خرید و فروش سود پرک

خرید و فروش سود پرک عمده با قیمت مناسب در بازار داخل صورت می گیرد و شما می توانید این کالا را تهیه نمایید.

انواع سود پرک

سود پرک یا همان هیدروکسید سدیم جامد با اسامی دیگر از جمله سود سوز آور سود جامد پرک نیز شناخته می شود.

گاها از این باز قدرتمند به عنوان چربی گیر در صنایع مختلف نیز استفاده می شود.

سود پرک در چهار مدل تولید و به بازار عرضه می ‌شود سود پرک جامد، سود پرک مایع، سود پرک گرانولی، سود پرک پودری.

سود پرک جامد همانطور که از نامش پیدا است به صورت فیزیکی جامد است که رنگ سفید دارد و به صورت خرده های شیشه می باشد و به همین دلیل به آن سود پرک می گویند و با درصد خلوص ۹۸ یا ۹۹ تولید می شود.

سود پرک مایع دارای رنگ روشن است  و چگالی آن ۱۳.۲ گرم بر سانتی متر باشد، این محلول در آب قابل حل می باشد و در اتانول، متانول و گلیسیرین با نسبت های کاملا مساوی حل می شود.

سود سوز آور گرانولی حالت فیزیکی جامدی دارد که به رنگ سفید است و همانند گلوله های برفی باشد و با خلوص ۹۹% در کارخانه تولید می شود در تولید و عرضه این ماده نسبت به دیگر سود های پرک دقت بسیار زیادی می شود، زیرا از این ماده در مصارفی همانند تولید دارو و نساجی استفاده می شود.

سود پرک پودری، همانند اسمش دارای دانه های ریز و سفید است که کاربرد های مخصوص به خودش را دارد.

صادرات سود پرک

سود پرک در صنایع بسیار متنوع کاربرد دارد و می ‌تواند در خیلی از صنایع که فکرش را نمی کنید این محصول مورد استفاده قرار بگیرد، به همین دلیل کشور های زیادی هستند که مایل هستند این محصول را از کشور مان ایران خریداری نمایند.

صادرات عمده سود پرک در تلاش‌ های بسیار بالا به کشور های همسایه صورت می گیرد.

سود پرک های تولید شده در ایران، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همین موجب شده تا بسیاری از کشور ها، خواهان این کالا باشند.

کشور های افغانستان، پاکستان، تونس، کنیا و عراق تمایل زیادی دارند تا این محصول را از ایران وارد کشور خود کنند، زیرا قیمت تمام شده این محصول برای صادرات برای کشور های مختلف بسیار مناسب در می ‌آید و همین موجب شده است تا بازار تولید کنندگان و کارخانه هایی که مشغول به تولید سود های پرک هستند بسیار پر رونق باشد.

معمولا سود پرک های ۹۸ درصد در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی و بصورت دو جداره و ایزوله روانه ی بازار می شود.

معمولا برای ارسال سود پرک به دیگر کشور ها، بسته بندی آن ها به صورت کیسه های جامبوبگ می باشد و یا گاها به صورت پالت و تسمه کشی شده آن را ارسال می کنند.

چنانچه قصد دارید سود پرک با کیفیتی را تهیه کنید، بهتر است از مراکز معتبر آن را خریداری کند، زیرا برخی از افراد سودجو این محصول را با ناخالصی‌ های هم چون نمک، سولفات سدیم و کلرات سدیم ترکیبات آهنی قاطی می کنند و خلوص محصول پایین می آید و در نتیجه یک محصول بی کیفیت را به شما عرضه می کند و این موجب می‌ شود تا اعتبار شما در بازار های جهانی و صادرات خدشه دار شود.

تولید سود پرک عمده

تولید عمده سود پرک در داخل کشور توسط صنایع مختلفی صورت می گیرد.

سود پرک یکی از مهم‌ ترین عناصر در صنایع مختلف می باشد و می توان گفت که یکی از پرکاربرد ترین مواد اولیه برای تولید بسیاری از کارخانه های دیگر می باشد.

به طوری که این محصول نیاز همیشگی در کلیه تولیدی ها و صنایع مختلف می باشد و همین موجب شده است تا میزان تولید این محصول بسیار بالا باشد و علاوه بر اینکه در داخل کشور مورد استفاده می شود از بازار صادراتی بسیار خوبی نیز بهره مند می باشد.

کارخانه های مختلف این محصول را در درجه های کیفی متنوع تولید می کنند که بهتر است از نوع مرغوب آن خریداری نمایید تا در نهایت خروجی کارتان مربوطه باشد.

نکاتی که مهم است قبل از خرید این محصول به آن توجه کنید این است که، در تولید آن به چه نکاتی پرداخته شده است.

درصد خلوص سود پرک باید بین ۹۸ و ۹۹ درصد باشد و اگر این درصد پایین تر باشد یعنی در زمان تولید این محصول کیفیت در نظر گرفته نشده است.

نکته دیگر که بسیار حائز اهمیت است کیفیت این کار می باشد و بهتر است توجه کنید که این محصول ۱۰۰% خالص باشد و با موادی مانند نمک، سدیم کلرید تولید شده باشد و گوگرد قاطی نشده باشد.

خرید عمده سود پرک

سود پرک به دو حالت عمده و خرده به بازار عرضه می شود و خریداران می توانند با توجه به نوع نیاز، این محصول را با قیمت های مختلفی خریداری کنند.

سود پرک به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد، مثلا در کارواش ها به عنوان یک محلول چربی زدا استفاده می شود و یا در بسیاری از هتل ها و بیمارستان ها به عنوان یک ماده تمیز کننده و ضد عفونی کننده مورد مصرف قرار می گیرد.

یکی از دلایلی که این محصول به صورت عمده خریداری می شود، این است که قیمت تمام شده آن نسبت به سایر پاک کننده ها و محلول های پاک کننده و ضد عفونی کننده، مناسب تر می باشد.

همچنین این محصول به شکل های مختلفی موجود می باشد و هر کدام از انواع آن دارای کاربرد های مخصوص به خود می باشد و به همین دلیل در طیف وسیعی از صنایع می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

همین دلایل موجب شده است که تقاضا برای خرید این محصول بیشتر از قبل باشد.

قیمت عمده سود پرک

قیمت فروش سود پرک در بازار با توجه به درصد خلوص آن متفاوت است، که هر سال خلوص این ماده بیشتر و قیمت آن نیز به طبع هم بالاتر خواهد بود.

دیگر از نکات مهمی که در قیمت این محصول تاثیر می گذارد نوع کاربرد آن است.

زیرا کاربرد این محصول موجب می‌ شود تا این محصول در درجه های کیفی مختلف و به صورت های مختلف تولید و به طور مثال قیمت سود پرک مایع با قیمت سود پرک گرانول یا پودری و یا حتی جامد یکی نمی باشد و متفاوت است و همچنین کاربرد آن ها با یکدیگر کاملا فرق دارد.

امروزه این محصول در بازار قیمت ثابتی ندارد و این قیمت متغیر است و عواملی همچون نوسانات ارزی می‌ تواند بر روی قیمت روز این محصول تاثیر کاملا مستقیم بگذارد.