تولید عمده سدیم هیدروکسید سود در کشور

سدیم هیدروکسید سود یکی از مواد شیمیایی پر کاربرد می باشد  . این ماده به صورت جامد قرار داشته و نوعی نمک به شمار می رود و دارای رنگ سفید می باشد این ماده نقطه جوش نسبتا بالایی دارد 

تولید عمده سدیم هیدروکسید سود در کشور

همه چیز درباره سدیم هیدروکسید سود

همه چیز درباره سدیم هیدروکسید سود

چون سدیم در گروه یک جدول تناوبی قرار دارد و یکه فلز به شمار می رود طی واکنش با هیدروکسید تولید سدیم هیدروکسید می کند

سدیم هیدروکسید به آسانی با بخار آب موجود در هوا واکنش می دهد و خطر آفرین است بنابراین در هنگام حمل آن باید بسیار مراقب بود تا با هوا تماس پیدا نکند .

این نمک را نمی توان مستقیما با پوست تماس داد چون باعث می شود پوست بسوزد سدیم هیدروکسید اگر در آب حل شود باعث می شود یون های سازنده آن جدا شوند .

سدیم هیدروکسید خاصیت بازی دارد و این خاصیتش در صنعت کاربرد فراوان دارد . این ماده در صنعت پتروشیمی کاربرد فراوان دارد همچنین در تولید رنگ نیز استفاده می شود . در تولید کاغذ نیز کاربرد داشته و در صنایع نظامی نیز استفاده می شود . از واکنش های مختلف با سدیم هیدروکسید می توان نمک خوراکی نیز تولید کرد . سدیم هیدروکسید نباید با چشم تماس پیدا کند در صورت تماس باعث سوختگی چشم و نابینا شدن فرد می شود . در صورت تماس سدیم هیدروکسید با بدن باعث خونریزی می شود . این ماده جزء مواد قابل اشتعال نیز می باشد و حتی می تواند باعث آتش سوزی شود . بیشتر استفاده این مواد در آزمایشگاه ها است و برای تولید مواد دیگر از آن در واکنش ها استفاده می شود . از سدیم هیدروکسید در مواد بهداشتی و مواد شوینده نیز استفاده می شود هنگامی که سدیم هیدروکسید در آب حل می شود باعث گرم شدن آب می شود و واکنش خاصی انجام نمی شود . سدیم هیدروکسید در عطر ها و اسپری ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند . این مواد به صورت خیلی کم در داروها نیز استفاده می شوند . 

مرکز فروش عمده سدیم هیدروکسید سود

مرکز فروش عمده سدیم هیدروکسید سود

فروش سدیم هیدروکسید سود در کشور های اروپایی بازار خوبی دارد در این کشور ها میزان زیادی از این ماده مصرف نیز می شود تولید سدیم هیدروکسید سود به وسیله کارخانه ها انجام می شود و طی واکنش های مختلف این مواد به دست می آیند . فروش این مواد به وسیله کارخانه ها انجام می شود و به صورت عمده به فروش می رسند این مواد را می توان به صورت اینترنتی نیز سفارش داد .