تولید انواع سود پرک درجه یک

شرکت تولید انواع سود پرک درجه یک در ایران، محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت جهت فروش عمده و صادرات درنمایندگی های معتبر در سراسر ایران عرضه می دارد.

تولید انواع سود پرک

تولید انواع سود پرک

امروزه در ایران شرکت ها و کارخانه های تولیدی بسیاری در حوزه تولید انواع اسیدها و مواد شیمیایی درحال فعالیت هستند. هر یک از این کارخانه ها و شرکت های تولیدی برندهای متفاوتی دارند و محصولاتی متنوعی را به بازار ارائه می دهند.
سود پرک با روش های گوناگونی در صنعت تولید می شود. بیشترین مقدار این محصول با روش الکترولیز محلول سدیم کلرید تهیه می شود. ترکیب سدیم کلرید به طور طبیعی به صورت بلورهای مکعبی موجود می باشد. و درحالت خالص سفید یا بی رنگ می باشد. این ترکیب به عنوان یک نمک یونی کاربرد دارد.
سود پرک به صورت صنعتی از سود مایع تهیه می شود. برای این منظور سود مایع به وسیله ی فرایند هیدرولیز محلول آب نمک تولید می شود و در مراحل بعدی این سود مایع به سود جامد تبدیل می شود. سود مایع خورنده می باشد که برای استفاده از این ماده در چرخه تولید، باید برای انتقال از لوله و اتصالات پلی اتیلنی استفاده گردد.
سود پرک در صنایع دارو سازی و الکل سازی، به عنوان بازی قوی عمل می نماید و کاربرد پیدا می کند. این محصول به دلیل ارزان بودن و هم چنین در دسترس بودن، در صنایع مختلفی کاربرد دارد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صنایع فلزی و تولید شیشه
  • صنایع روی
  • صنایع گالوانیزه و آبکاری فلزات
  • صنعت باطری سازی و خنثی سازی اسید
  • صنعت تولید چرب گیر ها
  • صنایع غذایی
  • صنایع دارویی

تولید انواع سود پرک

فروش عمده انواع سود پرک

ما در این مرکز به فروش عمده و مستقیم انواع سود پرک با کیفیت درجه یک و مرغوبیتی بی رقیب پرداخته ایم.
شرکت تولیدی ما با افتخار محصولات خود را که شامل انواع اسیدها، انواع باز ها، انواع بی کربنات ها، انواع هیدروکربن ها و… است، را در اختیار تمامی متقاضیان و مشتریان خود در سراسر ایران قرار می دهد و جهت جلب رضایت مشتریان سعی در ارسال سریع، مطمعن و کم هزینه محصولات سفارشی به دست مشتریان گرامی را دارد. لذا در صورت درخواست، شما مشتریان گرامی می توانید با یکی از راه های ارتباطی زیر با مشاورین مجموعه ما جهت ثبت سفارش در ارتباط باشید.