خط تولید سود پرک در کدام شهر است؟

بزرگ ترین خط تولید سود پرک، در شهر صنعتی ماهشهر بوده که سالانه ۹۶۰۰ تن سود پرک با خلوص ۹۸٪ تولید و عرضه می شود.

۱۰ علت مفید بودن سود پرک

سود پرک ها به سبب قدرت جذب بالای ، رطوبت به نام های کاستیک سودا و سود سوزآور معروف هستند که  ما می خواهیم در ادامه شما را با  10 علت مفید بودن سود پرک آشنا کنیم.

سود پرک

  1. سود پرک ها جزو مواد اولیه برای تولید چسب، علف کش،جوهر و رنگ محسوب می شوند، که نقش حد واسط و واکنش دهنده را نیز ایفا می کنند.
  2. از سود پرک به دلیل خاصیت قلیایی برای تولید مواد شوینده و صابون ها استفاده می شود؛ چرا که برای از بین بردن کثیفی و لکه های چربی بسیار موثر است.
  3. کاستیک سودا ها به عنوان مواد شیمیایی مفید با تنظیم و افزایش PH تاثیر قابل توجهی در تولید لبنیات دارند؛ چرا که با تنظیم ph در تولید شیرهای پاستوریزه از رشد باکتری جلوگیری کرده و همچنین با افزایش ph پروتئین ها از لاکتوز جدا می شوند و از بروز ترک خوردگی پنیر جلوگیری می کند.
  4. سود سوزآور ها به دلیل قدرت واکنش پذیری بسیار بالایی که دارد جزو چربی زدا ها محسوب می شود به همین دلیل از این محصول در تولید پارچه ها به منظور از بین بردن چربی سطح پارچه استفاده می شود تا میزان کیفیت رنگ پارچه افزایش پیدا کند.
  5. سود پرک ها برای خالص سازی نیز استفاده می شوند؛ از این رو می توان به کارخانه های تولید کاغذ اشاره کرد که چه بسا برای بازیافت کاغذ های باطله به منظور از بین بردن لکه های جوهر و افزایش میزان کیفیت کاغذ از این محصول استفاده می شود.
  6. هیدروکسید سدیم به دلیل قابلیت بالای چربی زدایی از این محصول برای شستشوی دستگاه ها و تجهیزات  استفاده می شود.
  7. سود سوزآور به دلیل قدرت بسیار بالا جدا سازی و خالص سازی، در دمای بالا اکسید آلومینیوم و سیلیکون موجود در سنگ های معدنی را جدا می کند.
  8. سود پرک با قدرت حذف فلزات سنگین وکنترل میزان اسیدیته و ماده ای ضد عفونی کننده برای تصفیه آب و فاضلاب استفاده می شود.
  9. کاستیک سودا نقش قابل توجهی در ساخت رزین های اپوکسی (سلول های سوختی) دارند، زیرا توربین های بادی از این سوخت استفاده می کنند.
  10. سود پرک به علت خاصیت خورندگی و حل کنندگی بسیار بالایی که دارد، در صنعت چرم سازی برای از بین بردن چربی پوست هایی نظیر: پوست گوسفند استفاده می شود.سود پرک

واکنش شیمیایی سود پرک

واکنش شیمیایی سود پرک، با ترکیب شدن مواد هایی چون: اسید ها، اکسید اسید ها، فلزات، فلزات واسطه، سولفات مس، گاز کلر، هیدروژن سولفید، آلومینیوم، شیشه و آب صورت می گیرد.

سود پرک از طی تجزیه شیمیایی بدست می آید، که دارای خاصیت قلیایی بالا و قابلیت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار است که این محصول در آب، گلیسیرین و الکل حلال بوده و باید بدانید هر چه میزان دمای آب بالاتر باشد سریع تر در آب حل می شود.

