خرید سود پرک اصفهان از کارخانه تولید کننده

زمانی که سود پرک اصفهان توسط عرضه کنندگان اصلی از کارخانه تولید کننده عرضه خواهد شد، با قیمت مناسب تری محاسبه می گردد.

بررسی کاربرد های سود پرک اصفهان

در اصفهان تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید سود پرک فعالیت دارند؛ تولید کنندگان این ماده شیمیایی را با کیفیت و میزان خلوص بالا تولید می‌ کنند.

در این مقاله می‌ خواهیم در کنار بررسی کاربرد های سود پرک‌ های اصفهان، ابتدا یک آشنایی کاملی از این ماده داشته باشیم.

سود پرک‌ ها ماده‌ های شیمیایی هستند که به صورت پودری، مایع، جامد و گرانولی تولید می‌ شوند اما نوع جامد آن که به سود پرک نیز معروف است و کارایی بیشتری دارد.

همچنین این ماده شیمیایی در سراسر دنیا با نام‌ های کاستیک سودا، هیدروکسید سدیم و سود سوزآور قابل شناسایی است، که در برخی صنایع نیز از نام‌ های دیگر آن استفاده می‌ شود.

کاستیک سودا ها دارای خاصیت قلیایی بسیار بالایی هستند، که توصیه می‌ شود حین استفاده از این ماده شیمیایی حتماً نکات لازم را رعایت کنید.

در ابتدا بهتر است بدانید از  سود پرک‌ های اصفهان در صنایع مختلفی همچون: صنایع مواد غذایی، صنایع دارو سازی، صنایع تولید مواد شوینده، صنایع کاغذ سازی، صنایع چرم سازی، صنایع نساجی و غیره استفاده می‌ شود.

بنابراین کاربرد این ماده شیمیایی را در صنایع مختلف مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

  • صنایع مواد غذایی: در صنایع مواد غذایی سود پرک‌ های اصفهان کارایی بسیار زیادی دارند؛ به عنوان مثال در صنایع غذایی برای کنسرو سازی میوه‌ های همچون: سیب، گلابی، گیلاس، گوجه فرنگی، زیتون و سایر مواد غذایی از کاستیک سودا استفاده می‌ شود.
  • صنایع کاغذ سازی: از دیگر صنایعی که از سود پرک‌ های اصفهان استفاده زیادی می‌ کنند می‌ توان به صنایع کاغذ سازی اشاره کرد.

در صنعت کاغذ سازی در ابتدایی‌ ترین حالت باید خمیر کاغذ تهیه شود، که برای تهیه خمیر کاغذ از ماده شیمیایی به نام هیدروکسید سدیم استفاده می‌ شود.

از طرفی برای تهیه خمیر کاغذ از کاغذ های باطله یا بازیافتی استفاده می‌ شود؛ برای از بین بردن لکه‌ های موجود در سطح کاغذ های باطله از هیدروکسید سدیم استفاده می‌ کنند.

این ماده لکه‌ ها را از بین برده و موجب سفیدی خمیر کاغذ یا کاغذ می‌ شود.

  • صنایع چرم سازی: در صنعت چرم سازی نیز مانند سایر صنایع از مواد شیمیایی سود سوزآور استفاده می‌ شود.

کاربرد سود سوزآور در صنعت چرم سازی از بین بردن چربی موجود در سطح پوست طبیعی است؛ همچنین موجب ریزش مو در سطح پوست می‌ شود.

از آنجایی که از پوست‌ های طبیعی همچون: پوست بز، گاو، بره و غیره در این صنعت استفاده می‌ شود، از این ماده شیمیایی در صنعت چرم سازی به کار برده می‌ شود.

  • صنایع دارو سازی: صنعت دارو سازی از دیگر صنایعی است که از سود سوز آور ها استفاده زیادی دارند؛ در صنعت دارو سازی برای تولید دارو های مسکن و انعقاد خون از این ماده شیمیایی استفاده می‌ شود.

از قبیل دارو هایی که می‌ توان با به کارگیری سود سوزآور ساخت دارو هایی مانند: استامینوفن، آسپرین و ضد انعقاد خون است.

