خرید مستقیم سود پرک کاستیک گوهر پارس

خرید مستقیم سود پرک گوهر پارس با قیمت بسیار استثنایی و مقرون به صرفه از طریق این سایت قابل انجام است و نرخ های عرضه شده به قیمت کارخانه و شرکت تولید کننده است و شامل هیچ گونه هزینه جانبی و واسطه‌ی نمی باشد.

خرید مستقیم سود پرک کاستیک گوهر پارس

مهمترین شاخصه های سود کاستیک پرک

مهمترین شاخصه های سود کاستیک پرک در دمای اتاق، سود کاستیک پرک یک جامد بی بو کریستالی سفید است که رطوبت هوا را جذب می کند. این ماده تولیدی است هنگامی که در آب حل می شود یا با اسید خنثی می شود گرمای قابل توجهی را آزاد می کند، که ممکن است برای اشتعال مواد قابل احتراق کافی باشد. سود کاستیک پرک بسیار خورنده است. عموماً به عنوان محلول جامد یا 50٪ استفاده می شود. نامهای رایج دیگر شامل سودا و چاودار است.

سود کاستیک پرک برای تولید صابون، ریون، کاغذ، مواد منفجره، مواد رنگ کننده و فرآورده های نفتی استفاده می شود. همچنین در پردازش پارچه های نخی، شستشو و سفید کردن، تمیز کردن و پردازش فلزات، روکش اکسید، آبکاری و استخراج الکترولیتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده معمولاً در پاک کننده های تجاری و فرها وجود دارد.

 ای ماده همچنین به عنوان سود سوز آور شناخته می شود. در دمای اتاق، این محصول یک جامد بی بو کریستالی سفید است که رطوبت هوا را جذب می کند. این ماده مصنوعی تولید شده است، هنگامی که در آب حل می شود یا با اسید خنثی می شود مقادیر قابل توجهی گرما را آزاد می کند، که ممکن است برای احتراق مواد قابل احتراق کافی باشد.

سود کاستیک پرک بسیار خورنده است و به طور کلی به عنوان جامد یا رقیق شده در محلول 50٪ استفاده می شود. همچنین در پردازش پارچه های نخی، شستشو و سفید کردن، تمیز کردن و پردازش فلزات، روکش اکسید، آبکاری و استخراج الکترولیتی مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده معمولاً در پاک کننده های تخلیه/ بخار تجاری یافت می شود.  سود کاستیک پرک یک ماده غذایی مستقیم است که به عنوان بی خطر شناخته می شود و در آنجا به عنوان ماده کنترل کننده pH عمل می کند و دستورالعمل های تولید خوبی را دنبال می کند. جالب این جاست که سود کاستیک پرک برای استفاده از آن در معالجه بیماری پریون استفاده می شود.

 محلول سود کاستیک پرک به عنوان یک مایع بی رنگ ظاهر می شود.  متراکم تر از آب است. تماس ممکن است پوست، چشم ها و غشاهای مخاطی را به شدت تحریک کند.

مرکز فروش سود کاستیک پرک گوهر پارس

مرکز فروش سود کاستیک پرک گوهر پارس مرکز فروش سود پرک گوهر پارس، این محصولات را با تخفیفات ویژه در سراسر کشور عرضه می کند همواره در عرضه آن نرخ های عمده فروشی در نظر گرفته می‌شود و این یک تفاوت اساسی با قیمت‌های خرده فروشی موجود در سطح بازار است، همچنین هزینه ارسال این محصول رایگان می باشد تا خریدی بسیار منحصر به فرد برای تمامی کاربران این سایت ایجاد شود.