خرید مستقیم سود پرک ماهشهر از درب کارخانه

با خرید مستقیم سود پرک از درب کارخانه در شهر ماهشهر می‌ توانید محصولی باکیفیت و با قیمتی مناسب را تهیه نمایید.

کاربرد سود پرک چیست؟

سود پرک به عنوان یک ماده اولیه بسیار مهم در بسیاری از فرایند های شیمیایی و فیزیکی می باشد که در بسیاری از کارخانه ها و صنایع مختلف در اشکال متنوع مورد استفاده قرار می گیرد.

سود پرک یا همان سود سوز آور، یک ماده قلیایی قوی می باشد که دارای خاصیت واکنش پذیری بسیار بالایی می باشد و همین خاصیتش موجب شده تا جزو محصولات پر فروش قرار گیرد.

سود پرک معمولا برای تولید کاغذ و یا تولید خمیر کاغذ استفاده می شود و ما حتی شاهد استفاده از این مواد در صنایع آلومینیوم سازی نیز هستیم.

گاها از این محصول برای تصفیه آب نیز استفاده می شود در رنگ ریزی و دیگر صنایع نیز این محصول جزو مواد اولیه بسیار مهم و کارآمد می باشد.

همچنین از این سود پرک و در صنایع تولیدی همچنین تولید مواد شوینده، تولید محصولات نفتی، تولید محصولات پتروشیمی، صنایع نفت و گاز ساخت و تولید انواع سرامیک و کاشی، خنثی کردن حساب های فاضلابی و دیگر صنایع که اسیدی می‌باشند، استفاده می شود.

همچنین از سود پرک در تولید انواع سنگ های ساختمانی، رنگرزی و انواع سفید کننده ها استفاده می شود.

یکی از دیگر کاربرد های جالب سود پرک این است که در صنعت بازیافت برای جوهر زدایی از روی کاغذهای باطله و روزنامه ها از این محصول استفاده می‌شود و کاغذی که تمیز و عاری از هرگونه جوهر شده است به مسیر مصرف مجدد برگردانده می شود و جالب است بدانید که این محصول یعنی سود پرک می ‌تواند موجب شود تا از کاغذ ها خمیر های مختلفی به دست آید و در صنایع مقوا سازی نیز استفاده شود.

انواع سود پرک صنعتی

سود پرک صنعتی و یا همان هیدروکسید سدیم در اشکال مختلفی تولید می‌شود و معمولا به صورت پودری و یا گرانول دی در بازار موجود می باشند و هر کدام از اشکال آن دارای کاربرد های مختص به خودش می باشد.

سود پرک ها دارای انواع مختلفی می باشد و سود پرک صنعتی دارای گرید صنعتی می باشد و با سود پرک های معمولی بازار فرق دارد پس بهتر است قبل از خرید به این نکات توجه زیادی بفرمایید و از فروشنده بخواهید تا محصولی متناسب با کاربردش به شما ارائه دهد.

سود پرک معمولا به شکل دانه های سفید رنگ بدون بو می باشد که به صورت پودری و یا گران و یا پولکی موجود می باشد در بسیاری از موارد شاهد سود پرک های مایع هستیم که در صنایع مختص به خود استفاده می شود.

معمولا از سود پرک های گرانولی و پودری در صنایع داروسازی نیز استفاده می شود.

این محصول در آب اتانول و متانول قابلیت حل شدگی دارد، یعنی به راحتی در این محلول ها حل می شود.

تمامی این موارد گفته شده است تا شما عزیزان اطلاعی کامل نسبت به سود پرک داشته باشید تا بتوانید خریدی با کیفیت را تجربه نمایید.

تولید عمده سود پرک در کارخانه

سود پرک با توجه به کاربرد های فراوانی که دارد به صورت عمده و در تناژ های بسیار بالا در کارخانه ها تولید می شود و از آنجایی که کشور ما ایران کشوری تولید کننده محسوب می‌ شود، این محصول در استان ‌های مختلف کشور در حال تولید می باشد و هر کارخانه ‌ای فرمولاسیون و روش خاص تولید خود را دارد که همین موجب می ‌شود تا خصوصیات هر کدام از سود پرک های تولید شده با یکدیگر تفاوت داشته باشد، تفاوت ها در خلوص آنها می باشد .

