خرید انواع سود پرک کریستال

خرید انواع سود پرک کریستال در سطح کشور به وفور و در گستردگی فراوانی انجام می شود چون این ماده نقش مهمی را در صنایع مختلفی ایفا می کند، خریدار نیز می تواند آن را در خلوص بالا و کیفیت ممتازی تهیه نموده و استفاده ای بهینه از آن داشته باشد، چون کیفیت از اصلی ترین نکات در خرید این محصول می باشد.

خرید انواع سود پرک کریستال

مصارف سود سوز آور در صنایع

مصارف سود سوز آور در صنایع سود سوز آور در صنایع مختلفی کاربرد دارد که به ذکر مواردی از آنها می پردازیم:

  • از سود پرک به عنوان مواد اولیه در تولید محصولات ضد عفونی کننده مانند صابون و سایر محلول سفید کننده بهره گیری می شود، محلول لوله بازکنی نیز از این ماده تولید می شود که با تبدیل محلول چربی به مواد صابونی انسداد لوله را برطرف می کند.
  • دیگر کاربردهای آن در صنعت سیلیکات، فسفات، شیشه سازی، خمیر کاغذ، تصفیه آب و فاضلاب، مواد غذایی مانند عمل آوری زیتون، جدا کردن پوست گوجه، سیب زمینی، در کنسروسازی و در دیگر خوراکی ها جهت جلوگیری از ایجاد کپک استفاده می شود.
  • در پزشکی و دارو سازی مانند مسکن تا آسپیرین و داروهای ضد تصلب شراین و … علاوه بر آن در تولید کاغذ و خمیر کاغذ جهت حذف اولیه جوهر از کاغذ کاربرد دارد.
  • انواع سود پرک در برش سبک جهت جاذب کربن دی اکسید و در خالص سازی برش جهت جاذب سولفید ها در صنعت نفت و پالایش بکار می رود و علاوه بر آن جهت حذف ترکیبات مختلف گوگردی این سود با کلر جهت شیرین سازی هیپوکلریتی کاربرد دارد.
  • با آن سلفون و ابریشم مصنوعی تولید می شود و در استخراج آلومینیوم جهت رسوب گذاری آلومینا و حل کردن سنگ معدن بوکسیک و براق کننده نیز کاربرد دارد، در تولید پارچه جهت سفید کردن، تمیزکاری، افزایش استحکام و براقیت نیز بکار می رود.

آشنایی با توزیع کنندگان سود پرک کریستال

آشنایی با توزیع کنندگان سود پرک کریستال توزیع کننده سود پرک سفید کریستال با تجربه و تخصصی که در این عرصه دارد انواع نمونه های این محصول را شناسایی نموده و بهترین نمونه ها را در دسترس مشتری قرار می دهد. این محصول دارای کیفیت اعلایی است که بسته به درجه خلوص نیز قیمت های مختلفی دارد.

سود پرک یا ماده قوی قلیایی یا بازی است که از خورندگی بالایی برخوردار می باشد و به دلیل بالا بودن خاصیت بازی با آن می توان بالاترین پی اچ را نشان داد. این ماده بی بو و سفید حالتی جامد و بلوری شکل دارد که حلال در آب می باشد چون بسیار آبدوست است حتی در برابر رطوبت هوا نیز واکنش نشان می دهد.

سود پرک بسیار گرماده است و در صورت مخلوط با آب گرما تولید نموده و سبب پاشیدن آن شده و بسیار سوزنده است و در زمان استفاده از آن باید نکات ایمنی را توجه کرد.