خرید سود پرک اصفهان از تولید کننده ایرانی با قیمت ویژه

سود پرک اصفهان با کیفیت و خالص، از تولید کننده ایرانی با قیمتی استثنایی و ویژه به مصرف کنندگان و متقاضیان عرضه می گردد.

بسته بندی های صادراتی سود پرک اصفهان

سود پرک‌ های اصفهان همان کاستیک سودا یا هیدروکسید سدیم هستند که در بسته‌ بندی‌ های مخصوص به کشور های تقاضا کننده، صادرات می شود.

سود پرک‌ های اصفهان به علت کیفیت بالایی که دارند، در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می‌ گیرند؛ البته ناگفته خاصیت قلیایی این محصول نیز در میزان کاربرد آن تاثیر بسزایی دارد.

این ماده‌ های شیمیایی برای صادرات در بسته‌ های مخصوص بسته‌ بندی می‌ شوند؛ برای عرضه این محصول در داخل و خارج از کشور از بسته‌ های دو لایه برای بسته‌ بندی آن استفاده می‌ شود.

بسته‌ های مخصوصی که برای بسته‌ بندی هیدروکسید سدیم استفاده می‌ شود، دو لایه می‌ باشد؛ یعنی این بسته‌ ها از دو لایه مجزا تشکیل شده است.

جنس لایه های این بسته‌ ها از پلی اتیلن و پلی پروپیلن است که نقش بسزایی در محافظت محصول و کیفیت آن در برابر اکسیژن و رطوبت دارد.

این بسته‌ ها مانند عایق عمل کرده و از محصول در برابر اکسیژن، رطوبت، اشعه مستقیم خورشید جلوگیری می‌ کند: به همین علت به این بسته‌ ها، لمینت شده نیز گفته می‌ شود.

بهتر است بدانید وزن این بسته‌ ها 25 کیلویی بوده و به همین علت برای صادرات بسیار مناسب است؛ ناگفته نماند برای صادرات سود پرک اصفهان به سایر کشور ها از دو روش بسته‌ بندی مختلف استفاده می‌ شود.

برای صادرات کاستیک سودا ها از دو روش بسته‌ بندی پالیتی و جامبو بگ استفاده می‌ شود؛ می‌ خواهیم در ادامه مطالب هر یک از این روش‌ ها را به طور مختصر توضیح دهیم.

_ روش جامبو بگ: روش جامبو بگ یکی از روش‌ های بسته‌ بندی برای صادرات به شمار می‌ آید.

در این روش از بسته‌ بندی حدود 40 عدد از کیسه‌ های 25 کیلویی سود پرک را در بسته‌ های بزرگ روی همدیگر قرار داده و کاملاً آن ها را بسته‌ بندی می‌ کنند.

از روش جامبو بگ برای صادرات محصول با مسافت طولانی استفاده می‌ شود؛ همچنین برای ارسال این محصول می‌ توان از روش‌ های هوایی نیز استفاده کرد.

در این روش از بسته‌ بندی امکان نفوذ اکسیژن و رطوبت به محصول وجود ندارد؛ از این رو برای صادرات در حجم بالا گزینه یبسیار مناسبی است.

_ روش پالتی: روش پالتی نیز یکی از روش‌ های بسته بندی سو  پرک‌ های اصفهان به منظور صادرات محسوب می‌ شود.

به طور معمول جنس پالت‌ ها از پلاستیک یا چوب است؛ برای صادرات این محصول با استفاده از پالت تعداد کمی از بسته‌ های کاستیک سودا بر روی پالت قرار می‌ گیرد.

پس از قرارگیری بر روی پالت‌ ها اطراف آن به طور کامل پوشانده شده و بسته‌ بندی می‌ شود.

این روش از بسته‌ بندی برای مسافت کوتاه استفاده می‌ شود؛ همچنین برای انتقال این محصول به خارج از کشور، از وسایل نقلیه مانند کشتی یا قایق مناسب اند.

میزان کیفیت سود پرک اصفهان

میزان کیفیت سود پرک اصفهان را عوامل متعددی تعیین می‌ کند؛ برای تعیین میزان کیفیت این محصول می‌توان به عوامل زیر اشاره کرد.

