خرید سود پرک اصفهان در بسته بندی 25 کیلویی با قیمت عالی

در اصفهان سود پرک در بسته بندی های 25 کیلویی با درجه خلوص بالا و قیمتی عالی به مصرف کننده عرضه می گردد.

سود پرک اصفهان برای مصارف صنعتی

سوت پرک اصفهان یکی از ماده‌ های شیمیایی با فرمول NAOH است؛ این ماده از خاصیت قلیایی بسیار بالایی برخوردار است، به همین منظور برای مصارف صنعتی از این محصول استفاده می‌ شود.

سود پرک را در صنعت به نام‌ های: کاستیک سودا، سود سوزآور و هیدروکسید سدیم می‌ شناسند.

در ادامه صنایع مختلفی که از سود پرک استفاده می‌ کنند، نام برده می‌ شود:

  • صنایع نساجی

در صنایع نساجی از کاستیک سودا استفاده می‌ شود؛ علت استفاده از این محصول در صنایع نساجی خاصیت قلیایی آن می‌ باشد، که با از بین بردن چربی موجود در سطح پارچه موجب افزایش کیفیت رنگ در حین رنگرزی می‌ شود؛ همچنین از این محصول در صنعت نساجی جهت رنگ‌ ریزی الیاف مصنوعی مثل الیاف پلی استر و الیاف نایلونی به کاربرد می‌ شود؛ از طرفی در فرآوری کتان نیز این محصول نقش بسزایی دارد.

  • صنایع غذایی

در صنایع غذایی از هیدروکسید سدیم برای کنسرو سازی به کار برده می‌ شود؛ از این محصول برای پوست کندن و جدا سازی پوست برخی میوه‌ ها مانند؛ گوجه فرنگی، سیب زمینی و غیره برای تولید رب و کمپوت ها استفاده می‌ شود؛ همچنین از هیدروکسید های سدیم جهت از بین بردن میکروب و باکتری موجود در شیر و جلوگیری از رشد مجدد میکروب‌ ها استفاده می‌ شود؛ باید بدانید در صنایع غذایی از این محصول برای تولید شکلات‌ ها، کارامل ها، رشته فرنگی، نوشیدنی ها و شکر به کار برده می شود.

سود پرک

  • صنایع مواد شوینده

از سود پرک‌ ها در صنایع مواد شوینده به منظور تولید صابون، شامپو، سفید کننده‌ ها، جرم‌ گیر ها و سایر شوینده‌ های شیمیایی استفاده می‌ شود؛ از آنجایی که از خاصیت قلیایی بسیار بالایی برخوردار هستند و به راحتی می‌ توانند با قدرت خورندگی خود، چربی‌ های موجود را از بین ببرند؛ به همین علت از سود پرک‌ ها برای تولید صابون و شامپو جهت شستشوی بدن و برای تولید سفید کننده و جرم‌ گیر ها جهت از بین بردن لکه و جرم‌ های موجود در سطح کاشی و سرامیک سرویس‌ های بهداشتی استفاده می‌ شود؛ از طرفی برای تولید لوله بازکن ها و اسید ها نیز از سود پرک استفاده می شود.

  • صنایع چرم سازی

در صنایع چرم سازی از کاستیک سودا ها به منظور از بین بردن چربی موجود در سطح داخلی پوست ‌های طبیعی استفاده می‌ گردد؛ همچنین با به کارگیری از این محصول در سطح داخلی پوست‌ هایی مانند گوسفند و بره، فولیکول‌ های مو ضعیف شده و سپس باعث ریزش مو می‌ شود.

صادرات سود پرک اصفهان

اصفهان یکی از شهر های صادر کننده سود پرک در حجم گسترده به کشور های همسایه و سایر کشور ها می باشد؛ که این محصول را با کیفیتی مطلوب و درجه خلوص بالا به کشور های تقاضا کننده صادرات می کند.

زود پرک‌ های تولید شده در اصفهان به صورت جامد و مایع صادرات می‌ شود؛ نوع جامد این محصول متقاضی بیشتری نسبت به نوع مایع دارد، همچنین میزان درجه خلوص زود پرک‌ های جامد به مراتب بالاتر از سود های مایع است؛ یکی از علل اصلی صادراتی شدن سود پرک های اصفهان، درصد خلوص 99.9 این محصول می‌ باشد.

