خرید سدیم هیدروکسید جامد کاستیک

ماده سدیم هیدروکسید جامد از خطرناک ترین مواد در آزمایشگاه به حساب می آید. و این ماده از ترکیبات شیمیایی درست شده است. این ماده از فرمول شیمیایی به خصوصی ساخته شده است. خرید سدیم هیدروکسید جامد کاستیک

مهمترین کاربرد های سدیم هیدروکسید جامد

مهمترین کاربرد های سدیم هیدروکسید جامدسود پرک نیرو کلر یک بازه قوی است مقداری از این محصول تولیدی در صنعت استفاده می‌شود که از این مقدار نصف آن در صنعت کاغذ استفاده شده ، از این ماده در تولید نمک های سدیم ، پاک کننده ها ، تنظیم PH و سنتزهای ارگانیک مورد استفاده قرار می گیرد.

این مواد در صنایع غذایی برای شست و شوی میوه ها و سبزیجات ، تولید شکلات و کاکائو ، کارامل رنگ آن استفاده می شود.

در صنایع صابون و شوینده ها یکی دیگر از کاربرد مصرف این محصول است. در تولید مواد سفیدکننده ، تصفیه آب ، کاغذ و خمیر آن ، پارچه ، محصولات نفتی کاربرد مهمی دارد.

این ماده جامد و سفید رنگ و البته خطرناک است برای اطلاع و آگاهی داشتن در مورد قیمت این مواد شیمیایی جامد شما می توانید با کارشناسان شرکت تولیدی این مواد کمک بگیرید.

عرضه عمده سدیم هیدروکسید جامد به بازار

عرضه عمده سدیم هیدروکسید جامد به بازار برای خرید سدیم هیدروکسید باید اطلاعات کامل در مورد نگهداری و حمل و نقل آن داشته باشید،چرا که استفاده از آن بدون دستکش های مخصوص باعث می شود دستانتان به سوزش و خارش دچار شود.

پس داشتن دست کش ضروری است.وقتی این ماده را خریداری کردید برای نگهداری آن باید دور از رطوبت و دی اکسید در ظرف در بسته نگهداری کنید. درصورت ریزش قابل شستشو یا جمع آوری است.

تولید سدیم هیدروکسید جامد کاستیک تولیدی در صنایع داخلی ایران از کیفیت مناسبی برخوردار است بر همین اساس تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی توانستند سهم درخور توجهی از بازار کاستیک در منطقه خاورمیانه را به خود اختصاص دهند.

در حال حاضر هستند شرکت های تولیدی محصول مورد نظر که در انواع کشور ها و شهرها نامی از آنها به جا مانده است و هنوز هم در حال تولید این مواد هستند.

با تولید این مواد برای پخش و کار در این زمینه تولیدکنندگان محصول را به کشور های مجاور و شهر های مورد نظر می فروشند.

پخش و عرضه سود کاستیک پرک مهم ترین کار برای شرکت ها به حساب می آید. مسئولین آزمایشگاه هایی که برای آزمایشگاه خود از سدیم هیدروکسید جامد لازم دارند می‌توانند به صورت عمده آن مواد را از شرکت های تولیدی خریداری کنند.

شما اگر به این محصول نیاز دارید و کنار همه این ها اطلاعات زیادی درباره این محصول ندارید می توانید باز زنگ زدن به شماره های که در فروشگاه های آنلاین از این محصول مطلع شوید اما باید متوجه معتبر بودن سایت معتبر آن باشید.