تولید کننده سود پرک 98 درصد

شاید بتوان به طور قاطع گفت که سود پرک ماده اصلی و پرکاربرد در تولید انواع محصولات است. NaOH یا همان سود پرک که معمولا به صورت جامد ورقه ای و یا گرانول تولید می شود رنگ سفیدی داشته و پرکاربرد است. تولید کننده سود پرک معمولا این نوع محصول را با درجه خلوص ‌‌98 درصد تولید می کند. روش های مختلفی را برای تولید این ماده ارزشمند استفاده می کنند. به نظر می رسد که این ماده برای اولین بار در مصر تولید شد. تولید کنندگان این ماده شیمیایی زمینه های مناسبی را برای فروش مستقیم آن به صورت عمده فراهم نموده اند. 

تولید کننده سود پرک 98 درصد

مشخصات فنی و کاربردی سود پرک

مشخصات فنی و کاربردی سود پرک مشخصات فنی و کاربردی سود پرک بسیار زیاد است. این ماده که به عنوان ماده اولیه در اغلب صنایع است ویژگی های خاصی دارد. از مهمترین ویژگی هایی که باعث شده در سراسر جهان در صنایع مختلف از آن استفاده های گسترده شود این است که جاذب رطوبت می باشد. 

از جمله صنایعی که این ماده را استفاده می کنند عبارتند از:

  • صنعت غذا
  • صنعت دارو
  • صنایع بهداشتی
  • صنعت کاغذ و شیشه
  • و…. 

نام تجاری آن کاستیک سودا بوده و نام علمی آن سدیم هیدروکسید است. دمای ذوب 1390 درجه سانتیگراد برای آن ثبت شده است. سود پرک در انواع مایعات نظیر آب، اتانول، الکل و گلیسیرین قابل انحلال است. 

سود پرک 98% دارای چگالی 2/13 است. از ویژگی های آن می توان به شفاف، بی بو، خورندگی بالا، جاذب رطوبت،سفید رنگ و جامد است. این ماده هنگام حل شدن در آب گرمای زیادی از خود تولید می کند. هنگام استفاده از آن باید مواظب باشید تا با چشم و دستتان تماس نداشته باشد. 

صادرات عمده سود پرک در کشور

صادرات عمده سود پرک در کشور تولیدات مرغوب سود پرک توسط بهترین تولید کنندگان این ماده، باعث شده تا بتوانند در بازار جهانی قدم بگذارند. استفاده از استانداردهای لازم در تولید سود پرک با درجه خلوص بالا باعث شده که کشور ما یکی از بهترین تولید کنندگان در خاورمیانه باشد. 

البته فاکتورهای دیگری نیز مانند موقعیت جغرافیایی ایران نیز وجود دارد که صادرات عمده این محصول را آسان کرده است. 

در ایران شرکت های معتبری در زمینه تولید بهترین سود پرک ها فعال هستند که علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور بخش قابل توجهی را از این ماده برای صادرات تولید می کنند. 

بسته بندی های سود پرک برای صادرات عمده متفاوت از بسته بندی های آن برای فروش در داخل کشور است. شرکت ها با صادرات سود پرک توانسته اند ارز مناسبی را وارد کشور کنند. کیفیت عالی این ماده توسط تولید کننده آن برای خریدار تضمین می شود.