شایان به ذکر از کاربرد سود پرک‌ های اصفهان تنها ب موارد ذکر شده ختم نمی‌ شود، بلکه کاربرد های دیگری نیز دارد و در هر صنعت به عنوان مواد پایه و اولیه پر اهمیت به کار برده می شود.

وجود سود پرک های اصفهان در صنعت به عنوان مواد پایه، نشان دهنده اهمیت و نقش گسترده این ماده شیمیایی است.

خطرات سود پرک اصفهان

سود پرک‌ های اصفهان نوعی ماده شیمیایی‌ اند؛ که استفاده از این محصول بدون رعایت نکات ایمنی خطرات زیادی را به همراه دارد.

سود پرک‌ های اصفهان حاوی خاصیت قلیایی هستند، یعنی به علت قلیایی بودن بسیار خورنده اند؛ همچنین قدرت بسیار بالایی نیز در تمیز کنندگی و چربی زدایی دارند.

بنابراین از این ماده برای تمیز کردن و شستشوی تجهیزات دستگاه‌ ها در کارخانجات ها استفاده می‌ شود.

از این رو توصیه می‌ شود در حین استفاده از این ماده شیمیایی قوی نکات ایمنی را رعایت کنید؛ برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی بهتر است از لباس‌ های مخصوص، عینک، پیشبند، دستکش، کفش و محافظ صورت استفاده کنید.

وسایل مورد استفاده جهت جلوگیری از خطرات احتمالی حین استفاده از سود پرک، باید در برابر مواد شیمیایی مقاوم باشند تا در صورت تماس آن با پوست دچار سوختگی نشوید.

بهتر است بدانید در صورت عدم رعایت نکات ایمنی پوست دچار سوختگی می‌ شود حتی گاهی اوقات عواقب جبران ناپذیری به جا می‌ گذرد.

همچنین بهتر است در صورت ایجاد سوختگی مستقیماً به مراکز درمانی مراجعه کنید و یا محل سوختگی را سریعا زیر آب جاری سرد قرار دهید تا در اسرع وقت به مراکز درمانی انتقال داده شود.

فروش سود پرک اصفهان فله

فروشگاه‌ های زیادی هستند که سود پرک اصفهان را به صورت بسته‌ بندی و فله‌ ای با کیفیت و درصد خلوص بالایی به فروش می‌ رسانند.

این فروشگاه‌ ها برای رفاه حال مصرف کنندگان ماده شیمیایی سود پرک را به صورت فله‌ ای به مشتریان عرضه می‌ کنند، تا مشتری با توجه به بودجه و نیاز خود بتوانند به راحتی آن را خریداری کنند.

فروشگاهی که در حال حاضر در وب سایت آن قرار دارید یکی از فروشگاه‌ های آنلاین موجود در بازار های الکترونیکی است که هیدروکسید سدیم را به طور کاملاً مستقیم به مشتریان ارائه می‌ دهد.

عرضه مستقیم این فروشگاه‌ مزایای زیادی را به همراه دارد؛ از جمله این مزایا دسترسی آسان به محصول است.

از آنجایی که این فروشگاه‌ عرضه کننده اصلی سود پرک‌ های اصفهان است، پس محصول مورد نظر را در سریع‌ ترین حالت به مصرف کننده عرضه می‌ کند.

همچنین می‌ توان از دیگر مزایای این فروشگاه‌ به قیمت مناسب محصولات اشاره کرد؛ در این فروشگاه می‌ توانید کاستیک سودا را به صورت بسته‌ بندی و فله‌ ای با قیمت مناسب خریداری کنید.

پس با این تفاسیر می‌ توانید به راحتی از طریق شماره تلفن و وب سایت مجموعه این محصول را به صورت آنلاین یا اینترنتی خریداری کنید.

در صورت خرید اینترنتی تمامی مزایای این نوع از خرید، شامل حال شما می‌ شود؛ همچنین باید بدانید در خرید از فروشگاه‌ های آنلاین ما هیچ محدودیتی در دسترسی و خرید وجود ندارد.

شایان به ذکر است قیمت سود پرک‌ های اصفهان در این مجموعه 320.000 تومان الی 1.830.000 تومان است، که در صورت تغییر نرخ ارز و سایر عوامل موثر بر قیمت، قیمت آن نیز تغییر می‌ کند.