تولید عمده سود پرک خراسان

سود پرک خراسان به ماده جامد سفید رنگ که عموما به صورت ورقه ای است، گفته می شود که سود پرک کریستال بدون بو بوده و به شکل پرک و یا گرانوله عرضه می گردد. در واقع یک نوع ماده قلیایی یا بازی بسیار قوی به شمار می آید که خاصیت خورندگی بالایی دارد و با نام هایی نظیر سود سوز آور، سود کاستیک و در علم شیمی با نام سدیم هیدروکسید خوانده می شود.

تولید عمده سود پرک خراسان

معرفی مهمترین کاربرد های سود پرک

معرفی مهمترین کاربرد های سود پرک از سود پرک به عنوان یکی از اساسی ترین و مهم ترین مواد در آزمایشگاه های شیمی استفاده می شود و پرکاربرد ترین خواص سود پرک می توان به حلال بودن آن در آب نام برد که به شدت با رطوبت واکنش نشان می دهد که این واکنش به شدت گرماده و این آب سوزاننده می باشد. این ماده بسیار پر استفاده بوده و بیش از 50 درصد سود پرک تولیدی در صنایع گوناگون به مصرف می رسد. قدیمی ترین کاربرد آن در صابون سازی است که از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار می گرفته به گونه ای که اولین تولید کنندگان سود پرک را سازندگان صابون می دانند. از مهم ترین کاربرد های دیگر آن به معرفی موارد زیر می پردازیم :

  • استفاده از آن در صنایع فلزی و در تولید آلومینیوم
  • صنایع غذایی به جهت خیساندن میوه ها و کنسرو سازی
  • در تولید کاغذ و کارتن
  • تولید سیمان و بتن و ملات
  • صنایع نفت و پتروشیمی
  • صنعت پلیمر و استفاده از آن به عنوان چربی

عرضه انواع سود پرک خراسان با بهترین قیمت

عرضه انواع سود پرک خراسان با بهترین قیمت تولید و عرضه سود پرک به صورت خالص و نا خالص و به شکل های مختلفی مانند دانه ای، قالبی و پرک شده توسط کارخانجات تولیدی انجام می گیرد. به علت استفاده بی شمار از آن در صنایع و اهمیت فوق العاده اش تولید کنندگان بسیاری در شهر های مختلف ایران در این زمینه مشغول هستند و حتی برخی از آن ها در عرصه صادرات نیز حضور خود را تثبیت کرده اند.

در استان خراسان به خصوص خراسان رضوی، واحد های فعال زیادی به عنوان تولید کننده به تولید و عرضه انواع سود پرک مشغول می باشند. امروزه این شرکت ها با بهره گرفتن از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن و متخصصان مجرب به تولید محصولات خود با رعایت استاندارد ها می پردازند. اکثر تولید کنندگان محصولات خود را به هر دو صورت عمده و خرده در اختیار مشتریان که خود فروشندگان بزرگ و کوچکی می باشند، قرار می دهد. برای خرید با نازل ترین قیمت می توانید خرید به صورت مستقیم از درب کارخانه را امتحان کنید که اصولا در صورت خرید عمده تخفیفاتی نیز شامل حال خریدار می شود.