خرید عمده سود کاستیک بندر امام

شرکت بندر امام یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین تولید کنندگان سود کاستیک است که سالانه میزانی بیش از 9600 به صورت عمده خرید و فروش می شود.

معرفی مهمترین کاربرد های سود کاستیک

سود کاستیک بندر امام همان سود سوز آور است که محصولی پرکاربرد بوده و از جمله کالاهای بسیار مهم در صنایع مختلف می باشد. شرکت بندر امام یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنندگان سود کاستیک است که سالانه میزانی بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ تن سود تولید می‌ کند. تولیدات این شرکت به گونه‌ای است که انواع کارخانجات صنعتی سود کاستیک را به صورت عمده از این شرکت خریداری می‌ کنند.

سود کاستیک بندر امام همان سود سوز آور است که محصولی پر کاربرد بوده و از جمله کالا های بسیار مهم در صنایع مختلف می باشد. تولیدات این شرکت بگونه ای است که انواع کارخانجات صنعتی، سود کاستیک را بصورت عمده از این شرکت خریداری می کنند.

خرید عمده سود کاستیک بندر امام

سود کاستیک دارای خاصیت قلیایی بوده و نوعی حلال چربی است که در بسیاری از کارخانجات صنعتی و پالایشی بعنوان یک ماده چربی زدا جهت شستشوی مواد چرب استفاده می شود.

خاصیت سود کاستیک بگونه ای است که با افزایش دما میزان حلال بودن آن نیز افزایش می یابد.

از دیگر کاربرد های سود کاستیک، استفاده از آن در تهیه و تولید انواع کاغذ می باشد.

برای تهیه خمیر کاغذ با روش های شیمیایی، سود کاستیک را با مقداری سولفیت سدیم یا سولفیت هیدروژن کلسیم مخلوط کرده و آن ها را طی فرآیند های شیمیایی می پزند که این خمیر بیشتر برای تهیه کاغذ های ارزان قیمت استفاده می شود.

کاربرد سود کاستیک منحصر به موارد فوق نبوده و استفاده های دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان موارد زیر را نام برد :

  • استفاده در صنایع رنگ سازی و رنگ رزی
  • استفاده در صنایع نساجی و چرم سازی بویژه در تهیه چرم مصنوعی
  • استفاده در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بعنوان ماده حال چربی جهت تمیز کردن دستگاه ها و محیط های چرب پالایشی
  • استفاده در صنایع باطری سازی بعنوان خنثی ساز اسید
  • استفاده در تولید مواد چربی زدا
  • استفاده در صنایع صنایع غذایی نظیر کنسرو سازی
  • استفاده در صنایع الکل سازی، دارو سازی و تهیه مواد آرایشی و بهداشتی
  • استفاده در صنایع شیشه، آلومینیوم، روی و …

سود کاستیک دارای خاصیت قلیایی بوده و نوعی حلال چربی است که در بسیاری از کارخانجات صنعتی و پالایشی، به عنوان یک ماده چربی زدا جهت شستشوی مواد چرب استفاده می شود. خاصیت سود کاستیک به گونه ای است که با افزایش دما میزان حلال بودن آن نیز افزایش می یابد. از دیگر کاربردهای سود کاستیک، استفاده از آن در تهیه و تولید کاغذ می باشد.

استفاده در صنایع رنگ سازی و رنگ ریزی

استفاده در صنایع نساجی و چرم سازی به ویژه در تهیه چرم مصنوعی

استفاده در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان ماده حلال چربی، جهت تمیز کردن دستگاه‌ ها و محیط‌ های چرب پالایشگاهی

استفاده در صنایع باطری سازی به عنوان خنثی سازی اسید

استفاده در تولید مواد چربی زدا

استفاده در صنایع غذایی نظیر کنسرو سازی

استفاده در صنایع الکل سازی، داروسازی و تهیه مواد آرایشی و بهداشتی

استفاده در صنایع شیشه، آلومینیوم، روی و…

معرفی مهمترین کاربرد های سود کاستیک

عرضه سود کاستیک بندر امام با بهترین قیمت

از جمله عوامل موثر در قیمت سود کاستیک می توان خرید آن بصورت عمده و کلی را نام برد. قطعا هنگامی که خرید بصورت عمده صورت می گیرد، قیمت پایین تر خواهد بود. مخصوصا اگر این نوع خرید بطور مستقیم از تولیدکنندگان اصلی انجام شود برای خریداران بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

عامل موثر دیگر کیفیت بالا کاستیک سود است، هر چه کیفیت محصولات بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

از جمله عوامل موُثر در قیمت سود کاستیک می توان به خرید آن به صورت عمده و کلی نام برد. قطعاً هنگامی که خرید به صورت عمده انجام می‌ شود، قیمت پایین تر خواهد بود. مخصوصا اگر این نوع خرید به طور مستقیم از تولید کنندگان اصلی انجام شود برای خریداران مقرون به صرفه خواهد بود.

عامل موثر دیگر کیفیت بالای سود کاستیک است که هرچه کیفیت محصولات بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌ شود. همچنین، می توان هزینه های تهیه مواد اولیه، هزینه‌های که برای حمل و نقل محصول صرف می‌ شود، میزان تقاضای مشتریان، نحوه خرید محصول و عوامل دیگری مانند اینها را موُثر در قیمت سود کاستیک دانست.

عرضه سود کاستیک بندر امام با بهترین قیمت

راهکار های موثر و پر درآمد از فروش سود کاستیک

سود کاستیک از جمله مواد شیمیایی است که دارای رنگ سفید می باشد و این محصول معمولاً بدون بو است. در صعنت های مختلف، این محصول کارایی های ویژه ای دارد و همانند دیگر محصول شیمیایی چون هیدروکسید سدیم، از پر کاربردترین محصولات شیمیایی است.

برای تهیه خمیر کاغذ، با روش‌های شیمیایی سود کاستیک را با مقداری سولفید سدیم یا سولفید هیدروژن کلسیم مخلوط کرده و آنها را طی فرآیندهای شیمیایی می‌ پزند.

این خمیر بیشتر برای تهیه کاغذ های ارزان قیمت استفاده می‌ شود. کاربرد سود کاستیک منحصر به موارد فوق نبوده و استفاده های دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان موارد زیر را نام برد:

راهکار های موثر و پر درآمد از فروش سود کاستیک

صادرات گسترده سود کاستیک بندر امام به کشورهای مجاور

صادرات سود کاستیک به کشورهای چون عراق، ترکیه و پاکستان می باشد.

می توان هزینه های تهیه مواد اولیه، هزینه هایی که برای حمل و نقل محصول صرف می شود، میزان تقاضای مشتریان، نحوه خرید محصول و عوامل دیگری مانند اینها را موثر در قیمت سود کاستیک دانست.

صادرات گسترده سود کاستیک بندر امام به کشورهای مجاور

از جمله تولید کنندگان و صادر کنندگان عمده مایع Lye و جامد Flakes می توان به پتروشیمی بندر امام خمینی، شرکت پتروکهکشان تجارت ایران- آسیا و برند شرکت کلروپارس اشاره کرد.