خرید مستقیم سود کاستیک پرک جامد گوهر

خرید مستقیم سود کاستیک پرک جامد گوهر با مناسب ترین قیمت و به صورت غیر حضوری انجام می‌ پذیرد و می توانید ثبت سفارش کنید.

 مشخصات سود کاستیک پرک

خرید مستقیم سود کاستیک پرک جامد گوهر در بسته بندی ها و همچنین با قیمت های مختلفی هم به صورت حضوری توسط نمایندگی های موجود در کشور و هم به صورت مجازی قابل خرید و فروش می باشد.

سود کاستیک با نام علمی سدیم هیدروکسید با فرمول شیمیایی NaOH، به دو شکل جامد و مایع برای استفاده در صنایع، در بازار موجود می باشد.

سود پرک یک ماده ی جامد بلوری و بدون بو و سفید رنگ بوده و به عنوان ماده اولیه کاربرد های فراوانی دارد.

واکنش پذیری این ماده بسیار بالا بوده و در صورت مخلوط شدن با اسید می تواند حتی حالت انفجاری داشته باشد.

سود کاستیک دارای خاصیت سوزانندگی بالا به دلیل ویژگی قلیایی بودنش می باشد، به همین دلیل با نام سود سوز آور نیز معروف می باشد و سود کاستیک در صنایع مختلفی از جمله کاغذ سازی، تولید کاغذ باطله، تولید مواد ضد عفونی کننده، تولید آب ژاول، تولید محلول های آزمایشگاهی، در صنایع فلزی مثل تولید روی و آلومینیم و گالوانیزه، تولید مواد شوینده، در تولید شیر، صنایع مواد غذایی، انواع شامپو ها و صابون ها، تولید مواد آرایشی و… کاربرد فراوانی دارد.

با  تمام این کاربرد ها، سود پرک دارای مزایا و خطراتی نیز می باشد و همان طور که گفته شد، سود پرک دارای خاصیت سوزانندگی قوی می باشد، بنابراین در صورت تماس با پوست باعث سوزش و آسیب و خورندگی پوست می گردد.

در صورت ورود به چشم حتی می تواند منجر به کوری گردد و در صورت خوردن آن باعث آسیب به جدار معده و مخاط گلو و حلق می گردد.

بوییدن طولانی مدت آن باعث مشکلات ریوی می گردد و از نشانه های مسمومیت با سود کاستیک می توان به اسهال بسیار شدید، حالت تهوع، استفراغ و سرفه اشاره نمود، بنابراین مهم است که هنگام کار با سود از وسایل حفاظت شخصی مانند عینک، دستکش، ماسک و روپوش استفاده نمایید تا از خطرات احتمالی پیشگیری شود.

نکته های گفته شده در بالا چند نکته مهم و علمی در مورد این ماده می باشد، که در صنایع های مختلفی قابل استفاده است.

نکات مهمی که باید درباره سود کاستیک بدانید

فروشنده سود کاستیک پرک

سود کاستیک پرک کیسه ای گوهر، با بهترین قیمت به صورت عمده به فروش می رسد و سود کاستیک به دلیل اهمیت فوق العاده آن در انواع صنایع، دارای تولیدات انبوه و حتی صادرات به کشور های خارجی نیز می باشد و شما فروشنده محترم می توانی بدون محدودیت این  محصول را برای خود خریداری نمایید.

بسته بندی های سود پرک گوهر کاملا مناسب و عایق در برابر رطوبت می باشد، زیرا به دلیل اینکه سود کاستیک جاذب رطوبت می باشد هنگام بسته بندی و حمل و نقل باید از در معرض قرار دادن سود، با هوا جلوگیری به عمل آید.

تمام فروشنده های این ماده موجود در کشور در تلاش هستند که با ارائه و فروش بهترین کیفیت بتوانند، روز به روز فروش خود را افزایش داده و از این طریق تمام نیاز های موجود در کشور را بر آورده نمایند البته ناگفته نماند که، این فروشنده ها برای فروش باید تمام مجوز های لازم را اخذ کرده باشند تا مشتری از خرید خود اطمینان کسب نماید.

فروشنده سود کاستیک گوهر به صورت کیسه ای

قیمت عمده سود کاستیک پرک

سود کاستیک پرک، به دلیل کاربرد های فراوانی که دارد که در بالا ذکر شده است، قیمت های متفاوتی هم دارد و کشور های بسیاری، خریداران عمده این ماده شیمایی هستند، از جمله کشور های خریدار از قبیل: کشور های خریدار عمده سود کاستیک در جهان که برای رفع نیاز های خودشان، مجبور به خرید از کشور های دیگر می شوند.

مشاهده ها نشان می دهد که کشور هایی مانند عراق ،پاکستان ،ارمنستان، عمان و همچنین بیشتر کشور های خلیج فارس می باشد که این ایالت نام برده شده سود ها را به صورت عمده در بسته بندی های فله ای، خریداری کرده، زیرا قیمت نهایی این محصول برای آن ها خیلی به صرفه می باشد و در صنعت های خودشان مورد استفاده قرار می گیرند.

روز به روز تولید و همچنین فروش آن در جهان افزایش می باشد، چرا که در تولید بیشتر مواد های صنعتی کاربرد دارد.
قیمت این سود پرک بستگی به کیفیت آن دارد و به صورت تقریبی می توان گفت قیمت عمده 25 کیلو 60 هزارتومان و حداقل 9 هزار تومان می باشد.

اگر می خواهید این کالا را با قیمت ارزانی برای خود خریداری کنید می توانید به صورت عمده و کلی سفارش دهید تا فروشنده به شما خفیف ویژه و استثنایی بدهد.

کشور های خریدار عمده سود کاستیک در جهان

خرید سود کاستیک پرک گوهر

سود کاستیک گوهر پرک خرید گستره ای در دنیا دارد،ایران نیز یکی از تولید کنندگان بزرگ و صادر کننده این ماده می باشد.

سود کاستیک ایرانی مرغوب در ماهشهر به فروش می رسید که کشور ایران با خرید و فروش این سود، موفق به تجارت گسترده در سطح جهان شده است.

علاوه بر کشور ایران دیگر کشور ها با تولید و فروش این سود کاستیک توانسته اند که به سراسر دنیا هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی به فروش رسانده و یکی از تجارت های بزرگی محسوب شود که از این طریق بتوانند بیشتر کالا های مورد نیاز کشور را تولید نمایند.

دوستان و همراهان عزیز و همیشگی ما در نظر داشته باشید که ما در اینجا تمام تلاش خود را به کار برده تا شما را با این سود ارزشمند و همچنینن پرکاربرد آشنا نماییم امیدواریم که این مطالب مورد پسند شما واقع گردد و توانسته باشد به بخش اعظم سوال های ایجاد شده در ذهن شما پاسخ مناسبی دهد.

شما خریدار محترم هر کجا که باشید، می توانید به راحتی این سود کاستیک پرک را برای خود سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن از آن خود و مشتری های خود نمایید و اصلا از نظر مکانی محدودیتی برای شما وجود ندارد و می توانید به راحتی هر حجمی را که می خواهید را سفارش دهید.

برای خرید سود کاستیک گوهر می توانید به سایت ما مراجعه و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید، همچنین می توانید با مشاور فروش که شماره ی آن درج شده در سایت تماس حاصل کنید.