تولید کننده سود پرک نیرو کلر

سود پرک چیست؟ سود پرک نیرو کلر یک جامد سفید رنگ است که محلول در آب می باشد.سودا کاستیک دی اکسید کربن و آب را از هوای اطراف جدب میکند. این جامد به جز آب در الکل و لیکول قابل حل می باشد.

فرمول شیمیایی: NaOH

نام علمی: هیدروکید سدیم

نام صنعتی: سود سوز آور

همزمان با توسعه صنعت آب و فاضلاب در کشور با رویکرد قطع وابستگی به منابع کشورهای خارجی و ارتقای سطح سلامت و بهداشت در داخل جامعه شرکت نیرو کلر با حمایت و سرمایه گذاری وزارت نیرو و بانک صنعت و معدن تاسیس شد و از اوایل سال 1376 بهره برداری ازین طرح مفید و ارزشمند آغاز گردید.

با افزایش تقاضا در بازارهای خارجی و داخلی و استقبال از این محصول با کیفیت باعث شد شرکت های بیشتری به تولید این محصول روی بیاورند و ظرفیت های تولید خود را هرروزه بیشتر کنند.

سود پرک نیرو کلر امروزه یکی از باکیفیت ترین و خالص ترین سود پرک موجود در بازار سود پرک به حساب می آید.

تولید کننده سود پرک نیرو کلر

همه چیز درباره سود پرک نیرو کلر

همه چیز درباره سود پرک نیرو کلر

 سود پرک یا سود سوز آور ماده ای است جامد و سفید رنگ که دمای ذوب آن 1390 درجه سانتی گراد می باشد. از ویژگی های می توان به جذب رطوبت موجود در هوا به سهولت اشاره کرد که همین ویژگی باعث شده است که در حمل و نقل تحت حفاظت پوشش های محافظ قرار بگیرد.

از این ماده در تولید شوینده ها و نمک های سدیم استفاده می شود همچنین در تنظیم پی اچ محلول ها کاربرد دارد. از دیگر کاربرد های این ماده در تولید کاغذ و شوینده های خانگی و صنعتی اشاره نمود.

این ماده دارای کاربرد های فراوانی در صنعت است. صنعت های مختلف با توجه به ویژگی های این ماده استفاده های متفاوتی از این ماده میکنند که به برخی از انها می پردازیم :

  1.   در صنعت رنگرزی
  2. در تولید کاغذ و کارتن
  3. در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز
  4. در خنثی سازی اسید و باطری سازی
  5. در صنایع کنسرو سازی و سایر صنایع غذایی و لبنیاتی
  6. در صنایع قند و شکر و کارخانه های روغن
  7. در صنایع داروسازی و وسایل ارایشی و بهداشتی
  8. صنایع فلزی و تولید شیشه و روی
  9. صنایع چینی و کاشی
  10. صنایع نساجی و چرم
  11. در آزمایشگاه ها برای تعیین غلظت اسید ها و باز ها
  12. صنایع تولید چسب
  13. استفاده در صنعت به عنوان ضد عفونی کننده
  14. احیا لاستیک ها

 

آخرین قیمت سود پرک نیرو کلر در بازار

آخرین قیمت سود پرک نیرو کلر در بازار

آخرین قیمت سود پرک نیرو کلر در بازار کیلویی 4800 الی 25800 تومان می باشد که البته نوسان شدیدی در بازار حال حاضر ایران داراست که امری دور از انتظار نمی باشد. خرید عمده ای این محصول که حداقل تعداد آن 20 کیسه ی 25 کیلوگرمی می باشد و قیمت این تعداد کیسه ی سود پرک نیرو کلر بین 2/400/000 تومان الی 12/900/000 تومان می باشد.