خرید برترین سود پرک در بندر امام

سود پرک بندر امام ، سودی با کیفیت است که بخشی از سود مورد نیاز صنایع تولید کشور را تامین می کند . این سود با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن، با خلوص بالا تولید می شود و قابلیت صادرات را نیز دارد. فاکتور اصلی در کیفیت سود پرک، درصد خلوص آن می باشد که به کیفیت سود مایع اولیه وابسته است. 

در این سایت می توانید بهترین سود پرک بندر امام را با بهترین قیمت ها، مشاهده کرده و پس از مقایسه با سایر نمونه ها، با اطمینان از کیفیت آن، برای خرید اقدام کنید. 

خرید برترین سود پرک در بندر امام

درباره سود پرک چه می دانید؟

درباره سود پرک چه می دانید؟



سود پرک ماده ای جامد و بدون بو است که رنگی سفید دارد و دارای خاصیت بازی است. این ماده از فراوری سود مایع حاصل می شود. شرکت های پتروشیمی، تولید کننده عمده سود سوزآور مایع هستند. برای تولید سود پرک جامد، لازم است تا سود مایع تا 1400 درجه حرارت ببیند و تبخیر شود. باقیمانده این سود، ماده ای کریستالی به نام سود پرک است. ویژگی فیزیکی سود پرک، نداشتن بو، جامد و کریستالی بودن آن است. 

سود پرک خاصیت خورندگی دارد، از این رو در هنگام کار با این ماده باید اقدامات ایمنی و حفاظتی  را انجام داده و از لباس های مناسب استفاده کرد، به طوری که پوست هیچ گونه برخوردی با این ماده نداشته باشد. 

بسته بندی سود پرک نیز در کیسه های چند لایه صورت می گیرد و سر کیسه ها باید طوری دوخته شود که راه نفوذی برای ورود هوا باقی نماند؛ سود پرک، رطوبت هوا را جذب کرده و واکنش هایی شیمیایی انجام می دهد که باعث کاهش کیفیت این ماده می شود. 

درصد خلوص سود پرک، عامل اصلی کیفیت این محصول است. سود مایع، خلوص ۴۸ تا ۵۰ درصد دارد که حاصل آن سود جامدی با خلوص ۹۸ درصد است. بهترین نوع سود های پرک دارای خلوصی بالای 98 درصد هستند. این محصول از بهترین مواد اولیه و در بهترین دستگاه ها تولید می شود. 
کاربرد سود پرک  در صنایع مختلف بسیار است که می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  •  از خاصیت قلیایی سود پرک به عنوان چربی زدا و تمیز کننده در دستگاه های صنعتی استفاده می شود
  • برای سفید کردن کاغذ، پارچه و نخ استفاده می شود
  • در تصفیه خانه های آب و فاضلاب، بازیافت، تولید مواد شوینده و بهداشتی از خاصیت قلیایی و سفید کنندگی سود پرک استفاده می شود
  • خنثی کننده انواع اسید
  • در صنعت نفت و گاز نیز این ماده کاربرد های بسیار دارد
  • در صنعت آلومینیوم برای شفاف کردن این ماده از سود پرک استفاده می شود
  • در تولید انواع چرم، پنبه، پلاستیک، کاشی و سرامیک، شیشه و … سود پرک کاربرد های فراوانی دارد

معتبرترین فروشندگان سود پرک در بندر امام

معتبرترین فروشندگان سود پرک در بندر امام تولید سود پرک در کشوری چون ایران که دارای صنایع پیشرفته نفت و گاز و پتروشیمی است،از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. شرکت های تولید کننده این محصول، سود پرک را با درصد خلوص بالا تولید می کننده و جزو معتبر ترین فروشندگان سود پرک در عرصه داخلی و بین المللی هم هستند.