خرید سود کاستیک پرک 98 درصد

امروزه انسان از مواد شیمیایی زیادی در زندگی و خود استفاده می کند و بخش مهمی از این مواد در گذشته های خیلی دور تولید شده‌اند اما در آن زمان کاربرد هیچ یک از این مواد را نمی دانستند. 

سود پرک یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد است، بسیاری از کشور ها ‌آن را تولید می‌کنند و کشور عزیزمان ایران نیز یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سود پرک است. 

سود پرک 98 درصد قدرت اثر بسیار بالایی دارد. 

خرید سود کاستیک پرک 98 درصد

طبقه بندی سود پرک از نظر درجه خلوص

طبقه بندی سود پرک از نظر درجه خلوص تولید سود پرک کار بسیار دشواری نیست و نیاز به تکنولوژی خاصی ندارد بنابراین در بازار به فراوانی یافت می‌شود و قیمت نسبتاً پایینی دارد، این ماده بی نظیر از ترکیب سه عنصر سدیم اکسیژن و هیدروژن تولید می شود. 

سود پرک بسیار واکنش پذیر است و با آب و رطوبت خیلی سریع واکنش می دهد بنابراین باید آن را به گونه ای بسته بندی کنیم که در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم باشد و بتوان مدت زمان بیشتری آن را در انبار نگهداری کرد. 

این ماده منحصر به فرد در صنایع مختلف مانند رنگرزی، تولید کاغذ و کارتون و تولید آلومینیوم و گالوانیزه کاربرد دارد. 

یکی از ویژگی‌های خاص سود کاستیک خاصیت خنثی کنندگی اسید است به همین دلیل در مواد شوینده و آرایشی به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد. 

همانطور که گفتیم سود پرک در صنایع مختلفی کاربرد دارد اما باید بدانیم که هر چه درصد خلوص یک ماده بیشتر باشد اثربخشی آن نیز به همان اندازه بیشتر می‌شود بنابراین باید برای صنایع مختلف درصد خلوص آن را تغییر دهیم. 

مهم ترین عاملی که بر قیمت ها تاثیر زیادی دارد کیفیت محصول است زیرا از مواد اولیه باکیفیت تولید شده و وقت بیشتری صرف تولید آن شده است بنابراین هر چه یک محصول کیفیت بالاتری باشد قیمت آن نیز به همان اندازه افزایش می یابد. 

شرکت تولیدی سود پرک 98 درصد در کشور

شرکت تولیدی سود پرک 98 درصد در کشور اگر یک محصول در داخل کشور تولید شود نسبت به نمونه های وارداتی قیمت پایین تری خواهد داشت اما این موضوع به معنای بی کیفیت بودن محصول نهایی نیست بلکه قیمت محصولات وارداتی وابستگی شدیدی به نوسانات ارزی دارند و هر ساله قیمت آن ها تغییر می کند. 

تولید کننده سدیم هیدروکسید با استفاده از روش‌های خاصی درصد خلوص آن را تغییر می دهد و از نظر درصد انواع مختلف سود پرک را  می توانیم در بازار پیدا کنیم. 

سود کاستیک پرک ۹۸ درصد قدرت اثربخشی بسیار بالایی دارد و در صنعت تولید کاغذ بیشتر استفاده می شود. 

امیدواریم که مطالب گفته شده مفید بوده باشد.