سود پرک ها به شکل چیپس یا پرک های شفاف سفید رنگ قابل مشاهده هستند.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد واکنش های شیمیای سود پرک به ادامه مطالب نگاهی کنید:

  • آب: سود پرک ماده ای است که به راحتی در آب حل می شود، زمانی که سود پرک در آب حل می شود به دلیل خاصیت قلیایی، آب با افزایش دما رو به رو می شود یا به صورت ساده تر آب به جوش می آید.
  • اسید ها: هنگامی که سود پرک با اسید ها پروتون دار باهم آمیخته می شوند در نهایت نمک و آب خروجی این ترکیب می شود لازم است بدانید ترکیب سود پرک و اسید مقدار زیادی گرما آزاد می کند‌.
  • اکسید اسید ها: سود پرک با اکسید اسید هایی چون، گوگرد دی اکسید نیز واکنش هایی در باب سایش گاز های مضر از خود نشان می دهد، تا گاز های ناشی از سوختن زغال سنگ را از بین ببرد.
  • با فلزات: سود پرک به دلیل دارا بودن خاصیت قلیایی، زمانی که محلول سود پرک در آب با آلومینیوم برخورد می کند، خوردگی در سطح آلومینیوم ایجاد کرده و در همین حین گاز هیدروژن نیز تولید می شود.
  • با فلزات واسطه: هیدروکسید فلزات واسطه  طی واکنش با فلزات اضافه به وجود آمده که رسوب مانند بوده و ته نشین می شود.
  • با سولفات مس: زمانی که محلول سود پرک با سولفات مس واکنش پیدا می کند، رسوباتی ایجاد می شود که به رنگ آبی بوده و به نام هیدروکسید مس قابل شناسایی است.
  • سود پرک با شیشه: شیشه حاوی سیلیکون دی اکسید می باشد که این ماده با سود پرک واکنشی ایجاد می کند که نتیجه آن سدیم سیلیکات و آب می باشد.

خرید سود پرک از خط تولیدی

سود پرک جزو مواد پایه برای تولید محصولات گوناگونی چون: مواد غذایی، مواد شوینده، کاغذ سازی، پارچه، چرم و غیره می باشد.

از این رو با توجه به میزان نیاز در مصارف اگر سود پرک را از خط تولیدی تهیه کنیم مطمئنا قیمت بسیار مناسب تری پیدا می کند.

البته بهتر است بدانید که این محصول، با قدرت بالای چربی زدایی به میزان زیادی برای تولید مواد شوینده هایی چون: سفید کننده ها، لوله باز کن ها و لکه بر ها استفاده می شود، از این محصول در کارواش ها و قلیشویی نیز به منظور شستشو و افزایش کیفیت رنگ فرش های فرسوده استفاده می شود.

بهتر است بدانید این محصول به دو صورت جامبوبگ و پالتی صادر می شود و از کیسه های دو جدار به منظور حفاظت آن در برابر رطوبت و دی اکسید کربن برای بسته بندی استفاده می شود.

نوسانات ارزی، نوع بسته بندی، میزان تقاضا و صادرات از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت این محصول می باشد، که امروزه به دلیل نوسانات موجود در نرخ دلار قیمت محصولات نیز دچار نوسان می شوند.

مجموعه ما سود پرک را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های تولید کننده، خریداری می کنند تا با وجود نوسانات ارزی، سود پرک را با قیمت پایین تری به مصرف کننده عرضه کنند.

سود پرک

امروزه نوع خرید افراد از سنتی به مدرن تغییر کرده که می توان گفت، در این نوع خرید با کاهش هزینه های رفت و برگشت و کاهش زمان، شما می توانید در هر جا و زمانی خرید خود را با قیمتی مناسب انجام دهید.

مجموعه ما سود پرک با خلوص ۹۸٪ را با قیمت 980 هزار تومان الی 1.400.000  تومان در کیسه های ۲۵ کیلویی، در وب سایت ما قرار داده تا خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

لازم است بدانید شما می توانید با مشاوران فروش ما در خصوص مزایای خرید عمده و  در صورت نیاز به کسب اطلاعات در ارتباط باشید.