این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که تولید کنندگان این محصول از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه، برای تولید این محصول استفاده کرده اند؛ به همین علت است که ور جه خلوص 99.9 درصد دارد؛ درصد خلوص بالای این محصول موجب شده است، از قدرت چربی زدایی و پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار باشد؛ بنابراین یکی از عوامل موثر در صادراتی شدن این محصول چربی زدایی و پاک کنندگی ای محصول است.

کاستیک سودا ها در کیسه‌ های 25 کیلویی دو لایه یا لمینت شده بسته‌ بندی می‌ شوند؛ این کیسه‌ ها از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن هستند و به علت دو لایه بودن بسته بندی، رطوبت به محتوای داخل کیسه‌ ها جلوگیری نفوذ نمی کند؛ همچنین برای صادرات، این محصول‌ را به صورت جامبو بگ و بالتی بسته‌ بندی می‌ کنند تا محصول مورد نظر در طول مسیر، کیفیت خود را در اثر تابش مستقیم خورشید و رطوبت حفظ نماید.

سود پرک

تولید سود پرک اصفهان 98 درصد

در شهر اصفهان تولید کنندگان زیادی در عرصه تولید سود پرک فعالیت دارد؛ این تولید کنندگان فعال، کاستیک سودا هایی با درجه خلوص 98 درصد تولید و عرضه می‌ کنند.

عرضه این محصول امروزه از طریق روش‌ های خرید مستقیم بیشتر است؛ باید بدانید امروز خرید به روش مستقیم طرفداران زیادی دارد؛ زیرا در این روش زمان و هزینه‌ های جانبی کاهش یافته و سود بیشتری نصیب خریداران و مشتریان می شود.

در خرید مستقیم مصرف کنندگان می‌ توانند بدون اتلاف وقت در کوتاه‌ ترین زمان به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنند؛ همچنین برای دسترسی بیشتر به تنوع بالای این محصول، می‌ توانند به فروشگاه اینترنتی مختلفی مراجعه کنند تا در کنار مشاهده انواع مختلف این محصول، قیمت‌ های متفاوت فروشگاه ها را نیز مورد بررسی قرار دهند.

همچنین در این روش مصرف کنندگان می‌ توانند محصولی اصل و با کیفیتی را با قیمتی ارزان خریداری کنند؛ زیرا فروشنده‌ های این محصول در این روش از خرید، عرضه کنندگان اصلی محصول مورد نظر هستند؛ یعنی بدون دخالت هیچ واسطه‌ گری محصول را به طور مستقیم از تولید کنندگان اصلی خریداری می‌ کنند، به همین علت با قیمتی بسیار مناسب به مصرف کننده عرضه می‌ کنند.

سود پرک

لازم است بدانید همواره پیشنهاد ما به مصرف کنندگان و خریداران سود پرک های اصفهان، خرید از فروشگاه هایی است که محصول مورد نظر را به صورت مستقیم عرضه کند تا بتوانید با اطمینانی کامل محصولی اصل، با کیفیت و با درجه خلوص بالایی را تهیه کنید.

مجموعه ما نیز یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان و تامین کنندگان سود پرک اصفهان با خلوص 98 درصد در ایران است که این محصول را با کیفیت و درجه خلوص بالایی به مشتریان عزیز عرضه می‌ کند؛ باید بدانید در مجموعه ما هیچ محدودیتی در خرید وجود ندارد.

شما می‌ توانید از طریق آسان‌ ترین راه‌ ارتباطی ( شماره تلفن های) موجود در پایین صفحه جهت خرید سود پرک‌ های اصفهان از مجموعه ما اقدام کنید.

قیمت کیسه‌ های 25 کیلویی اصفهان در مجموعه ما 360,000 تومان تا 2,700,000 تومان می‌ باشد، که این قیمت با توجه به عوامل موثر در قیمت، متغیر و تقریبی است.