خرید عمده سود پرک ارزان

سود پرک ارزان از میزان خلوص پایین تری برخوردار بوده و برای مصارفی چون کارواش، دامپروری، شستشوی دستگاه ها و … استفاده می شود‌. قیمت سود پرک متاثر از میزان خلوص آن، روش تولید، میزان سفارش و قیمت های جهانی است. سود پرک با خلوص بیش از ۹۸ درصد بهترین نوع این محصول است که قیمت بالایی دارد. خرید عمده سود پرک ارزان از طریق نمایندگی کارخانه های تولیدی به صورت حضوری و اینترنتی برای صنایع مختلف امکان پذیر است‌.

خرید عمده سود پرک ارزان

آشنایی با خالص ترین سود پرک

آشنایی با خالص ترین سود پرک سود پرک ماده ای شیمیایی با ترکیب ساده اما بسیار سوزآور که کاستیک سودا هم نامیده می شود. سود پرک در دمای محیط، به صورت کریستال های سفیدرنگی است که در تماس با پوست و چشم می تواند باعث سوختگی و تورم شود‌. این ماده با خاصیت قلیایی خود از اصلی ترین ترکیبات اولیه در صنایع مختلف است که در هنگام استفاده به صورت رقیق و محلول در آب است. این ماده در تماس با آب، انرژی گرمایی زیادی تولید می کند و این عمل به صورت اصولی و با رعایت شرایط ایمنی انجام می‌شود.

سود پرک از ترکیب یون های منفی سدیم و یون های مثبت هیدروکسید تشکیل شده و به دو صورت مایع و جامد است. سدیم هیدروکسید مایع از فرآورده های پتروشیمی است که به دلیل هزینه های بالای نگهداری و حمل و نقل تبدیل به سود جامد می‌شود. سود پرک، گرانول از شکل های جامد سدیم هیدروکسید هستند.

برای تهیه سود جامد پرک، بایستی سود سوزآور مایع در مخازن مخصوص تا دمای ۱۸۰۰ درجه حرارت دیده، تبخیر و غلیظ شود. برای تهیه سود پرک باکیفیت و با خلوص بالا از از سود مایع با خلوص ۴۸ تا ۵۰ درصد استفاده می‌شود. با توجه به روش تبخیر سود مایع که الکترولیز کلرید سدیم است، محصولی با خلوص بالای ۹۸ درصد به دست می آید. روش الکترولیز غشایی در کشور های پیشرفته استفاده می‌شود که روشی پیشرفته و گران بوده و درعین حال محصولی با خلوص بالا می‌دهد.

سود پرک همواره دارای ناخالصی هایی است و بهترین میزان خلوص این ماده ۹۹/۹ درصد است. کربنات سدیم، نیکل، جیوه، آهن و کادمیوم از جمله ناخالصی های سود پرک هستند که با واحد ppm در برگه اطلاعات و آنالیز شیمیایی محصول درج می‌شود.

فروش مستقیم سود پرک ارزان

فروش مستقیم سود پرک ارزان کاربرد سود پرک در حوزه صنعت بسیار گسترده بوده و صنایع مختلف نیاز به سود پرک خود را به طور عمده و مستقیم از تولید کنندگان خریداری می‌کنند. سود پرک ارزان باکیفیت نیاز اکثر صنایع است و فروش مستقیم می تواند باعث کاهش قیمت تمام شده برای مشتریان شود. سود پرک صنعتی در کارخانه های تولیدی چون محصولات شوینده و بهداشتی، تولید آلومینیوم، نساجی، صنایع غذایی و … استفاده می شود. 

در این سایت به عنوان یکی از ارائه دهندگان سود پرک ارزان و مرغوب، انواع سود پرک با خلوص متفاوت به صورت مستقیم به خریداران عرضه می شود.