بهتر است برای خرید سود پرک از سود پرک هایی که دارای خلوص بالای ۹٨ درصد می باشند، انتخاب نمایید.

به طور معمول از چه درصد سود پرک تولید شده در سراسر کشور به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف استفاده می شود.

شاید برایتان جالب باشد که از این ماده در صنایع غذایی استفاده می شود کاربرد های این سود پرک در صنایع غذایی عبارت است از:

تهیه و تولید زیتون شور

تولید چوب شور برای خاصیت ترک بودن آن

جداسازی پوست میوه جات و صیفی جات

جلوگیری از کپک زدن و خراب شدن محصولات کنسروی

با دانستن اطلاعات بالا احتمالا الان بهتر می توانید درک کنید که چرا این محصول یکی از مهم ترین مواد اولیه برای بسیاری از صنایع می باشد.

قیمت سود پرک ٩٨ درصد

یکی از موارد مهم که در تولید سود پرک های صنعتی اهمیت دارد، میزان خلوص این ماده است، خلوص سود پرک باید ۹۸ درصد و یا بالاتر از آن باشد، تا بتوان بالاترین بازدهی را از این محصول به دست آورد.

قیمت سود پرک با خلوص ۹۸ درصد در بازار متغیر است و این نرخ قیمت می تواند تاثیر زیادی بر روی میزان خرید خریداران بگذارد.

طبیعی است که هر چه میزان خرید یک تاجر بیشتر باشد قیمت تمام شده محصول برای او نیز کمتر در می آید.

با توجه به اینکه کارخانه های تولید کننده سود پرک بسیار زیاد می باشد، بنابراین نرخ فروش این محصول نیز بسیار متنوع است و هر کارخانه و برندی بر اساس نوع کیفیت مواد اولیه و همچنین کاربردی که آن محصول دارد قیمت مختص به خود را ارائه می دهد.

برای مثال قیمت فروش عمده سود پرکی که برای صنعت داروسازی استفاده می شود با قیمت سود پرکی که برای صنعت کاغذ سازی استفاده می شود متفاوت است.

معمولا قیمت هر کیلو سود پرک یا همان هیدروکسید سدیم از کیلویی هفتاد هزار تومان شروع و گاها تا ۹۵ هزار تومان نیز متغیر می باشد.

همچنین قیمت سود پرک ۹۸ درصد با سود پرک ای که دارای خلوص ۹۸ و نیم و یا ۹۹ و حتی ۱۰۰ می باشد بسیار با یکدیگر تفاوت دارند.

خرید  عمده سود پرک درجه یک

چنانچه قصد خرید عمده سود پرک با کیفیت و درجه یک را دارید ما به شما توصیه می کنیم تا محصول را از فروشندگان دست اول تهیه نمایید.

اگر شما بتوانید با تاجری ارتباط بگیرید که این محصول را مستقیم از خط تولید کارخانه تهیه می کند می توانید سودپرک ای با خلوص بالا و با قیمتی مناسب تر از نرخ بازار های سنتی تهیه نمایید.

خرید عمده سود پرک می تواند برای فعالان این صنعت سود بسیار زیادی داشته باشد.

با توجه به پر کاربرد بودن این ماده شیمیایی، تجارت این محصول می تواند در بازار های صادراتی مانور خیلی زیادی بدهند و حاشیه سود بالایی را از صادرات این محصول به کشور های همسایه و دیگر کشور ها دریافت نمایند.

برای این که بتوانید سود پرک با کیفیت و درجه یک را با قیمت عالی تهیه نمایید، ما به شما پیشنهاد می ‌کنیم تا با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه و متخصص ما در این زمینه بهره مند شوید تا بتوانید با اطلاعات کامل و تخصصی وارد بازار کار این محصول شوید و یا حتی محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید همچنین شما می‌ توانید نرخ روز این سود پرک را از مشاورین ما دریافت نمایید.