خرید سود کاستیک پتروشیمی اروند CASOA

سود کاستیک پتروشیمی اروند CASOA به عنوان یک ماده شیمیایی کاربردهای مختلفی دارد. آنالیز و بررسی مشخصه های آن می تواند در عرضه آن به بازارهای هدف تاثیرگذار باشد. امروزه خرید و فروش این محصول به صورت عمده برای شرکت های تولیدی و حتی صادرات با ضوابط خاصی صورت می گیرد.

خرید سود کاستیک پتروشیمی اروند CASOA

مهمترین شاخصه های سود کاستیک CASOA

مهمترین شاخصه های سود کاستیک CASOA سود کاستیک با نام سدیم  هیدروکسید نیز شناخته می شود که از جمله مهمترین و پرکاربردترین ماده شیمیایی در صنایع تولیدی است. دمای ذوب این محصول سفید رنگ و جامد 318 درجه سانتی گراد است. برای تولید و تهیه آن از دو روش مرسوم یعنی الکترولیز کردن محلول سدیم کلرید و فرایند سودا-آهک استفاده می کنند. امروزه استفاده از روش اول در کارخانه های تولید مرسوم تر است. در گذشته از سودا – آهک برای این امر بهره می برند که در آن کلسیم هیدروکسید در واکنش شیمیایی با سدیم کربنات به کاستیک سودا تبدیل می شد.
از مهمترین شاخصه های سود کاستیک می توان به تنوع کاربرد آن در صنایع مختلف اشاره کرد. محصولی که ماده اولیه تولیدی محسوب می شود اغلب تولیدکنندگان به نحوی وابسته به آن هستند. برخی از مهمترین کاربرد سود کاستیک CASOA عبارتند از:

  • بکارگیری در تولید ابریشم مصنوعی
  • استفاده در صنعت تولید خمیر کاغذ
  • ماده اولیه تولید صابون و انواع شوینده ها
  • موثر در تولید آلومینیوم
  • بکارگیری در صنعت تولید پارچه
  • ماده اولیه در تولید انواع رنگ های صنعتی

علت استفاده عمومی و گسترده آن را نیز می توان در خاصیت قلیایی و هم چنین حل کنندگی قوی انواع چربی ها جستجو نمود. البته باید اشاره کرد که درصد کاربرد این محصول با توجه به نوع ماده تولیدی کاملاً متفاوت است.

فروش سود کاستیک پتروشیمی اروند با بهترین قیمت

فروش سود کاستیک پتروشیمی اروند با بهترین قیمت با توجه به مطالب بالا و کاربرد این محصول باید اشاره کرد که طی سالهای اخیر سفارش و خرید سود کاستیک سیر صعودی و قابل توجه ای داشته است. افزایش کارخانه ها و صنایع تولیدی از یک طرف و تلاش برای بالا بردن کیفیت محصولات دو دلیل عمده برای این امر هستند.
شرکت های پتروشیمی اروند و دیگر واحدهای فعال را باید به عنوان بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان انواع سود کاستیک معرفی نمود. همانطور که می دانید امکان خرید مستقیم از پتروشیمی ها نیازمند داشتن شرایط خاصی مانند اعتبار کافی یا سرمایه گذاری کلان است.
برخی از خریداران عمده که شرایط سفارش مستقیم از پتروشیمی اروند را ندارند می توانند از طریق این مرکز اقدام به سفارش حجم مورد نیاز خود نمایند. از مزیت های خرید و فروش سود کاستیک به صورت اینترنتی می توان به امکان تهیه آنها با قیمت تولیدی و بهره مندی از تخفیفات پتروشیمی اشاره نمود.