۱_ نوع مواد اولیه: از عواملی که می‌ توان برای تعیین میزان کیفیت به آن اشاره کرد، نوع مواد اولیه است.

هرچه نوع مواد اولیه به کار رفته شده برای تولید سود پرک های اصفهان از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، به مراتب محصول تولید شده نیز از کیفیت و میزان خلوص بالاتری نیز برخوردار است.

۲_ فرایند تولید: از دیگر عواملی که در میزان کیفیت سود پرک اصفهان تاثیر گذار است، می‌ توان به فرایند تولید این محصول اشاره کرد.

برای تولید این ماده شیمیایی از سه روش غشایی (ممبران)، جیوه (مرکوری) و دیافراگم استفاده می‌ شود.

با اطمینان کامل می‌ توان گفت محصولی که از  روش دیافراگم و غشایی تولید می‌ شود، کیفیت و خلوص بالاتری دارد.

همچنین میزان استفاده از جیوه در این دو روش صفر است، بنابراین آسیبی نیز به محیط زیست وارد نمی‌ کند.

۳_ دستگاه‌ ها و تجهیزات: یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل موثر بر میزان کیفیت در این ماده شیمیایی، دستگاه‌ ها و تجهیزات تولید است.

با کمی دقت متوجه می‌ شوید برای تولید این ماده شیمیایی از فرایند هیدرولیز آب نمک استفاده می‌ شود.

هرچه دستگاه و تجهیزات مورد استفاده برای تولید این محصول به روز تر و پیشرفته‌ تر باشد؛ زود پرک نهایی با کیفیت‌ تر و خالص‌ تر می‌ باشد.

به طور کلی می‌ توان گفت میزان کیفیت سود پرک‌ های اصفهان را میزان خلوص آن مشخص می‌ کند.

یعنی هرچه درصد خلوص این ماده شیمیایی بالا تر باشد از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است؛ یا می‌ توان گفت مقدار ناخالصی در این ماده ناچیز تر است.

مرکز فروش اصلی سود پرک اصفهان

مرکز فروش اصلی سودپرک اصفهان فروشگاه‌ های عرضه کننده معتبر هستند یا فروشگاه های آنلاین عرضه کننده این محصول به شمار می‌ آیند.

برای اینکه بتوانید سود پرک اصفهان را از مراکز اصلی خریداری کنید، می‌ توانید به فروشگاه‌ های آنلاین عرضه کننده این محصول در بازار های الکترونیکی مراجعه کنید.

امروز عوامل متعددی وجود دارد که خریداران را به سمت خرید اینترنتی محصول سوق داده است، با خرید اینترنتی مشتریان می‌ توانند در زمان و هزینه خود صرفه‌ جویی کنند.

خریداران محترم می‌ توانند در هر مکانی که قرار دارند با اتصال به اینترنت به راحتی به فروشگاه‌ های عرضه کننده این ماده شیمیایی در سراسر دنیا دسترسی داشته باشند.

دسترسی سریع و آسان به این فروشگاه‌ ها باعث شده است، بتوانند به راحتی به تنوع بالای این محصول دسترسی داشته و محصول مورد نظر را با توجه به نیاز و بودجه خود خریداری کنند.

البته ناگفته نماند با خرید از فروشگاه‌ های آنلاین سود پرک های اصفهان با قیمت مناسب‌ تری به مصرف کنندگان عرضه می‌ شوند؛ زیرا این فروشگاه‌ ها عرضه کنندگان اصلی این محصول هستند.

از این رو محصولی اصل و معتبر را به شما ارائه می‌ دهند؛ شایان به ذکر از مجموعه ما نیز یکی از عرضه کنندگان اصلی و معتبر سود پرک‌ های اصفهان در بازار های الکترونیکی است.

شما می‌ توانید به راحتی به این ماده شیمیایی دسترسی داشته و آن را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب خریداری کنید.

قیمت این ماده شیمیایی در مجموعه معتبر ما 390.000 تومان تا 1.600.0000 تومان است؛ شما می‌ توانید برای خریدی مطمئن و آسوده با شماره تلفن‌ های مشاوران فروش تماس حاصل فرمایید.