تولید عمده سود پرک صادراتی کلر پارس

سود پرک ماده شیمیایی سفید رنگ و بدون هیچ گونه بو می باشد که در بسیاری از صنایع از جمله شوینده ها، صنایع نفتی، تولید دارو و کاغذ سازی کاربرد دارد و نقش اساسی و حیاتی ایفا میکند این محصول در انواع جامد و مایع تولید و عرضه می شود.
نام دیگر سود پرک هیدروکسید سدیم می باشد این ماده حلال بسیار خوبی در آب می باشد و به سرعت در آن حل میشود. سود پرک به سرعت رطوبت هوا را جذب میکند به همین دلیل باید در بسته بندی های خاص قرار گیرند و سپس عرضه شوند.در هنگام استفاده از سود باید از تماس آن با پوست دست جلوگیری کرد چراکه اثرات خوبی روی پوست دست نمیگذارد و موجب سوزش میشود. گروه صنعتی کلر پارس نقش بسزایی در تولید و صادرات این محصول ایفا میکند .سود پرک کلر پارس از جمله مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات ایرانی می باشد که به صورت عمده تولید و روانه بازار می شود همچنین این امکان برای خریداران فراهم آمده تا به صورت مستقیم محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و بدون هیچ واسطه ای از تولید کننده تهیه نمایند.

تولید عمده سود پرک صادراتی کلر پارس

راه شناخت سود پرک با کیفیت درجه یک

راه شناخت سود پرک با کیفیت درجه یک از جمله سریع ترین و آسان ترین روش هایی که میتوان به وسیله آن سود پرک مرغوب را از نامرغوب تمایز داد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سود پرک مرغوب رنگ آن سفید و شفاف بوده و هیچ گونه لکه ای بر روی آن وجود ندارد. وجود لکه بر روی سود می تواند نشانه ناخالصی و عدم مرغوبیت باشد. 
  • در انواع جامد سایز ورقه ها با کیفیت محصول رابطه مستقیم دارد یعنی هرچه ورقه ها درشت تر باشد کیفیت محصول بیشتر است.
  • جنس مرغوب در صورت تماس با آب گرمای زیادی از خود آزاد می کند که از طریق سنجش این گرما در آزمایشگاه می توان به مرغوبیت سود پی برد. 
  • راه دیگر تشخیص از طریق PH می باشد چرا که سود مرغوب خاصیت قلیایی بسیار بالایی دارد.
  • وزن ملکولی سود پرک مرغوب 40.01 می باشد و نقطه ذوب آن 12درجه سانتی گراد می باشد. 

نمایندگی فروش سود پرک صادراتی کلر پارس

نمایندگی فروش سود پرک صادراتی کلر پارس امروزه شرکت های زیادی در زمینه فروش سود پرک فعالیت دارند که سود پرک کلر پارس یکی از معروف ترین این فعالان در حوضه تولید و عرضه سود پرک باکیفیت در زمینه درون مرزی (مصرف داخل) و برون مرزی (صادرات) می باشد.سود پرک صادراتی کلر پارس از درصد خلوص بالایی برخوردار می باشد که همواره مورد رضایت مشتریان بوده است. مراجعین میتوانند با مراجعه به نمایندگی های فروش ما جهت تهیه سود پرک کلر پارس به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت مناسب اقدام نمایند.