خط تولید سود پرک به صورت عمده

در کشور ما خط تولید سود پرک در تناژ عمده فعال می باشد و خریداران محترم می توانند بر اساس نیازشان خریداری نمایند.

کاربرد مهم سود پرک در بازار

سود پرک یا همان سدیم هیدروکسید به صورت ماده جامد سفید رنگ ورقی و یا گرانولی و پودری می باشد که در بازار در اشکال مختلفی موجود است و کاربردهای بسیار مهمی در صنایع مختلف دارد.

سدیم هیدروکسید کاربردهای بسیار زیادی در صنایع پتروشیمی و شیمیایی دارد.

سدیم کلرید در آب، اتانول و متانول قابلیت حل شدگی دارد

این محصول در چهار شکل ظاهری موجود می باشد:

پودر

مایع

گرانول

پرک

سود پرک در صنایع مختلفی مورد مصرف قرار می‌گیرد، صنایع کاغذ سازی، داروسازی، نساجی، آلومینیوم سازی و غیره کاربردهای بسیار مهم و ضروری دارد و بهتر است برای اینکه نتیجه بهتری به دست بیاورید حتما با درصد خلوص بالای ۹۸ را تهیه نمایید.

همانطور که گفتیم شد پرک دارای کاربرد های متنوعی است و اشکال مختلفی نیز دارد.

بنابراین برای هر کاربردی نیاز است تا از فرم صحیح آن استفاده کرد.

برای مثال در صنایع داروسازی معمولاً از سود پرک های گرانولی و یا سود پرک های پودری استفاده می‌ شود و سود پرک های مایع و پرک جایگاهی در صنایع داروسازی ندارند.

از سود پرک به عنوان یک مایع تمیز کننده و سفید کننده و جرم گیر در بسیاری از مکان ها و صنایع مختلف استفاده می شود.

انواع سود پرک باکیفیت

همانطور که بالاتر اشاره کرده‌ ایم سود پرک های مختلفی وجود دارد و در اشکال گوناگون برای کاربرد های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند.

سود پرک ماده ای با رنگ سفید است که بویی ندارد و در واکنش با اکسیژن هوا دچار رطوبت و نم گرفتگی می شود و خاصیت خود را از دست می دهد.

سود پرک همان طور که گفتیم در شکل های جامد و مایع موجود می باشد.

از سود پرک در صنایع مواد غذایی برای شستن و پوست کندن انواع میوه جات و سبزیجات استفاده می شود.

همچنین از این ماده برای تولید انواع نوشیدنی های بدون الکل و الکل دار استفاده می شود و برای آماده سازی قهوه و نسکافه نیز از سود پرک استفاده می شود، جالب است بدانید برای رنگ دهی کرم های کاراملی و همچنین برای سفت شدن بستنی نیز از این ماده پر کاربرد و پر خاصیت استفاده می شود.

سودپرک ماده قلیایی و باز است و همین موجب می‌شود تا مصرف بی رویه و بدون ایمنی این محصول موجب بروز مشکلات و مصدومیت های شدید در بدن انسان شود.

در صورت لمس این ماده شیمیایی بهتر است هرچه سریعتر دستان خود را بشویید.

و توصیه می کنیم هنگام کار با این ماده از دستکش های ایمنی استفاده نمایید و از خوردن و آشامیدن این محصول خودداری نمایند.

سود پرک اصفهان

صادرات سود پرک با بهترین کیفیت

کشور ما ایران کشوری تولید کننده است که قیمت تمام شده مواد اولیه و دستمزد کارگران در کشور ما نسبت به سایر کشورها از نرخ مناسب تری بهره مند است و همین موجب شده است تا اکثر کالا های تولیدی ما به دیگر کشورها مخصوصا کشور های خاورمیانه و کشور های همسایه صادر شود.

سود پرک نیز شامل همین شرایط می‌ باشد و ما شاهد صادرات این محصول در تناژ بسیار بالا به دیگر کشور ها هستیم.

