خرید انواع سود پرک در کرمانشاه

سود پرک که با نام های مختلفی مانند سود کاستیک، سدیم هیدروکسید و غیره شناخته می شود، یکی از پرکاربردترین مواد صنعتی به شمار می رود. با توجه به اینکه قدرت تاثیر گذاری آن می تواند مختلف باشد طیف متنوعی از این محصول تولید و در صنایع مختلف به کار برده می شود. این محصول که از خاصیت قلیایی بالایی برخوردار است در صنعت پتروشیمی تولید می گردد. خرید انواع سود پرک کرمانشاه رونق بسیاری دارد. در این رابطه در ادامه مطلب بیشتر بحث خواهیم کرد. 

خرید انواع سود پرک در کرمانشاه

کاربرد سود پرک در صنایع مختلف

کاربرد سود پرک در صنایع مختلف کاربرد سود پرک کریستال و همچنین نوع پودری آن در صنایع مختلف دیده می شود که برخی از آنها به شرح زیر می باشد:

یکی از کاربردهای این محصول، ساخت صابون ها و مواد شوینده مختلف است. همچنین در صنعت نفت و گاز نیز استفاده از آن به وفور دیده می شود. تولید صنایع سرامیکی را هم می‌توان به کاربرد این محصول نسبت داد. سدیم هیدروکسید یا همان سود پرک به منظور خنثی نمودن پساب ها و فاضلاب هایی که دارای خاصیت اسیدی و پی اچ هایی کمتر از هفت می‌باشند، کاربرد فراوانی دارد.

خاصیت چربی زدایی آن هم قابل توجه می باشد. از این رو برای چربی زدایی از پوست حیوانات مختلف در صنایع چرم سازی و دباغی به کار گرفته می شود. در واقع می تواند چربی ها را به صورت صابون در آب حل نماید. از دیگر کاربرد هایی که برای سود پرک صنعتی باید نام برد، استفاده در صنعت تولید کاغذ و کارتون می باشد. همچنین در بازیافت این محصولات نیز به منظور سفید سازی خمیر کاغذ و برطرف نمودن جوهر از سطح آنها مصرف می شود.

صنعت آلومینیوم سازی نیز به سود پرک نیاز وافر دارد. در بسیاری از فرآیندهای صنعتی مانند تولید پلاستیک ها، الیاف مصنوعی مختلف، تهیه پوشش های رنگی، همچنین تولید انواع علف کشها و سموم کشاورزی نیز شاهد کاربرد سدیم هیدروکسید خواهیم بود. غنی ‌ترین سدیم هیدروکسید برای تهیه داروهای مختلف از جمله آسپرین به کار گرفته می‌شود. 

 صنعت رنگرزی، صنایع غذایی مختلف مانند تولید لبنیات، کنسرو سازی، تولید قند و شکر و روغن نیز از آن استفاده می کنند. برای تهیه نوشابه نیز مصرف می گردد. 

آشنایی با توزیع کنندگان سود پرک در کرمانشاه

آشنایی با توزیع کنندگان سود پرک در کرمانشاه توزیع کنندگان سود پرک در کرمانشاه، عرضه عمده و مستقیم این محصول را از طریق این سایت فروشگاهی انجام می دهند. گفتنی است که متقاضیان می توانند درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت به آدرس آنها ارسال شوند. با عرضه عمده و مستقیم، قیمت ها تا حد بسیار زیادی کاهش می یابند.