خرید انواع سود پرک صادراتی

سود پرک یکی از محصولات تولیدی داخل کشور است که سالانه مقادیر فراوانی از آن توسط تولید کننده برتر این محصول در بازار انجام می شود.

خرید انواع سود پرک صادراتی از تولید کننده این محصول در بازار به راحتی ممکن است و خریداران می توانند به روش مستقیم این محصول را با قیمت ارزان سفارش دهند.

خرید این محصول در بسته بندی های مختلفی ممکن است و خریدار می تواند آن را برای هر نقطه از کشور که مایل باشد درخواست دهد.

خرید انواع سود پرک صادراتی

بررسی مشخصات شیمیایی انواع سود پرک

بررسی مشخصات شیمیایی انواع سود پرک سود پرک یکی از انواع سود سوز آور موجود در بازار می باشد که دارای مشخصات شیمیایی ویژه ای است که همین مشخصات باعث شده است تا این محصول دارای ویژگی های زیادی باشد و آن را برای استفاده در صنایع مختلف مناسب کرده است. برخی از مشخصات شیمیایی این محصول به قرار زیر است :

  • میزان حلالیت سود پرک یا هیدروکسید سدیم درجه یک در آب 109 میلی گرم در هر 100 میلی تر آب با دمای 20 درجه سانتی گراد است.
  • وزن مولکولی این محصول 40.01 و دانسیته نسبی محلول 50% آن 1.53 در دمای آب 15 درجه سانتی گراد است.
  • درصد خلوص هیدروکسید سدیم متغیر است و از 97 شروع شده و گاهی به بالای 99% نیز می رسد.
  • میزان حلالیت این ماده در گلیسرول، اتانول و متانول بسیار زیاد است.
  • میزان PH این محصول در محلول 0.05 درصد 12، محلول 0.5 درصد 12 و در محلول 5 درصد 14 است که نشان دهنده میزان درجه بسیار بالای قدرت قلیایی این محصول است.

فروشندگان عمده انواع سود پرک صادراتی

فروشندگان عمده انواع سود پرک صادراتی فروشندگان عمده انواع سود پرک صادراتی بهترین این محصول را با قیمت ارزان و کیفیت تضمینی از نظر درجه خلوص به بازار عرضه کرده اند تا بتوانند نیاز صنایع مختلف را به این محصول به خوبی تامین کنند.

این فروشندگان راه سفارش مستقیم این محصول را برای خریداران فراهم ساخته اند تا آنها بتوانند سود پرک مورد نیاز خود را بدون خرید از واسطه ها به قیمت گران تر مستقیما از آنها با قیمت ارزان تر تهیه نمایند.

برای ارتباط مستقیم با فروشندگان می توان از طریق همین وب سایت اقدام کرد. در این وب سایت مشخصات انواع سود پرک صادراتی به طور کامل بیان شده است که می تواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار خریداران قرار دهد همچنین آنها می توانند به صورت آنلاین با فروشندگان این محصول ارتباط داشته باشند و ثبت سفارش خود را انجام دهند.

این محصول را می توان به صورت تلفنی نیز به راحتی سفارش داد و آن را درب کارخانه، کارگاه یا انبار در اسرع وقت و با کم ترین هزینه باربری دریافت نمود.