خرید محلول سدیم هیدروکسید سود پرک

سدیم هیدروکسید سود پرک، ماده ای جامد و بدون بو می باشد که رنگ سفیدی دارد.  در میان باز های شناخته شده، سدیم هیدروکسید به خاطر داشتن قیمت کمتر نسبت به سایر باز ها، بهترین گزینه برای به کار گیری در صنایع تولیدی است. 

برای خرید سدیم سود پرک، با بهترین درجه خلوص و کیفیت با کارشناسان این سایت ارتباط برقرار کنید.

خرید محلول سدیم هیدروکسید سود پرک

مهمترین شاخصه های سدیم هیدروکسید سود پرک

مهمترین شاخصه های سدیم هیدروکسید سود پرک کاستیک سودا، سود پرک، سدیم هیدروکسید، همه این نام ها به ماده ای شیمیایی و قلیایی اشاره دارند که پای ثابت صنایع مختلف شده است. این ماده سفید رنگ و پولکی شکل، از سود سوز آور مایع به دست می آید. سود مایع، از محصولات پتروشیمی است و دارای خاصیت خورندگی بسیار بالا می باشد. از این رو در هنگام کار با آن، باید تمامی اقدامات ایمنی انجام شود. نگهداری، بسته بندی و جابجای سود مایع، مشکل و خطر آفرین است از این رو آن را در دمای بسیار بالا حرارت داده و به صورت جامد در می آورند. البته سود های جامد نیز دارای خاصیت خورندگی هستند و باید بسته بندی و نگهداری آن ها با دقت خاصی صورت گیرد. با این حال، نگهداری و جابجایی سود جامد بسیار راحت تر از سود مایع است. 

برای استفاده از سود پرک در صنایع مختلف، باید آن را رقیق کند. درجه خلوص سود پرک، معیاری برای تعیین کیفیت آن است. هرچه درجه خلوص بالاتر باشد، کیفیت محصول هم بالاتر است. چنین سود پرکی، مورد توجه و استقبال صنایع تولیدی قرار خواهد گرفت.
در کشور ما ایران هم، به دلیل وجود صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، روند تولید سود های پرک با کیفیت و خلوص بالا، بسیار رشد داشته و در حال حاضر، ایران بزرگترین و بهترین تولید کننده انواع سود پرک در خاورمیانه است که محصول آن مشتریان جهانی دارد. 

سود پرک تولید شده در ایران دارای خلوص 99/9 می باشد که از همه نظر، در حد استاندارد های جهانی بوده و قابلیت صادرات دارد. 
همان طور که گفتیم، درجه خلوص سود از فاکتور های مهم در کیفیت سود است. از طرف دیگر هر چه خاصیت قلیایی سود بالاتر باشد، یعنی PH بالاتری داشته باشد، سود بهتری خواهد بود. 

مرکز فروش سدیم هیدروکسید سود پرک در ایران

مرکز فروش سدیم هیدروکسید سود پرک در ایران شرکت ها و کارخانه های تولید کننده سود پرک با خرید سود مایع از شرکت های پتروشیمی و به کارگیری از روش های نوین علمی و دستگاه های پیشرفته، سدیم هیدروکسید یا سود های پرک، با کیفیت های مختلف تولید می کنند.
این شرکت ها دارای نمایندگی های فروش در نقاط مختلف کشور هستند که کار فروش سدیم هیدروکسید را به صنایع مختلف انجام می دهند. 
سود های با خلوص و کیفیت بالا برای صنایع تولیدی حساس و سود های با خلوص پایین برای استفاده در اموری که خلوص بالا اهمیت چندانی ندارد، مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال دامداری ها از سود های با خلوص پایین که ارزان تر هم هستند استفاده می کنند.