تولید کننده سود مایع ۵۰ درصد در کشور

سود مایع ۵۰ درصد همان هیدروکسید سدیم و یا سود سوزآور است که در صنایع مختلف کشاورزی، غذایی، دارویی و دامی کاربرد دارد. درصد خلوص آن یا پنجاه درصد است و یا سی و یک درصد. در بازار می توان این دو درصد را یافت و حتی از طریق اینترنت آن را سفارش داد و این اسید با کیفیت بالا و با بسته بندی مناسب بدون آسیب رساندن به پوست در محل تحویل داده می شود. 

این اسید در برابر گرما قابلیت اشتعال و انفجار دارد و در ساختن مواد محترقه از آن استفاده می شود. برای نگهداری آن در محیط خشک و خنک قرار داده می شود زیرا اولا در برابر گرما تغییر حالت داده و گرما آزاد می کند و خطرناک است و در محیط خشک هم به این دلیل نگهداری می شود چون با آب واکنش شدیدی دارد و گرما آزاد می کند.

تولید کننده سود مایع ۵۰ درصد در کشور

آشنایی با انواع سود مایع از نظر میزان خلوص

آشنایی با انواع سود مایع از نظر میزان خلوص

خلوص سود مایع در بازار در دو نوع است اول ۵۰٪ و دوم ۳۱٪ که هر شخص و یا شرکت بر حسب نیاز نوع خاص آنرا سفارش می دهند.

شرایط نگهداری سود مایع به شرایط و نحوه نگهداریش بستگی دارد که اگر با هوا درامیزد  چون قابلیت اشتعال و انفجار دارد برای نگهداری آن باید بسیار دقت نمود تا خطرات احتمالی را به حداقل رساند. 

قابلیت اسیدی این ماده می تواند خاصیت قلیایی خاک را خنثی کند و به بالا بردن میزان مواد آلی و معدنی خاک کمک می کند. به همین دلیل در تهیه کودهای آلی و معدنی از این اسید استفاده می شود.

شرکت های تولیدی مختلف ترجیح می دهند میزان خالص و درصد بالای این اسید را خربداری کنند و در کارخانه نسبت به رقیق سازی آن اقدام کنند چون حمل و نقل آن راحت تر خواهد بود و قیمت سود مایع هم نسبت به جامد متفاوت است.

فروش سود مایع ۵۰ درصد با قیمت مناسب

فروش سود مایع ۵۰ درصد با قیمت مناسب

به دلیل اثر خورندگی این اسید برای مصارف جرم گیری و نظافت از این اسید در صنایعی مثل تعمیر و ساخت موتورهای مختلف کشاورزی و صنعتی استفاده می شود .

برای تجزیه سنگ معدن بوکسیت و تبدیل آن به آلومینیوم از سود مایع ۵۰ درصد استفاده می کنند. این اسید ماده اولیه تهیه آلومینیوم که همان سنگ معدن بوکسیت است را حل می کند و ماده حاصله را طی فرایندی خالص سازی می کنند و به آلومینیوم خالص تبدیل می کنند. 

اکثر فلزات مانند نیکل، مس، قلع و روی با این اسید واکنش نشان می دهند.

این ماده به صورت تانکری، گالنی و بشکه ای با توجه به نیاز و احتیاج مشتری عرضه می شود.

در صنایع صابون سازی این ماده کاربرد فراوانی دارد، چون خاصیت خورنده و صابونی شدن دارد که آنرا برای زدودن جرم ها و چربی ها مناسب می کند فروش سود مایع و ارسال آن در این سایت به سهولت انجام می شود.