تولید کننده سود پرک اصفهان با بالاترین درجه خلوص

شهر اصفهان یکی از تولید کنندگان سود پرک با بهترین کیفیت و با بالا ترین درجه خلوص در کشور عزیزمان ایران است.

روش استفاده از سود پرک اصفهان

سود پرک اصفهان یکی از مهم‌ ترین ماده‌ های پرکاربرد در مواد اولیه محصولات به شمار می‌ آید؛ در صنایع گوناگونی از این محصول به عنوان مواد اولیه به روش‌ های متفاوتی استفاده می‌ گردد.

سود پرک‌ ها ماده‌ های قلیایی هستند که در هر صنایع با توجه به نوع کارایی در روش‌ های گوناگونی از آن ها استفاده می‌ شود؛ به عنوان مثال روش استفاده از این محصول برای باز کردن لوله‌ ها استفاده می‌ شود.

برای باز کردن انسداد لوله‌ ها مقداری از ترکیب سود پرک اصفهان را در مقدار مناسبی از آب مخلوط کرده، سپس محلول به دست آمده را درون لوله‌ ها ریخته به مدت زمان 20 دقیقه صبر کنید حال می‌ توانید آب داغ را باز کنید.

با جاری شدن آب داغ در درون لوله‌ ها و واکنش‌ های شیمیایی که در درون لوله‌ ها رخ داده است انسداد و گرفتگی لوله‌ ها باز می شود؛ به این ترتیب مسیر لوله‌ ها باز شده و تمیز می‌ شوند.

لازم به ذکر است روش استفاده از سود پرک اصفهان در هر صنعت با صنعت دیگر متفاوت است؛ به این معناست روش و نوع و مقدار استفاده از این محصول در هر صنعت با صنایع دیگر مختلف است.

از سود پرک های اصفهان در صنایعی همچون صنایع چرم سازی، کاغذ سازی، خودرو سازی تولید مواد شوینده، صابون سازی، مواد غذایی، دارو سازی، کارواش، قالیشویی و غیره استفاده می‌ شود؛ که روش استفاده از این محصول در هر یک مختلف است.

در ادامه می‌ خواهیم استفاده از سود پرک اصفهان را در صنایع مختلف به طور مختصر توضیح دهیم.

سود پرک‌ ها ماده های شیمیایی هستند که در کارواش‌ ها برای شستشوی اتومبیل و خودرو ها استفاده می‌ شوند.

از آنجایی که سود پرک‌ ها قیمت مناسب‌ تری نسبت به سایر مواد شوینده دارند، از این محصول در کارواش‌ ها استفاده می‌ شود؛ سود پرک‌ ها ماده‌ های حلالی هستند و دارای قدرت خورندگی بسیار بالایی نیز هستند.

روش استفاده از سود پرک در کارواش‌ ها این گونه است که مقداری از پرک را در سطل‌ های پلاستیکی با آب ترکیب کرده و برای شستشوی لاستیک‌ ها و کفی خودرو ها از آن ها استفاده می‌شود.

باید توجه داشته باشید از این ترکیب به هیچ عنوان بر روی قطعات فلزی اتومبیل استفاده نشود.

استفاده در صنعت چرم سازی

برای تولید چرم به روش‌ های سنتی، زمان زیادی صرف می‌ شود؛ از آنجایی که امروزه در صنعت چرم‌ سازی برای تولید چرم از دستگاه‌ ها و ماشین آلات جدید استفاده می‌ شود، زمان تولید چرم به شدت کاهش پیدا کرده است.

در صنعت چرم سازی از پوست گاو، گوسفند، بز، بره و غیره استفاده می‌ شود؛ در صنعت چرم سازی برای جدا کردن مو و از بین بردن چربی موجود در سطح داخلی پوست‌ ها از سود های پرک استفاده می‌ کنند.

روش، نوع و میزان مصرف این محصول در این صنعت به نسبت صنایع دیگر متفاوت است؛ بنابراین از سود پرک‌ ها به دلیل قلیایی بودن در صنعت چرم سازی استفاده می‌ شود.

خاصیت قلیایی این محصول چربی موجود را از بین برده و باعث ریزش مو در پوست می‌ شود.

به طور کلی می‌ توان گفت سود پرک‌ های اصفهان یکی از مهم‌ ترین مواد مورد استفاده در صنایع های همچون: چرم سازی، مواد غذایی، خودرو سازی و غیره هستند، به علت قلیایی بودن این محصول کاربرد فراوانی دارد.

شایان به ذکر است از این محصول از طریق روش های مختلفی در این صنایع استفاده می‌ شود.

