خرید عمده از خط تولید سود پرک زیر قیمت بازار

برای تهیه سود پرک با کیفیت و خالص آن هم زیر قیمت بازار، بهتر است این محصول را از خط تولید تهیه کرد.

کارخانه سود پرک در ایران

در ایران کارخانه‌ های تولید کننده سود پرک زیادی وجود دارد که فعالیت بسیار گسترده‌ ای در زمینه تولید ماده‌ های شیمیایی به نام هیدروکسید سدیم دارند.

هیدروکسید سدیم‌ هایی که در کارخانجات‌ های ایرانی تولید می‌ شوند، از بهترین متریال و مواد اولیه برای ساخت این محصول استفاده می‌ کنند؛ برای تولید این ماده شیمیایی از محلول سدیم کلرید به کار برده می‌ شود.

سود پرک‌ ها به صورت الکترولیز، به کلر و محلول‌ های سدیم هیدروکسید و هیدروژن تجزیه می‌ گردد و در نهایت این ماده شیمیایی تولید شده و روانه بازار می‌ شود.

کارخانه‌ هایی که در عرضه تولید سود پرک فعالیت دارند، از دستگاه، تجهیزات و ادوات پیشرفته و به روزی برای تولید این محصول استفاده می‌ کنند؛ همچنین برای تولید، مقررات تعیین شده در استاندارد های جهانی نیز رعایت می‌ گردد.

بهتر است بدانید این کارخانه ها هیدروکسید سدیم‌ ها را به سه روش مختلف تولید می‌ کند؛ روش ‌هایی که برای تولید این محصول استفاده می‌ شود، شامل: روش جیوه‌ ای، روش غشایی و روش دیافراگم است.

رایج‌ ترین روشی که برای تولید این ماده شیمیایی استفاده می‌ شود، روش غشایی و روش دیافراگم است؛ زیرا سود پرک‌ هایی که به روش غشایی و دیافراگم تولید می‌ شود از کیفیت و خلوص بالای برخوردار هستند.

در روش جیوه‌ ای از حجم بسیار بالایی جیوه برای تولید سود پرک استفاده می‌ شود، که حجم گسترده جیوه خطرات و آسیب‌ های زیادی را به همراه دارد و بیشتر این آسیب‌ ها به محیط زیست وارد می‌ شود.

به همین علت روش جیوه‌ ای، روش پرکاربرد و رایجی برای تولید هیدروکسید سدیم محسوب نمی‌ شود؛ از این رو، از روش دیافراگم یا غشایی استفاده می‌ شود.

در این دو روش ماده شیمیایی تولید شده حاوی کلر بوده، طی فرایندی کلر موجود در این ماده تجزیه شده و سود پرکی با خلوص 99 درصد تولید می‌ گردد.

کارخانه‌ های موجود در ایران نهایت سعی خود را می‌ کنند تا هیدروکسید سدیم‌ هایی تولید کنند که از میزان خلوص بسیار بالایی برخوردار باشد.

همچنین کیفیت و میزان خلوص بالای این محصول موجب کارایی و کاربرد بالای آن در صنعت می شود.

این ماده‌ های شیمیایی توسط تولید کنندگان ایرانی به صورت مایع و جامد تولید شده و روانه بازار می‌ شود؛ متقاضیان و خریداران نوع جامد این محصول در بازار های جهانی 2 برابر میزان خریداران مایع این محصول هستند.

اصلی‌ ترین عامل تقاضای بالای نوع جامد سود پرک‌ ها، کم حجم بودن این محصول و میزان خلوص بالای آن است.

برای اطلاع باید بدانید هیدروکسید سدیم‌ ها در صنایع گوناگونی استفاده می‌ شود؛ از جمله صنایعی که از این ماده شیمیایی استفاده می‌ کنند، می‌ توان به صنعت شیشه سازی، صنعت خودرو سازی، صنعت چرم سازی، صنعت نساجی و سایر صنایع اشاره کرد.

بهتر است بدانید برای تولید کاغذ، تولید پارچه، تولید مواد شیمیایی و شوینده همچون: جرم‌ گیر ها، سفید کننده‌ ها، لوله بازکن‌ ها، تولید صابون و غیره هم از این ماده شیمیایی استفاده می‌ شود.

