 تا 50 درصد می تواند سود پرکی با درصد خلوص 99/9 درصد تولید کند. 
این ماده برای تولیداتی که به سود باکیفیت نیاز دارند، بسیار حیاتی است. سود پرک تبریز، محصولی با خلوص بالا و با تضمین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان و صنایع مختلف است.