سود پرک ماهشهر

خریدار سود پرک اصفهان در کشور

در کشور ما صنایع‌ های زیادی هستند که خریداران سود پرک اصفهان می‌ باشند؛ بنابراین این محصول در داخل کشور متقاضیان زیادی دارد، خریداران و متقاضیان این محصول عبارت اند از:

صنایع مواد غذایی: یکی از صنایع‌ هایی که جزو خریداران سود پرک اصفهان هستند، صنایع مواد غذایی اند؛ در صنایع مواد غذایی از سود پرک برای جدا سازی پوست میوه‌ ها و سیب زمینی استفاده می‌ شود.

همچنین از این محصول در صنایع مواد غذایی جهت کنسرو سازی رب و کمپوت ها استفاده می‌ شود.

صنایع کاغذ سازی: از دیگر صنایعی که جزو خریداران سود پرک اصفهان هستند، می‌ توان به صنایع کاغذ سازی اشاره کرد.

در صنایع کاغذ سازی از سود پرک برای از بین بردن لکه‌ های موجود در کاغذ های استفاده شده یا باطله استفاده می‌ شود؛ همچنین این محصول برای تولید خمیر کاغذ و سفید کردن کاغذ نیز موثر است.

صنایع داروسازی: صنایع دارو سازی نیز یکی دیگر از خریداران سود پرک اصفهان به شمار می‌ آید؛ در صنعت دارو سازی برای تولید بعضی از دارو ها از سود پرک استفاده می‌ شود.

دارو هایی که در صنعت دارو سازی به وسیله سود پرک ساخته می‌ شوند، مسکن‌ ها (استامینوفن و آسپرین) و دارو های انعقاد خون هستند، که از لخته شدن خون جلوگیری می‌ کند.

صنایع پارچه سازی: در صنعت پارچه سازی به دلیل قلیایی بودن از سود پرک اصفهان استفاده می‌ شود؛ با استفاده از سود پرک اصفهان در صنعت پارچه سازی برای سفید و براق کردن پارچه‌ ها به کار برده می‌ شود.

از آنجایی که این ماده خاصیت خورندگی بالایی دارد با آب مخلوط شده و به عنوان مواد شوینده در شستشوی پارچه استفاده می‌ شود.

به طور کلی سود پرک‌ های اصفهان مواد بسیار کاربردی هستند که در اکثر صنایع کاربردی چشمگیر دارند؛ البته ناگفته نماند خاصیت قلیایی این محصول نیز تاثیر زیادی در کارایی و کاربرد آن دارد.

بازار فروش سود پرک اصفهان

از آنجایی که امروزه از سود پرک اصفهان در صنایع‌ زیادی استفاده می‌ شود؛ روزانه بازار فروش این محصول نیز در حال افزایش است.

با کمی دقت متوجه می‌ شوید اکثر صنایعی که سود پرک اصفهان استفاده می‌ کنند، صنایع‌ های مهم و پر اهمیتی در اقتصاد کشور هستند، پس با این تفاسیر می‌ توان گفت بازار فروش این محصول در کشور رو به افزایش است.

به عنوان مثال، صنایع مواد غذایی یا صنایع خودرو سازی دو صنعت بسیار مهم و با اهمیت در کشور هستند، که هر کدام از این صنایع به طور مداوم از این محصول استفاده می کنند.

استفاده مداوم از این محصول در صنایع باعث افزایش بازار فروش زود پرک‌ های اصفهان می‌ شود، که این مسئله نشان دهنده اهمیت فراوان این محصول در صنایع مختلف می‌ باشد.

مصرف کنندگان و متقاضیان این محصول می‌ توانند برای تهیه آن به صورت غیر حضوری اقدام کنند تا محصول مورد نظر در مدت زمان کوتاهی در اختیار آن ها قرار گیرد.

البته ناگفته نماند در خرید غیر حضوری نه تنها محصول در سریع‌ ترین زمان در دسترس مصرف کننده قرار می‌ گیرد؛ بلکه مصرف کنندگان می‌ توانند محصول مورد نظر را با مناسب‌ ترین و ارزان‌ ترین قیمت خریداری کند.

ما برای خرید غیر حضوری این محصول به شما پیشنهاد می‌ دهیم، فروشگاه‌ هایی را انتخاب کنید که این محصول را به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیارتان قرار دهند.

به عنوان مثال مجموعه ما یکی از فروشگاه‌ های عرضه کننده سود پرک‌ های اصفهان در سراسر ایران است.

فروشگاه ما با آسودگی خیال این امکان را به مشتریان می‌ دهد، که به راحتی این محصول را به صورت غیر حضوری با درجه خلوص بالا و قیمتی مناسب به آن ها ارائه می‌ دهد.

برای دسترسی آسان و تجربه خریدی مطمئن می‌ توانید این محصول را از طریق شماره تلفن‌ های موجود در ادامه خریداری کنید؛ قیمت سود پرک‌ های اصفهان در مجموعه ما 340.000 تومان الی 1.890.000 تومان است‌.