تولید کننده سود کاستیک پرک صادراتی

سود پرک یکی از موارد مهم و اساسی در آزمایشگاه های شیمی می باشد که دارای کاربرد های زیادی می باشد.  سود پرک به علت خواص منحصر به فردی که دارد توسط تولید کننده مواد شیمیایی تولید می شود، این تولید کننده با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه سود پرک صادراتی تولید و به کشور های متقاضی صادر می کند. 

تولید کننده سود کاستیک پرک صادراتی

معرفی مهمترین کاربرد های سود پرک

معرفی مهمترین کاربرد های سود پرک

تولید و استفاده از سود پرک از دیرباز مورد توجه بشر بوده است، و در گذشته های بسیار دور از واکنش سدیم کربنات و آهک هیدراته ساخته می شده است اما با گذشت زمان تولید صنعتی جایگزین روش های قدیمی شده و روش های نوین تولید این ماده شیمیایی به عنوان بهترین راه تولید سود پرک شناخته شده است. 

امروزه روش های الکترولیز کلرید سدیم به وسیله غشا های دیافراگم، جیوه ای و یا سل غشایی، به عنوان بهترین راه تولید سود پرک می باشد و این روش به نام روش صنعتی کلروالکالی شناخته می شود. 

در تولید سود پرک به روش کلروالکالی، کلرید سدیم را الکترولیز می کنند که در این روش یون های کلر محلول نمک را به کمک جریان الکتریسیته و در حضور آب به عنصر کلر تبدیل می کنند، در این روش هیدروژن در قسمت کاتد مخزن مربوطه و کلر در قسمت آند مخزن تولید می شود. 

در روش معمولی تولید سود پرک که روش پیل جیوه می باشد، از جریان جیوه به عنوان کاتد در تولید این ماده شیمیایی استفاده می شود و محصول نهایی از ترکیب آب و سدیم حاصل می شود. 

سود پرک تولید شده ماده ای سفید رنگ و بدون بو می باشد که خاصیت قلیایی بالایی داشته و خورنده می باشد. 

در فرآیند تولید سود پرک گاز کلر نیز تولید می شود. 

حال که با نحوه تولید سود پرک آشنا شدید، به مهمترین کاربرد های سود پرک می پردازیم. 

در صنعت تولید کاغذ جهت تولید خمیر مایه اولیه کاغذ استفاده های زیادی از سود پرک می شود.

در صنعت تولید آلومینیوم از سود پرک جهت حل کردن سنگ معدنی از جمله بوکسیت استفاده می شود. 

یکی دیگر از کاربردهای سود پرک، شناسایی فلزات در آزمایشگاه می باشد. 

از دیگر کاربرد های سود پرک، در صنایع تولید چرم، نساجی، صنایع پتروشیمی و همچنین نفت و گاز، صنایع غذایی، صنایع کنسرو سازی، صنایع فلزی، تصفیه آب و موارد بی شمار دیگری می باشد. 

مرکز خرید بهترین سود پرک صادراتی

مرکز خرید بهترین سود پرک صادراتی

سود کاستیک پرک به علت موارد کاربرد بی شماری که دارد در بین صنعتگران داخلی و خارجی از محبوبیت بالایی برخوردار است. 

متقاضیان استفاده کننده از سود پرک با مراجعه به مرکز خرید این ماده شیمیایی، می توانند بهترین سود پرک صادراتی را با بهترین قیمت خریداری نمایند، همچنین امکان خرید آنلاین نیز برای مشتریان سود پرک صادراتی فراهم شده است.