خرید سود مایع 50 درصد با بهترین کیفیت

سود مایع 50 درصد، محلولی شیمیایی با نام های دیگری نظیر سود سوز آور و یا کاستیک مایع است که کاربرد های گسترده ای در صنایع مختلف دارد و بنابر اهمیت بالای «  و تهیه سود مایع 50 درصد با کیفیت و درجه یکی از دغدغه های همیشگی صنعتگران می باشد.

این مایع در گذشته، از کشور های مختلف وارد کشور می شد و مشکلات زیادی نظیر حمل و نقل و قیمت تمام شده بالا داشت ولی امروزه توسط تولید کنندگان داخلی و با کیفیت مطلوب تولید و عرضه می شود.

خرید سود مایع 50 درصد با بهترین کیفیت

مهمترین کاربرد های سود مایع 50%

مهمترین کاربرد های سود مایع 50% برخی از مواد شیمیایی مانند سود مایع، ماده ای پایه ای و اساسی در صنایع بشمار می آیند و از این رو کاربرد های بسیار زیاد و متنوعی دارند که در زیر برای نمونه به برخی از کاربرهای مهم آن در صنایع مختلف اشاره می کنیم:

کاربرد در صنایع بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده نظیر تولید انواع شامپو ها، صابون ها، سفیدکننده های شیمیایی، و شوینده های مختلف و همچنین موادی با قابلیت گندزدایی بالا.

کاربرد در صنایع تولید کاغذ، از فرایند های مختلف تولید خمیر کاغذ و بعنوان حلال جوهر در صنایع بازیافتی کاغذ که البته یکی از بیشترین مصارف سود مایع در جهان می باشد.

کاربرد گسترده در صنعت نساجی و مراحل و فرایند های تولید پارچه از مراحل اولیه فرآوری پارچه ها بویژه کتان تا مراحل رنگی آمیزی پارچه.

کاربردهای فراوان سود سوز آور در صنایع معدن و خالص سازی فلزات نظیر آلومینیوم و همینطور محصولات جانبی آلومینیوم مانند پولک آلومینیوم.

کاربرد های گسترده در مراحل مختلف پالایش نفت و همینطور استفاده بعنوان حلال قدرت مند برای شستشوی مخازن نفتی و تاسیسات و تانکرهای پالایشگاه.

اینها نمونه های مهم از کاربردهای سود مایع می باشند و مسلماٌ تنها بخشی از کاربرد های این مایع ارزشمند شیمیایی می باشند.

تأمین سود مایع 50 درصد درجه یک در کشور

تأمین سود مایع 50 درصد درجه یک در کشور

خرید سود مایع باکیفیت، برای صنایع مختلف، اهمیت بسزائی دارد و خوشبختانه امروزه نیاز های صنایع داخلی کشور به این ماده شیمیایی ارزشمند، با استفاده از تولیدات داخلی تامین می گردد و تولید کنندگان داخلی با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و نیروی های متخصص و ماهر اقدام به تولید سود های مایع باکیفیت  در درصد های مختلف می نمایند.

 بدون شک سود مایع 50 درصد ایران بسیار با کیفیت و مرغوب و قابل رقابت با تولیدات خارجی می باشد و این امر مهم باعث صرفه جویی در مصرف ارز و هزینه های واردات این محصول برای مصرف کنندگان مختلف شده و به شکوفایی و استمرار صنایع کشور کمک شایان توجهی می کند.

با توجه به شرایط تحریم کشور، تولید داخلی باعث گردیده، صاحبان صنایع بزرگ و کوچک براحتی سود مایع با کیفیت خود را خریداری و به با ایمنی کامل و در اسرع وقت تحویل بگیرند.