سدیم هیدروکسید در درجه های کیفیت مختلفی تولید و روانه بازار می شود و هر درجه کیفی آن دارای قیمت مخصوص به خود می باشد.

معمولا این کالا در درجه های مختلفی که تولید می شود صادر نیز می شود و بنا به سفارش مشتری این محصول در بسته های چندین کیلویی تولید و روانه بازار می شود.

در بسته بندی های صادراتی بهتر است دقت های لازم به عمل آید، زیرا در صورت نفوذ هر گونه هوا به درون جامبو بگ ها، باعث می شود تا دچار نم گرفتگی شوند و خاصیت خود را تا حد زیادی از دست بدهند.

صادرات هر چه بیشتر و بهتر سود پرک به دیگر کشور ها موجب ارز آوری و رشد اقتصادی کشور عزیزمان ایران می شود.

قیمت عمده سود پرک در تهران

بازار تهران یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی در کل کشور باشد.

تهران به دلیل ماهیت پایتخت بودن خرید و فروش های زیادی را روزانه به خود می بیند.

خرید و فروش عمده سود پرک یکی از آن خرید و فروش هایی است که روزانه در بازار تهران صورت می گیرد و قیمت فروش این محصول به صورت عمده و خرده با یکدیگر فرق دارند.

محصولاتی که برای خرید و فروش به تهران ارسال می شود، از قیمت های بسیار مناسب برخوردار می باشد، زیرا در این میان واسطه ها نیز باید سود و دستمزد دلالی خود را دریافت نمایند.

بنابراین توصیه ماه به خریداران عمده سود پرک و کسانی که تمایل دارند در زمینه خرید و فروش این محصول فعالیت کنند این است که این محصول را از فردی که دست اول محصول را دریافت می نماید خریداری نماید.

زیرا با حذف واسطه ها و دلالان قیمت تمام شده محصول به صورت عمده بسیار مناسب تر در می ‌آید و همین موجب می ‌شود که حاشیه سود شما خریداران بیشتر بشود.

قیمت فروش سود پرک به صورت عمده از کیلویی ۳۰ هزار تومان شروع و تا ۷۰ هزار تومان نیز می‌ رسد.

خرید اینترنتی سود پرک

سال های گذشته، با پیشرفته علم و صنعت، بازار مدرن جای بازار های سنتی را گرفتند و در حال حاضر ما شاهد خرید و فروش‌ های اینترنتی بیشتری نسبت به خرید و فروش حضوری هستیم.

به طور مثال خرید و فروش اینترنتی سود پرک به صورت عمده در برای خریداران بسیار مقرون به صرفه تر است، تا وقت انرژی و هزینه بگذارند و به بازار های عمده تهران تا خرید خود را نهایی کنند.

با خرید اینترنتی به راحتی و در هر کجای ایران که باشید می توانید سود پرک مورد نیاز خود را در هر وزنی و در هر شکلی خریداری نمایید و پس از چند روز آن را تحویل بگیرید.

معمولا فروشنده ها برای مشتری های اینترنتی خود شرایط ویژه ای را در نظر می ‌گیرند و این شرایط می ‌تواند برای افرادی که مشغول به خرید و فروش این کالا هستند و یا در صنایع و تولیدی های خود این ماده را مورد استفاده قرار می‌ دهند بسیار به صرفه و خوشایند باشد.

در خرید های اینترنتی شما می توانید به راحتی قبل از ارسال بار، از فروشنده درخواست نمایید تا از نحوه بسته بندی ارسال بار بارگیری کالا و فاکتور و نمونه بار برای شما عکس و ویدیو ارسال کنند، تا خیالتان از بابت خرید نهایی راحت باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید هرگونه سود پرک به صورت عمده و یا خرده با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید و از مشاوره های لازم و رایگان تیم مجرب ما بهره مند شوید و با دید بازتر و خیال آسوده خرید خود را نهایی کنید.