خط تولید سود پرک جامد در ایران

خط تولید سود پرک بسیار خطرناک می باشد چرا که این سود کاستیک پرک ماده ای پولکی می باشد که در صورت برخورد آن با بدن باعث سوزاندن و خارش دادن پوست می شود و به همین دلیل کارگران این خط تولید ها باید با نکات بهداشتی می توانند کار خود را آغاز کنند. 

خط تولید سود پرک جامد در ایران

سود پرک جامد چه کاربرد هایی دارد؟

سود پرک جامد چه کاربرد هایی دارد؟ سود پرک ماده ای سفید و پرک دار یا پولک دار می باشد که به دلیل سوزاندن در صورت تماس با پوست بدن انسان باید مراقب باشید،این ماده نباید در فضای باز و مرطوب باشد چرا که این ماده علاقه ی زیادی به رطوبت دارد و رطوبت را به خود جذب می کند و به همین دلیل برای حمل و نقل آن ها از لایه های های محافظتی استفاده می شود. 

از کاربرد های این سود های سوز آور می توان به ( صنعت چرم سازی، صنعت نساجی، صنایع نفت و گاز، صنعت پتروشیمی، کنسرو سازی، صنعت باتری سازی، صنایع تولید کاغذ و مقوا) اشاره کرد و این صنایع این ماده را بعد از تولید شدن به صورت عمده از کارخانه سفارش می دهند چرا که ماده ای مهم در صنعت آن ها است و این ماده برای ادامه کار آن ها لازم می باشد. 

سود پرک ماده ای شیمیایی می باشد که نقطه ذوب و نقطه جوش بالایی دارد و به همین دلیل باید کوره های بزرگی در خط تولید قرار بگیرند تا بتوانند این ماده ی پر کاربرد اما خطرناک را تولید کنند، سود پرک در صورتی که کوتاه مدت با گوشت و یا چشم برخورد کند ممکن است فقط سوز داشته باشد اما وقتی که به مدت طولانی در تماس با بدن باشد ممکن است آسیب های جدی به اندام بدن بزند و به همین دلیل توصیه می شود که رعایت نکات بهداشتی را حتما انجام دهید. 

برترین تولید کننده سود پرک در ایران

برترین تولید کننده سود پرک در ایران برترین تولید کنندگان سود پرک جامد همان تولید کنندگان کوچک بودند که با شروع کار خود و کیفیت دادن به این سود پرک ها توانسته اند جزو بهترین تولید کنندگان این ماده بشوند، سود پرک های با کیفیت را می توان از کارخانه های قدیمی و با تجربه به دست آورد چرا که این کارخانه ها با گذشت زمان توانسته اند مهارت و تجربه ی زیادی در کار خودشان به دست بیاورند و در حال تلاش هستند تا بتوانند سود پرک های با کیفیت تری تولید کنند و تا حدی هم سود پرک هایشان به این کیفیت رسیده اند که حتی این سود پرک ها را صادر نیز می کنند.