تولید عمده محلول سدیم هیدروکسید در کشور

سود پرک در بورس یک ماده ی جامد سفید رنگ می باشد که به راحتی آب و رطوبت را به خود جذب می کند به همین خاطر باید تحت مراقبت های ویژه قرار بگیرد.سدیم هیدروکسید یک بازی قوی و مهم تلقی می شود.هیدروکسید ها در دو نوع مایع و جامد در کارخانه ها تهیه و تولید می شوند. محلول سدیم هیدروکسید در دو خلوص 33 و 50 درصد عرضه می شود که به دلیل کیفیت برای صادرات از هیدروکسید مایع بیشتر استفاده می شود همچنین بخاطر قیمت مناسب تری نیز که هیدروکسید مایع دارد بیشتر مورد توجه قرار گرفته می شود.

تولید عمده محلول سدیم هیدروکسید در کشور

مهمترین موارد مصرف محلول سدیم هیدروکسید

مهمترین موارد مصرف محلول سدیم هیدروکسید تولید سدیم هیدروکسید در صنایع ما تحولی بی نظیر پدید آورد چرا که در زمینه های زیادی از آن استفاده می شود.

از سدیم هیدروکسید ها در تولید نمک های سدیم دار استفاده می شود همچنین از آن در تولید پاک کننده ها نیز بهره می گیرند.از سدیم هیدروکسید برای خمیر کردن چوب در ساختن کاغذ ها نیز استفاده می کنند.

در صنایع غذایی نیز سدیم هیدروکسید ها نقش فراوانی را ایفا می کنند که می توان به آماده سازی قهوه ها, سفت کردن انواع بستنی , تولید کردن نوشیدنی های بدون الکل و تولید رنگ های کارامل اشاره کرد, آیا می دانستید که در تولید نودل های خوراکی چینی نیز از سدیم هیدروکسید ها استفاده می شود؟

چون سدیم هیدروکسید چربی ها را در خود حل می کند به عنوان شوینده و پاک کننده های قوی مورد استفاده قرار می گیرند, همچنین از این ماده در تصفیه آب استفاده می شود و ph آب را بالا می برد و باعث می شود که خاصیت خورندگی آب کاهش یابد.

این ماده ی مهم و ارزشمند در عین کاربرد های فراوانی که دارد مقداری خطرناک است و باید برای جابه جایی آن تحت پوشش های محافظتی قرار بگیرد. ماده سدیم هیدروکسید در تماس با پوست, باعث خورندگی و سوختگی می شود چرا که به راحتی چربی و پروتئین ها را تجزیه می کند و حتی ممکن است در اثر تماس با چشم باعث کوری دائم افراد شود.

مرکز فروش محلول سدیم هیدروکسید

مرکز فروش محلول سدیم هیدروکسید فروش سود پرک صادراتی در سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام می پذیرد. که یکی از شرکت های تولید کننده در زمینه ی تولید مواد شیمایی آزمایشگاهی و صنعتی و فروش سدیم هیدروکسید های مایع و جامد پودری شرکت تماد کالا می باشد که توانسته است با کیفیت بالا و مرغوبیت محصولات خود در فروش مقادیر دلخواه مشتریان و همچنین قیمت مناسب محصولات پیشرفت چشم گیری در زمینه فروش محصولات داشته است.