خرید عمده سود پرک در اهواز

سود پرک اهواز یکی از تولیدات مهم جنوب ایران می باشد که بسیار کاربردهای صنعتی مختلفی دارد به همین خاطر افراد زیادی در سراسر جهان سالانه حجم زیادی از این محصولات را به صورت عمده خریداری می کنند، سود پرک یکی از انواع نمونه هایی می باشد که نه تنها در صنایع گوناگون کاربرد دارند بلکه برخی از انواع آنها در مواد غذایی نیز به کار می روند و برای سلامتی انسان نیز مضر نیستند.

خرید عمده سود پرک در اهواز

سود پرک چه ویژگی هایی دارد؟

سود پرک چه ویژگی هایی دارد؟ احتمالا شما نیز با سود پرک، سدیم هیدروکسید یا سود سوزآور آشنا هستید و مطالبی درباره آن ها می دانید؛ با اینحال ما تصمیم گرفته ایم اشاره ای مختصر به ویژگی های این نمونه ها بکنیم تا با آن ها آشنا شوید؛ پس با ما همراه شوید:

  1. سود پرک یکی از انواع موادی می باشد که می تواند میزان اسیدی و قلیایی بودن محیط را به خوبی کنترل کند و از اسیدی شدن آن خودداری کند، به عبارتی هنگامی که یک محیط بسیار اسیدی است سعی می شود که آن را به کمک سود پرک قلیایی یا بازی کنند.
  2. یکی از مهمترین ویژگی های این ماده کاربردی این است که به خوبی می تواند چربی زدایی کند و چربی ها را از یک محیط دور کنند، به همین خاطر در تولید انواع شوینده ها، مواد صابونی و … کاربردهای گسترده ای دارند.
  3. جاذب بودن رطوبت از دیگر ویژگی های این ماده شیمیایی پرکاربرد می باشد که در مواردی که نیاز است محیط عاری از هر گونه رطوبتی شود از این ماده استفاده می کنند.
  4. در آب و حلال هایی مانند اتانول، متانول و … به خوبی حل می شود.
  5. برای ترکیباتی نظیر مواد آلی و غیرآلی به عنوان ذراتی خورنده می باشند، این خاصیت خورندگی می تواند در مواردی در صنعت کاربردهای زیادی داشته باشد.
  6. دمای ذوب آن 1390 می باشد.
  7. سود پرک می تواند خاصیت رنگ زدایی قوی نیز داشته باشد و سخت ترین لکه های رنگی را به راحتی پاک کند.

موارد تأثیرگذار بر قیمت سود پرک اهواز

موارد تأثیرگذار بر قیمت سود پرک اهواز موارد زیادی هستند که در تعیین قیمت سود پرک کاربرد دارند، با اینحال قیمت انواع سود پرک اصل مانند سود پرک ابکاری، سود پرک خوراکی و … در ایران چندان زیاد نیست و شما می توانید با قیمت های عالی آن ها را خریداری کنید؛ این نوع از ترکیبات شیمیایی دارای درصد خلوص مختلفی هستند، هر چه قدر این ماده خالص تر باشد، از لحاظ قیمتی ارزشمندتر و گران تر می باشد.
از طرفی کاربرد این محصولات نیز یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت می باشد که به طور مستقیم نقش مهمی در تعیین قیمت نهایی این نمونه ها دارد در برخی موارد نیاز است که سودپرک به طور ویژه ای برای مصارف نهایی آماده شود، از این رو اقدامات لازمی که بر روی آن صورت می گیرد از نظر ارزشی، قیمت آن را بالاتر می برد.