تولیدکنندگان سود پرک اصفهان صادراتی

استفاده از سود پرک کلران دارای تاریخچه ای دیرینه می باشد و این محصول بی نظیر دارای کاربرد گسترده است. سود پرک حاصل گذراندن مداوم آب از درون ماده قلیایی به نام خاکستر علف شور و آهک می باشد.از دیگر اسامی سود پرک می‌توان به سدیم هیدروکسید، سود سوز آور، سود جامد پرک، چربی گیر صنعتی و… اشاره نمود. اصفهان را می‌توان یکی از قطب های اصلی تولید سود پرک در ایران دانست و مجموعه ما از تولید کنندگان سود پرک اصفهان صادراتی می باشد که در زمینه فروش سود پرک اصفهان فعالیت دارد.

تولیدکنندگان سود پرک اصفهان صادراتی

آشنایی با انواع سود پرک ایرانی

آشنایی با انواع سود پرک ایرانی همان طور که بیان شد سود پرک دارای اسامی متنوع می‌باشد و هر یک از این اسم ها بنا به کاربرد آن در صنعت نامگذاری شده است. سود پرک دارای انواع مختلفی از قبیل سود مایع، سود گرانول، سود پودری و غیره می باشد. از مزایای استفاده از سود پرک می‌توان به عدم خوردگی فلزات اشاره نمود و همچنین باعث جذب رطوبت می گردد. همچنین برای صنایعی از قبیل سیستم های تصفیه آب استفاده می گردد.

یکی از مزیت های اصلی استفاده از سود پرک که برای بانوان بسیار خوشایند می باشد، استفاده از این محصول برای تولید محصولات ضد عفونی کننده و شوینده است‌ امروزه از سود پرک برای تولید انواع صابون ها و مواد شوینده استفاده می گردد‌. سود پرک به عنوان ماده ای قوی به عنوان لوله بازکن برای از بین بردن چربی و مواد روغنی کاربرد دارد. از این رو در سیستم‌های تصفیه مورد استفاده قرار می‌گیرد و از بین برنده انسداد لوله ها در سیستم آب و فاضلاب است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از این محصول بی نظیر در صنایع پزشکی و داروسازی نیز کاربرد دارد و به عنوان یکی از مواد ضد انعقاد و تولید مسکن هایی مانند آسپیرین مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بی نظیر برای تولید انواع الیاف در صنعت نساجی استفاده می گردد و انواع ابریشم مصنوعی و سلفون از این محصول تولید می گردد.

صادرکنندگان سود پرک اصفهان بسته بندی

صادرکنندگان سود پرک اصفهان بسته بندی یکی از ویژگی‌های اصلی سود پرک واکنش سریع آن با هوا می باشد از این رو باید در بسته بندی های محکم و مقاوم به بازار عرضه شود تا به هوا و رطوبت به آن نفوذ نکند. مجموعه ما ازصادر کنندگان انواع سود پرک در سطح کشور می باشد. این مجموعه سود پرک گوهر را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می‌کند و محصولات دیگری از قبیل صابون رشته ای و دانه رنگی پودر شوینده را نیز به بازار عرضه می نماید. مجموعه فعالیت خود را در شهر اصفهان انجام می‌دهد و تلاش می‌کند سود پرک ارزان را به سراسر کشور عرضه کند.