خرید مستقیم سود پرک کلران از تولید کننده

یکی از عناصر پرکاربرد در صنایع، کاستیک سودا می باشد که از آن در کارخانه جات مختلفی استفاده می شود. اما می توانید بهترین نوع این محصول را به دست آورید و امروزه عرضه کننده شرایطی را فراهم کرده که خرید مستقیم سود پرک کلران را از تولید کننده راحت انجام دهید. اما این محصول چیست؟ در ادامه، توضیحات بیشتری ارائه می دهیم.

خرید مستقیم سود پرک کلران از تولید کننده

مهمترین شاخصه های سود پرک مرغوب

مهمترین شاخصه های سود پرک مرغوب سود پرک که به نام های مختلف دیگری از جمله سود سوزآور و سود کاستیک هم دارد، نوع ماده شیمیایی قلیایی است که در صنعت موارد استفاده از آن بی حد و حصر می باشد. نام علمی آن سدیم هیدروکسید است؛ ولی مهمترین شاخصه های سود پرک مرغوب چیست؟ به موارد زیر دقت کنید:

  • رنگ آن مایل به شیری است و بیشتر به سفید بلورین می ماند.
  • هر چه دانه های آن از نظر شکل ظاهری ریزتر باشند، مرغوب می باشند.
  • این عناصر به هیچ عنوان نباید رطوبت داشته باشند؛ چون ممکن است باعث اشتعال و یا کم کیفیت شدن ‌شان گردد.
  • در نوع پرک شده، محصول ارائه شده نباید پودر داشته باشد.
  • همچنین در هنگام محلول سازی باید خیلی زود به آب واکنش نشان دهد.
  • و این که سود پرک باید درجه خلوص بالایی داشته باشد که عموماً نوع درجه یک نزدیک بالاتر از 98% ارائه می گردد.

باید بگوییم کاستیک سودا، جامد، شفاف و بدون این که بویی داشته باشد، تولید می گردد. همچنین خصوصیات خورندگی بالایی دارد و از سوی دیگر، غیر فرار می باشد. در هنگام حل کردن آن با آب یا اسیدهای خنثی، گرمای زیادی هم از خود بوجود می آورد.

مرکز فروش سود پرک کلران درجه یک

مرکز فروش سود پرک کلران درجه یک مواد شیمیایی را اغلب شرکت های تولیدی گوناگون خریداری می کنند و جهت به دست آوردن آن به مراجع معتبر سر می زنند. شما به عنوان مشتری نیز می توانید به مرکز فروش سود پرک کلران درجه یک مراجعه کنید و با خصوصیاتی که در بالا ذکر کردیم، بهترین نوع این ماده را به دست آورید.

باید بگوییم که این عناصر را شرکت تولید کننده در بسته بندی های مخصوص قرار می دهند. بیشتر از کیسه های لمینت دار و چند لایه استفاده می کنند که وزن ‌شان بالای 20 کیلوگرم می باشد. این کار به دلیل خطراتی است که ممکن در هنگام حمل بار صورت گیرد و از جانبی، کیسه های اجازه رسیدن رطوبت و نور خورشید را به کالا نمی دهند.

تولید سود پرک به روش های مختلفی صورت می گیرد و به همین دلیل ما شاهد انواع دیگری از این محصول به شکل مایع، گرانولی و پودری نیز می باشیم که در درصدهای خلوص مختلف و کاربردهای گوناگونی، عرضه می شوند.