به طور کلی سود پرک‌ هایی که در داخل ایران تولید می‌ شود، جزو محصولات صادراتی محسوب شده و کاربرد گسترده‌ ای در صنعت دارد؛ چرا که این ماده شیمیایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

مصرف سود پرک در تولید شوینده

یکی از مصارف سود پرک در صنعت، تولید مواد شیمیایی است که در این صنایع برای تولید مواد شوینده از این ماده استفاده می‌ شود.

در صنعت تولید مواد شوینده سود پرک‌ ها نقش گسترده و پر رنگی دارند؛ چرا که با به کارگیری از این ماده‌ شیمیایی می‌ توان انواع مواد شوینده را تولید کرد؛ یعنی از این ماده به عنوان ماده اولیه برای تولید مواد شوینده استفاده می‌ شود.

سود پرک‌ ها از خاصیت قلیایی بسیار بالای برخوردار اند؛ همچنین در کنار خاصیت قلیایی از خاصیت پاک کنندگی و تمیز کنندگی نیز بهره‌ مند هستند، به همین علت از این ماده برای تولید مواد شیمیایی شوینده به کار برده می‌ شود.

در تولید جرم‌ گیر ها، پاک کننده‌ ها و سفید کننده‌ ها، سود پرک مهمترین ماده است؛ چرا که قدرت تمیز کنندگی بالای این محصول باعث می‌ شود، قدیمی‌ ترین لکه‌ ها از بین رفته و سخت‌ ترین جرم‌ ها به راحتی از بین می رود.

اما حتماً حین استفاده از شوینده‌ ها توجه داشته باشید از ماسک و دستکش استفاده کنید؛ چرا که این ماده‌ ها دارای مواد شیمیایی و خاصیت قلیایی بالایی هستند و برای پوست خطرات زیادی به همراه دارد.

سود پرک‌ ها ماده‌ ای مناسب برای تولید شوینده‌ های شیمیایی هستند؛ زیرا خاصیت قلیایی و چربی زدایی بالای این محصول در کیفیت آن نقش بسزایی دارد.

قیمت سود پرک در بورس کالا

کاربرد و کارایی بالای سود پرک باعث شده است به عنوان محصولی صادراتی به کشور های مختلف صادر شده و به عنوان کالایی حائز اهمیت در بورس قرار گیرد.

قیمت این کالای با ارزش را مصرف کنندگان می‌ توانند از طریق عرضه کنندگان آن مطلع شوند.

برای اطلاع از قیمت سود پرک در بازار بورس کالا بهتر است با عرضه کنندگان این محصول در ارتباط باشید و به صورت روزانه از قیمت این محصول اطلاع پیدا کنید.

یکی از عرضه کنندگان اصلی سود پرک در ایران مجموعه بزرگ ماست؛ مجموعه ما سال‌ های زیادی است که در زمینه عرضه سود پرک در سراسر ایران فعالیت دارد.

این مجموعه برای ارائه اطلاعات به مصرف کنندگان و خریداران عزیز مشاورانی را در بخش فروش قرار داده است تا شما بتوانید به راحتی پس از کسب اطلاعات، محصول مورد نظر را خریداری کنید.

سود پرک

برای اطلاع بهتر است بدانید خریداران محترم می‌ توانند به راحتی سود پرک را به صورت تلفنی یا اینترنتی خریداری کنند.

فقط لازم است برای خرید این محصول با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرند یا در صورت عدم دسترسی به وب سایت مجموعه مراجعه کنند.

قیمت این ماده شیمیایی در مجموعه ما 410.000 تومان الی 1.230.000 تومان است، که قیمت خرید عمده این محصول به مراتب مناسب‌ تر نیز در نظر گرفته می‌ شود.

علت اصلی قیمت مناسب این محصول در مجموعه ما خرید بدون واسطه این محصول است؛ از آنجایی که برای ارائه محصولی با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت به مصرف کنندگان، مجموعه ما محصول مورد نظر را به طور مستقیم از تولید کنندگان اصلی خریداری می‌ کند، در این صورت محصول با قیمت مناسب‌ تری عرضه می‌ گردد.